Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra kertoo huonoista kokemuksistaan takseissa ja vaatii taksiyhtiöiltä toimia.
viime viikolla paskat pöntössä ja nyt vielä tämäkin
ei ole helppoa hänellä
Kommentit (9)
Onko ne toimet "palkatkaa enemmän valkoisia, luotettavia kuskeja"?
Itse on a-luokan ma muttaja ja nyt ulisee, kun ma mu taksit ahdistelevat is lamilla! Heh.
aina naurattaa kun vihervassari niittää kylvämäänsä monikulttuurista satoa
Miksi nä mä kameli kuskit ajaa täällä autoa? Olisi eksoottisempaa, jos he toisivat myös ne kamelit sieltä afrikasta mukanaan ja päivystäisivät kameleineen taksitolpalla.
Hänellä on tarve olla esillä, jotta tulee taas valituksi mukavaan ja rahakkaaseen työhön. Vihreiden uskottavuus nousisi jos tällaiset tyrkyt siirrettäisiin syrjään. Samat sanat vasemmistoliiton Arhinmäestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse on a-luokan ma muttaja ja nyt ulisee, kun ma mu taksit ahdistelevat is lamilla! Heh.
Ei siitä ollut kyse vaan taksien huonoista jousista, joutuu istumaan takapenkillä keskellä että auto ei kallistu.
Eniten aina ihmetyttää kenen äänillä tämä on päästetty eduskuntaan paskapöntöistä puhumaan?
Vierailija kirjoitti:
Eniten aina ihmetyttää kenen äänillä tämä on päästetty eduskuntaan paskapöntöistä puhumaan?
Todennäköisesti jokainen somali Suomessa äänestää häntä. Mitään muuta en voi ymmärtää.
Sasse.