Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko enää aikuisena kävellä kaikilla kengillä mitä ootte nuorena ostaneet?

Vierailija
22.10.2025 |

Itsellä on ollut esim. jo varmaan kymmenen vuotta kaapissa talvikengät, joissa on yli 10 cm korko, joka on n. sentin levyinen. Joskus nuorena niitä pidinkin. Sitten ne siirtyi asteelle "Ehkä vois joskus vielä käyttää" Nykyään katson vain kauhulla niitä, että "Huhhuh. Mitä ihmettä oon nuorena miettinyt kun oon ostanut tuollaiset talvikengät" En osaa enää kuvitellakaan että menisin talvella jäisellä kelillä ulos ne jalassa. Toisaalta niitä ei voi pitää sulalla maallakaan, kun ne on selvästi talvikengät. Oikein paksu lämmin vuori. 

Mitä kauhistuksia muilta löytyy?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, ja mulla on kyllä parit kengät yli 10 vuoden takaa. Hyvälaatuiset kengät kestää kun harvoin käyttää ja hyvin huoltaa. Itsellä esim parit juhlakengät, nahkaiset korkkarit, hankittu alle kolmekymppisenä. 

Joskus teininä mulle oli hienot vintagetalvisaappaat, ties kuinka vanhat nekin oli, varmaan 30 vuotta. Silloin tehtiin kengät ja vaatteet kestäviksi. Tosin tietenkin käyttöaste vaikuttaa miten hyvänä säilyy.

Vierailija
22/22 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hajonneet jo kauan sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla