Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen sain useamman orgasmin peräkkäin tai se oli yhtä pitkää orgasmia, en edes tiedä kumpaa

Vierailija
23.10.2025 |

Oli ihan uusi kokemus tämä. Taustana se, että olen nainen jonka on vaikea saada orgasmi toisen ihmisen läsnä ollessa. Yksin saa todella helposti ja joskus herään siihen, kun olen saanut unissani pienen orgasmin kiihottavan unen vuoksi. Itsetyydytyksessä olen kuitenkin huomannut, että uuden orgasmin saaminen on jo vaikeaa koska alapää jotenkin liian herkkä/hellänä. Ei vain tahdo helposti uusi orgasmi tulla, joitakin kertoja olen sen saanut onnistumaan ja se on vienyt vähän aikaa.

Seksissä olen nyt vakipanon kanssa saanut sillä tavalla, että mies panee mua takaapäin ja mä käytän klitoriskiihotinta. Joskus vähän kestää ennen kuin saan ja joskus huomaan, että on liian vaikea joten lopetan koska se alkaa vain turhauttamaan. Nautin silti seksistä vaikka en saisi orgasmia. 

No eilen sitten taas käytin lelua, kun mies pani takaapäin. Sain orgasmin aika helposti enkä siirtänyt lelua heti pois klitorikselta. Koko ajan tuntui todella hyvältä ja tunsin laukeamisia uudestaan 3 tai neljä kertaa. En osaa edes erotella oliko ne samaa orgasmia koko ajan vai tuliko uudet orgasmit vain niin nopeasti. 

Mieshän oli aivan hekumassa, kun huomasi mitä tapahtuu ja laukesikin pian sen jälkeen, kun olin saanut itseni aivan loppuun. 

On oikeasti ihanaa ja vapauttavaa kokea uusia juttuja seksissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vedät itteäs sauvalla ja klittaa motorisoit niin irtoaa jo useat orkut vai tarvitaanko mies kuitenkin

Vierailija
2/2 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vedät itteäs sauvalla ja klittaa motorisoit niin irtoaa jo useat orkut vai tarvitaanko mies kuitenkin

No tietenkin pitää olla mies! Ei mikään lelu korvaa sitä miltä aito kulli tuntuu sisällä. Mikään lelu ei myöskään korvaa miehen kosketusta ja sitä kiihkoa mikä miehellä on.

En ymmärrä mikä tuossa on niin vaikeaa tajuta. Ei masturbaatio ja lelut korvaa osaavaa miestä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla