Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen sitä, kun joku ostaa kaupasta kerralla monen sadan edestä ruokaa kerran viikossa!

Vierailija
23.10.2025 |

itse ostan vain 24 pack olutta tai maidon, ja kaikki muut ruoat saan ruoka-avusta ilmaiseksi, myös aamupalat ja lounaan 2 kertaa viikossa. on lihaa ja burgereta, salaattia ja kaikkea. ei tulisi mieleenkään että rahaa menisi 200-400 kuussa yksinelävänä ruokaan! ei ei ei. 

A. A. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta ihmettelisit, kun koko kansa menisi ruoka-apuun. Eihän sitäkään olisi, jos ei kaupoista jaettaisi ylijääneitä ruokia.

Vierailija
2/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä missä täällä on ruokajakoa, enkä toisekseen välitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gouldia kun vilauttaa, niin ei tunnu missään. Paitsi veronmaksajan kukkarossa. 😡

Vierailija
4/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta ihmettelisit, kun koko kansa menisi ruoka-apuun. Eihän sitäkään olisi, jos ei kaupoista jaettaisi ylijääneitä ruokia.

Mutta jos kaikki menis sinne ruoka-apuun, niin kaupoille jäisi enemmän hävikkiä sinne lahjoitettavaksi. Voitais oikeastaan kokonaan lopettaa ruoasta rahan vaatiminen ja antaa vaan ilmaiseksi ruoka ihmisille. Näin vedetään mutkat suoriksi. Eihän tässä ole mitään ongelmaa.

Vierailija
5/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan palkkatuloja tilille eli nettona joka kk 7000 euroa mun miehen kanssa. Kyllä sillä on varaa käydä kaupasta hakemassa juuri sitä mitä itse mieli tekee. Ja myös terveellistä ruokaa.

Vierailija
6/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn ruoka-avussa nyt kun olen sairaslomalla. Töissä käyminen haittaa sitä olennaisesti kun työaika on 8-16. Vituttaa jo nyt kun joudun vuoden vaihteen jälkeen taas töihin. Joudun ostamaan itse ruokani JA menetän vapaa-aikani. 

Vierailija
7/7 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo jonottaminen ja kaikki Anneli onnistuu tämän oikeusjupakan keskeltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan