Siis mitä hittoa: Helena Koivu soitti etäyhteyden avulla Kakskerran talon kaiuttimista Spotifystä musaa aamuvarhain häiriten Mikkoa ja muita
Helena Koivun väitetään soittaneen kolmea musiikkikappaletta ex-miehensä Mikko Koivun kotona etäyhteyden välityksellä ja aiheuttaneen pelkoa Mikolle ja tämän nykyiselle puolisolle Natalie Koivulle. Helena Koivun rikossyytteitä käsitellään tänään tiistaina Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa.
Helena Koivua syytetään muun muassa kotirauhan rikkomisesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu on soittanut musiikkia suurella voimakkuudella puolentoista tunnin ajan Mikon ja Natalien kesäasunnolla kaiuttimesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu ei ollut tuolloin itse paikalla Kakskerrassa.
Mikko Koivun avustajan Juha Mannerin mukaan kotirauhan rikkomisessa erityistä on myös se, että Helena Koivu valitsi soitettaviksi kappaleiksi sellaisia kappaleita, jotka aiheuttivat pelkoa Mikko ja Natalie Koivulle. Musiikkia soitettiin aamuaikaan.
Oikeudessa esitettyjen videotodisteiden mukaan Helena Koivu olisi soittanut ainakin pop-yhtye Imagine Dragonsin kappaletta Thunder.
Mikko Koivu mainitsi myös kappaleet Highway to Hell ja Guess Whos Back. Ensimmäisenä mainittu on rock-yhtye AC/DC:n, jälkimmäinen räppäri Eminemin kappale.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/735815b1-56e4-4902-9dc3-33db8c…
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Huoltajuuskiistoja hoitaneen ammattilaisen asiantuntijateksti on todella erästä henkilöä kuvaavaa:
"Narsistin käyttäytymistä leimaa voimakas rajattomuus, sillä narsisti ei kunnioita toisen ihmisen oikeuksia eikä yksityisyyttä. Pahimmissa tapauksissa hänen tavoitteenaan on eri tavoin piinaamalla tehdä entisen puolisonsa elämästä helvettiä.
Samalla kun narsisti haukkuu ex puolisoaan, hän pyrkii kaikin tavoin takaisin exänsä elämään tunkeutumalla tämän kotiin, työpaikalle tai harrastuksiin.
Hän saattaa kuvata exää ja nauhoittaa tämän puheita. Narsisti saattaa julkaista arkaluontoisia tietoja exästä.
Hänen käyttäytymisessään on usein jopa vainon elementtejä.
Lasten käyttö pelinappuloina on yleistä. Omia tavoitteitaan ja etujaan ajaessaan narsisti vetoaa usein häikäilemättömästi "lasten etuun".
Narsisti itse on mielestään lain yläpuolella, joten laki, sopimukset tai määräykset ei koske häntä."
On kyllä osuva kuvaus siitä toiminnasta ja käytöksestä, josta Helena Koivu on itse postauksissaan julkisesti kertonut. Varmaan kymmenet tuhannet nähneet ne hänen Insta-videonsa, joissa kiusaa ja häiriköi. Ihmettelen, miksi julkaisi todisteet itseään vastaan. Mitä ajatteli saavuttavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sellaisen naisen viha on armoton jolta mies yrittää tai vei lapset.
Itsehän Hellu itsensä lapsista vierotti. Jäi poikaystävänsä luo jenkkeihin, vaikka oli luvannut lapsille muuttaa heidän kanssaan. Aikoi jäädä sinne pysyvästi. Itse kertoi. Mutta mutta. Troy lähti ja viisumimahdollisuus sen mukana.
Pakko oli tulla Suomeen ja nyt yhtäkkiä lapset alkoi kiinnostaa vipuvartena ilmaiseen asumiseen ja exän kiusaamiseen. Sitä ennen oli niin tyytyväinen, että muut hoiti lapset.
Törkykäytös ja lasten yksityisyyden loukkaaminen alkoi heti. Kasvurauha lapsilta mennyttä. Kunnes tuomarin nuija ja lasu palautti ja laittoi rajat äidin lapsia vahingoittavalle käytökselle. En ihmettele yhtään, että tuli kiireellinen sijoitus ja äidille valvotut tapaamiset.
Eipä olisi Troy H:n tulot riittäneet kustantamaan elämää, jossa rva saa 20 000 omaan käyttöönsä siis ylläpidon lisäksi joka kuukausi. Ja "ihan elämiseen" menee miljoona vuodessa parissa.
