Siis mitä hittoa: Helena Koivu soitti etäyhteyden avulla Kakskerran talon kaiuttimista Spotifystä musaa aamuvarhain häiriten Mikkoa ja muita
Helena Koivun väitetään soittaneen kolmea musiikkikappaletta ex-miehensä Mikko Koivun kotona etäyhteyden välityksellä ja aiheuttaneen pelkoa Mikolle ja tämän nykyiselle puolisolle Natalie Koivulle. Helena Koivun rikossyytteitä käsitellään tänään tiistaina Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa.
Helena Koivua syytetään muun muassa kotirauhan rikkomisesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu on soittanut musiikkia suurella voimakkuudella puolentoista tunnin ajan Mikon ja Natalien kesäasunnolla kaiuttimesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu ei ollut tuolloin itse paikalla Kakskerrassa.
Mikko Koivun avustajan Juha Mannerin mukaan kotirauhan rikkomisessa erityistä on myös se, että Helena Koivu valitsi soitettaviksi kappaleiksi sellaisia kappaleita, jotka aiheuttivat pelkoa Mikko ja Natalie Koivulle. Musiikkia soitettiin aamuaikaan.
Oikeudessa esitettyjen videotodisteiden mukaan Helena Koivu olisi soittanut ainakin pop-yhtye Imagine Dragonsin kappaletta Thunder.
Mikko Koivu mainitsi myös kappaleet Highway to Hell ja Guess Whos Back. Ensimmäisenä mainittu on rock-yhtye AC/DC:n, jälkimmäinen räppäri Eminemin kappale.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/735815b1-56e4-4902-9dc3-33db8c…
Kommentit (505)
Mulla ylikselle bannit. Mutta voisko joku kirjottaa sinne että kyllä se Helenan ajama kolari on totta. Toimittaja vahvistanut.
Niin hyvin hillun kauppa kävi että pitää kiikuttaa rötkyt kirparille myytäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. AC/DC on tunnetusti pelkoa aiheuttava musiikkiorkesteriyhtye.
Mikä tahansa olisi pelottavaa jos se alkaa yhtäkkiä pärähtämään aamuviideltä kun olet sitkeässä unessa. Sellaisessa säihkähdysherätyksessä voi vaikka saada sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ylikselle bannit. Mutta voisko joku kirjottaa sinne että kyllä se Helenan ajama kolari on totta. Toimittaja vahvistanut.
Hah.
Sama täällä. Onnistui paskomaan ketjut taas kerran. Kyllä on huolestuttavaa tuon toiminta.
😅 Täytyy sanoa, että toi on kyllä koomisempi sirQuspelle kuin olin tähän asti luullut.
Saa katsoo koska seiskalehti alkaa kertoo muutakin kuin valhetta. Tämän idolinsa teoista.
Vierailija kirjoitti:
Ahne on tuo Helena. Yli miljoonan saanut rahaa erossa, pistänyt kaiken menemään ja nyt vaatii lisää ja samalla tekee rikoksia. Vankeutta tai pakkohoitoahan tuollainen tarvitsee.
Just näin.
"Tämähän on iso vitsi tämä ihminen. Ei pelkästään aivan mittaamattoman tyhmä mutta myös sairastunut ihminen jolla ei ole etäistäkään sairaudentuntoa. Isipappa maksaa autot kun itse on ulosottoveloissa (lähde: Seiska).
Todella nolo tyyppi. Hävettäisi edes kävellä samalla kadulla tuon olion kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vaatii molemmilta. Kuinka monta vuotta olet tätä seurannut tai hellun instaa, kun olet tuollaiseen johtopäätökseen tullut?
Minä olen seurannut vuodesta 2019 ja Heluna on törkeä, koko ajan. Kaninkeittäjä-naikkonen.
Varsinainen stalkkaajavainoaja kaninkeittäjä olet itse. Hyi olkoon😱
Hellu tykkää ja haluaa että häntä seurataan. On jo melkein 30 000 seuraajaa ja eikä pidä vielä yksityisenä instaansa. Eli hellu sitä kontsaa sinne tuottaa seurattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah.
Sama täällä. Onnistui paskomaan ketjut taas kerran. Kyllä on huolestuttavaa tuon toiminta.
😅 Täytyy sanoa, että toi on kyllä koomisempi sirQuspelle kuin olin tähän asti luullut.
Saa katsoo koska seiskalehti alkaa kertoo muutakin kuin valhetta. Tämän idolinsa teoista.
No media uutisoi kolarista kuhan menee syyttäjälle
Varsinainen stalkkaajavainoaja kaninkeittäjä olet itse.
Seuraa sinäkin sitä instagramia niin ei tarvitse täällä tietämättömänä riehua! Mitään järkeä ei ole osallistua sinun laillasi keskusteluun, jonka aiheesta ei tiedä yhtään mitään.
Et osaa lukea? Integroituja olivat ja päälaite oli varastettu. Ja sitä paitsi ei se soitto ollut 1,5 tuntia kerrallaan vaan se loppui aina välillä.
Jos päälaite on varastettu, soittaja voi olla kuka vaan.
