Suomessa on kaikki hyvin.
Onko jollain muka jotain valittamista. Kuulemma töitäkin on koska juttelin kunnan työnhakuhaastattelussa kunnan työntekijän kanssa. Telakalle pääsee kuulemma töihin. Se vaan että kun ei osaa hitsata tai pistää sähköjohtoja yhteen.
Kommentit (14)
Jotkut saa kenkää ja jotkut ei. Joillakin on kaikki hyvin, joillakin kaikki päin persettä. Eli perus.
suomessa asuu noin puoli miljoonaa ihmistä ketkä eivät kuulu tänne.
se ei ole hyvä asia.
Johan vitsin murjasit. Ei oo hyvin, ensteks ainakin pitäis häätää nää ma mut pois jotka elelee suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Ja jos siitä ei tuu tarpeeks säästöä niin sitte lopettaa kaikki kulttuurin ja urheilun tukeminen että kaikilla suomalaisilla ois katto pään päällä, ruokaa, tarvittavat lääkkeet ja ehjät ja lämpöset vaatteet ja kengät.
Meillä on hyvä hallitus ohjelma! Uskokaa jo tai minä kiihdyn.
Silloin naama menee punaiseksi ja housuun tulee osaamattoman Orpon velliä.
T: En nyt muutakaan keksinyt
Vierailija kirjoitti:
suomessa asuu noin puoli miljoonaa ihmistä ketkä eivät kuulu tänne.
se ei ole hyvä asia.
Tarkoitatko työttömiä vai persuja? Sikäli kun eroa on.
Katto pään päällä ja ruokaa on jokaisella köyhällä niin ei ole mitään valittamista. Tukia saa kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Katto pään päällä ja ruokaa on jokaisella köyhällä niin ei ole mitään valittamista. Tukia saa kelasta.
Kaikilla ei ole kattoa pään päällä eikä ruokaa. Tukia ei suomalaiset saa, ne menee ma muille.
Mulla on valittamista. Tuet on liian pienet, ei ole pesukonetta ja on tylsää kun talvi tulee enkä voi käydä kalassa ja myydä kalaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valittamista. Tuet on liian pienet, ei ole pesukonetta ja on tylsää kun talvi tulee enkä voi käydä kalassa ja myydä kalaa enää.
ja tämä on muiden vika? menisit sinäkin töihin.
Olga Temosella on syöpä.