Nyt Hellun instassa on 4 luokan kirjasta kuvia. Aiheena oikeudenmukaisuus. Hyvä Hellu, koskaan ei ole liian myöhäistä oppia :D, toivoin, että viet opit myös käytäntöön.
Sit kun muistetaan viel pitää kiinni näist :D.
Miksi tämä nainen julkaisee näitä? Hän ei ole itse pitänyt mistään sopimuksesta kiinni. Mutta hän on omaksunut sen, älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.
IS: "Lisäksi oikeuden päätöksestä ilmeni, että esimerkiksi pelkästään vuoden 2019 aikana Helena Koivu kulutti yli 320000 dollaria American Express -kortillaan.
Helena Koivu ei kommentoi tarkemmin sitä, mihin oikeuden asiakirjoissa ilmikäyvät rahasummat ovat kuluneet."
#enkommentoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu dumppasi ko lapset itse.
Teki tästäkin spektaakkelin Seiskaan. Valokuvasi itkeviä lapsia lentokentällä, kuinka nyt Mikko riistää lapset Suomeen.
Jätti vain kätevästi kertomatta, että Mikko oli ostanut myös Helenalle samalle lennolle liput, mutta Helena itse halusi jäädä mieluummin Jenkkeihin uuden poikaystävänsä luo. Eli kusetti kaiken mediaan, mustamaalaten toisen ja kusettamalla koko hiton tapahtumasarjan.
Vierailija kirjoitti:
IS: "Lisäksi oikeuden päätöksestä ilmeni, että esimerkiksi pelkästään vuoden 2019 aikana Helena Koivu kulutti yli 320000 dollaria American Express -kortillaan.
Helena Koivu ei kommentoi tarkemmin sitä, mihin oikeuden asiakirjoissa ilmikäyvät rahasummat ovat kuluneet."
#enkommentoi
Huomioikaa, että nämä kaikki rahat olivat Mikon kovalla työllä ansaitsemia rahoja. Ja Helena pisti Mikon rahoja taivaan tuuliin ja törsäsi ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#enkommentoi
Huomioikaa, että nämä kaikki rahat olivat Mikon kovalla työllä ansaitsemia rahoja. Ja Helena pisti Mikon rahoja taivaan tuuliin ja törsäsi ties mihin.
Superbowl reissu, silarit jne. Saahan sitä rahaa kulumaan. Vaatteitakin pari merikontillista 🤪
Helena mennyt kirpparille, ilmeisesti ostamaan lisää vaatteita - onhan hän jo myynyt sadoittain vaatteita, kenkiä ja laukkuja Instagrammissaan. Niin ihana musiikki kaupassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän Hellu itsensä lapsista vierotti. Jäi poikaystävänsä luo jenkkeihin, vaikka oli luvannut lapsille muuttaa heidän kanssaan. Aikoi jäädä sinne pysyvästi. Itse kertoi. Mutta mutta. Troy lähti ja viisumimahdollisuus sen mukana.
Pakko oli tulla Suomeen ja nyt yhtäkkiä lapset alkoi kiinnostaa vipuvartena ilmaiseen asumiseen ja exän kiusaamiseen. Sitä ennen oli niin tyytyväinen, että muut hoiti lapset.
Törkykäytös ja lasten yksityisyyden loukkaaminen alkoi heti. Kasvurauha lapsilta mennyttä. Kunnes tuomarin nuija ja lasu palautti ja laittoi rajat äidin lapsia vahingoittavalle käytökselle. En ihmettele yhtään, että tuli kiireellinen sijoitus ja äidille valvotut tapaamiset.
Hyvin kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Helena mennyt kirpparille, ilmeisesti ostamaan lisää vaatteita - onhan hän jo myynyt sadoittain vaatteita, kenkiä ja laukkuja Instagrammissaan. Niin ihana musiikki kaupassa!
Shoppailuaddiktio?
Nyt IG stoorissa.. taas käyttää lapsiaan välikappaleena oman agendansa ajamiseen. Itse tekstistähän se ei mitään ymmärrä, kun on kuitenkin jo neljännen luokan oppikirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevästi Mikko hankkinut itselleen kodinhoitaja ja lastenhoitaja uudesta vaimosta. Vaimo ei edes puhua maan kieltä missä asuu, onko omaa elämää ollenkaan,miksi jotkut naiset suostuvat tuollaiseen palvelutehtävään. Luulisi koti-ikävän iskevän pian.
Samoin naapurin yh ukko kävi hakemassa ulkomaita kotiorjan. Teki avioehdon ja käytti sitä akan mielisi vihillä. Kylillä kehuu miten hyvä kodinkone ruokapalkalla.., 🤣🤣🤣
Be kind :D