Onko muilla ollut ssri lääkkeiden aikana maksa-arvojen nousua?!
eli syönyt sertralinia vuoden. Yhtäkkiä huomattiin, että alat jotain 100 ja risat ja asat 300.
vaikka pitäisi olla naisella alle 45.
Kaikki muut arvot ok ja ultra kunnossa, ei oireita. Kahden viikon kuluttua maksa-arvot taas erinomaiset.
Lääkärin mukaan voin jatkaa lääkettä turvallisesti. Kuulemma ollut joku ohi menevä merkitsetön häiriö.
olen perusterve nainen ja alkoholia en käytä. Nuorena join alkoholia aika usein, mutta nykyisin raitis.
Ainut mikä tuli mieleen, että kärsin ahmisesta ennnen noiden kokeiden otettoa. voisiko se olla yhdessä lääkkeen kanssa syy. Lääkäri väittää, ettei lääke ollut yksin syyllinen ja epäili jotain hetkellistä häikkää jolla ei ole terveyden kannalta merkitystä enää.
uskoako? olen epäileväinen. Ikää 39 vuotta.
Kommentit (4)
Taas kerran nähtiin, ettei noita myrkkyjä kannata syödä. Itse lopettaisin, ettei tule uudelleen.
Duunikaveri ihmetteli maksa-arvojensa nousua. Ei käytä alkoholia. Mutta mieliala lääkityksellä ollut puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Duunikaveri ihmetteli maksa-arvojensa nousua. Ei käytä alkoholia. Mutta mieliala lääkityksellä ollut puoli vuotta.
Mulla sama juttu. Rajukaan ryyppäys ei ole niitä heilauttanut, mutta lääkityksellä oli kuukaudessa ylhäällä. Laski normaaliksi, kun lopetin.Veikkaan, että noi on pahempi myrkky keholle, kuin viina, vaikka lekurit muuta väittää.
Aiheuttaa myös jalkasientä, kynsisientä... Laskee immuniteettia!
Eli olet mm. kokoajan nuhassa