Ihanaa, Prismassa soitetaan jo joululauluja, Joulu se sieltä vähitellen tulla jolloittelee
Saako palstalla keskustella Joulusta vai onko liian "impivaaralainen" ja ehkäpä rasistinenkin aihe? Jouluun liittyviä emojeita ei ilmeisesti palsta suostu näyttämään vaan esim joulupukki sanoman sivuilla muuttuu ruskeaksi tytöksi.
Ihanaa että Prisma uskaltaa yhä soittaa joululauluja, ilmeisesti mustat/ ruskeat käyvät vain lidleissä?
Sieltä se on jo Joulu jolloittelemassa, saapa nähdä että saisimmeko me suomalaiset sellaisen joululahjan että mustat ja ruskeat luvattaisiin palauttaa kotiseuduilleen, tälläistä päätöstä ollaan nyt Saksassa laatimassa
Kommentit (23)
Tulee se joulu sieltä, hössötetäänkö sitä ympäri vuoden vai aletaanko tekemään valmisteluja vasta joulukuun 20. päivä. Samalla lailla se tulee joka vuosi aivan pommin varmasti, mitään sen eteen tekemättä. Vaikka itse ei viettäisi joulua millään tapaa, niin silti se joulu sitten on ja muut sitä viettää. Näkyy ja kuuluu.
Sitten ne, joiden on joku helvetin pakko syödä joka joulu itsensä sellaiseen helvetin ähkyyn. Silleen että tietää joulua viettäneensä. Loppiaisen jälkeen aloitetaan joku dieetin yrittäminen, koska jouluna syötiin liikaa. Ihan omaa hölmöyttä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihanaa työskennellä siellä kun altistuu paskoille joululauluille ja jouluhömpälle jo 2kk ennen h-hetkeä. Olin joskus itse kaupassa töissä pari viikkoa joulukuussa ja 2 viikkoa sitä mökää ja mekkalaa meinas tehdä hulluksi. Ei ikinä enää.
Tuntuuko se joulu miltään sitten 24.12. kun sitä on jo sen 2 kk viettänyt ja ylikin?
Varmaan ihanaa työskennellä siellä kun altistuu paskoille joululauluille ja jouluhömpälle jo 2kk ennen h-hetkeä. Olin joskus itse kaupassa töissä pari viikkoa joulukuussa ja 2 viikkoa sitä mökää ja mekkalaa meinas tehdä hulluksi. Ei ikinä enää.