Värjäsin ja leikkasin taas hiukseni itse
Värinä Casting Creme Gloss 535 ja tukan leikkasin ns. yksisarvisleikkauksena ponnarista kampaamosaksilla :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa säästää rahaa huimia määriä!
Itse olen käynyt parturikoululla leikkaamassa , ja joskus värjään itse toki se on hyvin vaihtelevaa lopputulosta . Jos on rahaa muutenkin vähän niin ei sitä muutenkaan olis rahaa kampaamoihin
Itse leikkaisin just hiukseni ja värjäsin myös. Aiemmin oli polkka ja nyt ihan ok leikkaus. Eli sivuista lyhyempi ja takaa kerroksittain leikattu.
Leikkaus tosin ei heti onnistunut mutta nyt on kerroksittain leikattu.
Minäkin tein. Oli semmoinen pieni pussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, tosin värjään kasvivärillä. Kunnolliset Fiskarsin kampaamosakset maksoi 29e.
Kampaamo ottaisi pelkästä pitkien paksujen hiusten tasoittamisesta 29e, kerran. Joskus rahapäissäni kävin värjäämässä kasviväreillä hiuksia; 260e, pitkät ja paksut lisät.
Mitä väriä saa kasviväreillä? Ei varmaan vaaleita sävyjä.
Katselin googlesta niin sellanen sarja kuin cultivators
Olen käyttänyt niitäkin joskus, mutta niiden "chestnut" väri veti harmaat juuret vihreiksi 🤭 onneksi oli kotona toinen paketti punaista niin sain samana iltana oikaistua värin. Punaiset sävyt on noilla Cultivatorsilla kyllä toiminut ihan hyvin.
"Oikeat" hennat värjää harmaatkin ruskeaksi tai punaiseksi. Mutta
Tottakai se pohjaväri / oma luonnollinen väri jos sellainen on vaikuttaa lopputulokseen värjäs millä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ei tukan leikkuu mitään rakettitiedettä ole ja ihanien kampausten teko. Netti on täynnä ohjeita. Markettien värit ovat korkealaatuisia ja helppokäyttöisiä. Munki juro ukko on tasottanut ja leikanut tukkani jo 20 vuotta. Ihanat on, Samoin kotipermanentin olen tehnyt siskoilleni varmaan jo 35 vuotta ja aineet ovat hyvät . 90 vuotiaan äitini tukan leikkaan myös. Ilman koulutusta. Kampaamot ja parturit on ihan itse ajaneet asiakkaat pois älyttömillä ylikalliilla hinnoillaan, Ahneet. Iloisen mielen ja ihanan suuren säästön saa myötäjääiseksi. Kaikki kokeilemaan rohkeasti. 😍😍😍😍😍
Voi hitto! Jos elämän ilo on saada säästöä kampaamohinnoista niin nauti sitten siitä.
En minä siitä säästöstä nauti, vaan siitä m
Minun kampaamokäyntini eivät vaikuta mitenkään ostoksiini.
Värjäys ei ole vaikeaa hammasharjalla, mutta vaalennusta en lähtisi koettamaan, saati raitoja. Ja ohuiden lyhyenä pidettävien leikkauksen jätän suosiolla ammattilaiselle.
Viimeksi, kun olin latvojen tasi leikkaukksessa. Suurta kusetusta. Oli puhtaat hiukset, yritettiin saada, pesua, kampausta, suihketta, hierontaa ym, ym, ym. Mihinkään juhliin en ollut menossa. Kuitenkin amispohjalta mennään ja halutaan lääkärin palkkiot. Ei viddu. Sisko saa leikata seuraavalla kerralla. Tulos kuitenkin ok.
En minä siitä säästöstä nauti, vaan siitä mitä muuta voin tehdä sillä säästyneellä rahalla.