Ilman muuta. Kuka vaan haluaisi häiriköidä Mikkoa ja Natalieta ja lapsia siinä samalla. Kumpaa veikkaat, lapsia vai talonmiestä tekijäksi? Ei pidä heittäytyä tyhmemmäksi kuin onkaan.
Rikossarjoista olen oppinut, että tekijällä täytyy olla means, motive and opportunity. Kenellä on ollut kaikki kolme? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiitos #6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä strategia Mikolla kun osti Helenalle lentolipun Suomeen silloin kun lasten elämä siirtyi Minnesotasta tänne. Tuki Helenan äitiyttä ja yritti yhteishuoltajuutta. Helena se on kaiken aikaa laittanut kapuloita rattaisiin joka tavalla ja Helena on se joka hylkäsi omat lapsensa miltei vuodeksi eri mantereelle ja olisi edelleen hylännyt mutta olikin pakko tulla Suomeen.
Jankutijankuti
Vänkytivänkyti
Vierailija kirjoitti:
Mikä pässi olet. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vihaketju ilmiannettu.
Isäs ilmiannettiin kun sua teki. Kyllä tästä asiasta saa puhua kun se kerran on julkisuuteen pistetty. Helena voisi painua maan alle niin kukaan ei muista koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuu, poistuu taas viestejä. Iskee siis pahasti omaan nilkkaan. Mieluummin kannattaa miettiä omaa käytöstään kuin poistaa toisten mielipiteet.
Joo toi viestien poistaminen on ihan älytöntä. Ei totuus ihmisten mielistä eikä heidän mielipiteet mihinkään katoa vaikka kaikki ketjut poistettaisiin. Mitä se oikein kuvittelee saavansa poistoilla? tekee itsensä - jos edes mahdollista - entistä naurettavammaksi.
Miten joku kuvittelee että Helena poistelee täällä viestejä. Luulenpa, sen verran luulotautinen olen, että kaikki Helenaa vähänkin puolustavat mielipiteet asian kanssa naimisissa olevat poistavat välittömästi. Enempi menee niinpäin. Tämähän on varsinainen maalitusketju Helenaa vastaan. Mitä tuosta närkästyt koska teitä vihaisia nutturapäitä on palsta pullollaan ja aina löytyy joku jank
Älä luule että näillä jankuttajilla ja nimittelijöillä järki riittää muuhun kuin saman toisteluun. Dementiaosasto aktiivisin.😀
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea? Integroituja olivat ja päälaite oli varastettu. Ja sitä paitsi ei se soitto ollut 1,5 tuntia kerrallaan vaan se loppui aina välillä.
Jos päälaite on varastettu, soittaja voi olla kuka vaan.
Ilman muuta. Kuka vaan haluaisi häiriköidä Mikkoa ja Natalieta ja lapsia siinä samalla. Kumpaa veikkaat, lapsia vai talonmiestä tekijäksi? Ei pidä heittäytyä tyhmemmäksi kuin onkaan.
Rikossarjoista olen oppinut, että tekijällä täytyy olla means, motive and opportunity. Kenellä on ollut kaikki kolme? 🤔
Ja kukahan se on joka luukuttaa jokaisessa poustauksessaan musiikkia järkyttävän kovalla yötä päivää niin Mikon tiloissa kuin isukin autossa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos poistuisitte netistä ja lopettaisitte tämän lokakampanjan aihe vapaalla. On ne muutkin ihmiset eronneet riitaisesti, eivätkä tuuttaa nettiä täyteen joka käännettä. Muitakin ihmisiä on tällä maapallolla. Kannattaa siirtää sitä näkövinkkeliä hetkeksi vähän etäämmälle.
Täällä on edelleen ihmisiä, jotka ei tiedä, että se oli hellu, joka halusi avioerokäsittelyn Amerikkaan. Ettei leviteltäis netissä valheita ja vääryyksiä, on hyvä jonkun tuoda faktatkin esille.
Se ei ole siitä kiinni etteivät osaa sopia. Helena perheineen asui Jenkeissä, koti ja koulut siellä eikä ole Suomen kansalainen. Ihan luonnollinen toive
Helena asui kahdeksanvuotiaasta Suomessa ja kävi koulunsa täällä. Alle 10 vuotta asui Amerikassa Mikon siivellä. Mikon kodissa.
Varastorakennuksessa vaimon pitäisi asua kun miljonäärin nai. 🤣🤣🤣
Ja minä olin uuden langan 5 mutta tosiaan sain ne bannit aivan muusta langasta ku Helena langasta...en todellakaan ole muki vaikka niin väitettiin uudessa langassa
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin uuden langan 5 mutta tosiaan sain ne bannit aivan muusta langasta ku Helena langasta...en todellakaan ole muki vaikka niin väitettiin uudessa langassa
Niin ja sitä edellisen langan 2 olin
Sopien lankaan
Ahne on tuo Helena. Yli miljoonan saanut rahaa erossa, pistänyt kaiken menemään ja nyt vaatii lisää ja samalla tekee rikoksia. Vankeutta tai pakkohoitoahan tuollainen tarvitsee.