Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Anneli Auerin lapset aikuistuttuaan peruivat aiemmat syytökset?

Vierailija
22.10.2025 |

No tietysti sen vuoksi, että Anneli olisi syyttömänä saanut miljoonakorvaukset, jos olisi istunut aiheettomasti. Rahat olisivat sitten menneet lapsille jakoon vaikkapa ennakkoperintönä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset keksivät juttuja. Omatkin vanhempani olisivat olleet vankilassa,  jos joku olis meidän lasten jutut uskoneet. 50-luvulla tiedettiin, että lapset kertovat satuja, koska silloin heille niitä luettiin ja itsekin lukivat.

🤯

Vierailija
42/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli voi jatkossa syödä kaviaaria vaikka joka päivä, me muut joudutaan lapsinemme käymään leipäjonossa. 

Herranjestas, kehtaat vielä olla kateellinen, varmaan Anneli Auer mielellään vaihtaisi osaa kanssasi,  olisitko ollut mielellään vankilassa??? Kyllä olet tyhmä.

Sehän ansaitsikin istua vankilassa,varmaan nitisti ukkonsa mutta sitä ei pystytty todistamaan.Olisi joutanut istumaan pidempäänkin.

Sinähän sen teit, joutaisit palaa hel veron tulessa kun vierität syyn viattomien niskoille ja sitten vielä täällä syytät viattomia omista teoistasi. Naama ja nimi esille, minä heitän sinua päin ensimmäisen kiven, olen varma että noi hullu sen teki!

Annelikin tullut palstalle ja lääkkeet olet jättänyt ottamatta.Selvä asia että nitisti ukkonsa,ole sinä mitä mieltä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lapset keksivät juttuja. Omatkin vanhempani olisivat olleet vankilassa,  jos joku olis meidän lasten jutut uskoneet. 50-luvulla tiedettiin, että lapset kertovat satuja, koska silloin heille niitä luettiin ja itsekin lukivat.

🤯

Ja pikkulasten pelkkiä tarinoita uskottiin niin että pistettiin pariskunta vuosiksi vankilaan?.

Vierailija
44/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli voi jatkossa syödä kaviaaria vaikka joka päivä, me muut joudutaan lapsinemme käymään leipäjonossa. 

Herranjestas, kehtaat vielä olla kateellinen, varmaan Anneli Auer mielellään vaihtaisi osaa kanssasi,  olisitko ollut mielellään vankilassa??? Kyllä olet tyhmä.

Sehän ansaitsikin istua vankilassa,varmaan nitisti ukkonsa mutta sitä ei pystytty todistamaan.Olisi joutanut istumaan pidempäänkin.

Sinähän sen teit, joutaisit palaa hel veron tulessa kun vierität syyn viattomien niskoille ja sitten vielä täällä syytät viattomia omista teoistasi. Naama ja nimi esille, minä heitän sinua päin ensimmäisen kiven, olen varma että n

Älä selitä!!! Sinä sen teit, ihan sama kuinka paljon täällä muita syyttelet! Sinä sen teit! Päivästä toiseen olet vuosia syytellyt muita! Raukkamainen ääliö!!

Vierailija
45/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tämän kaltaisissa tapauksissa oman ja suvun maineen ja kunnian takia. Ja ehkä myös sen takia, että ollaan annettu tekijälle anteeksi, eikä haluta hänen enää kärsivän. 

Vaikka olisikin kokenut lapsena vääryyttä ja tietäisi vanhempansa olevan murhuri niin se kiistetään. "Omia" suojellaan, mitä moninaisemmista syistä, vaikka ne ulkopuolisen silmiin vaikuttaisivat miten älyttömiltä.

Vierailija
46/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen teit, joutaisit palaa hel veron tulessa kun vierität syyn viattomien niskoille ja sitten vielä täällä syytät viattomia omista teoistasi. Naama ja nimi esille, minä heitän sinua päin ensimmäisen kiven, olen varma että n

Kyllä sunkin nimi ja naama selville saadaan, Suomalaisia hakkereita on paljon ja ne ei tarvi edes rahaa jos syy on sellainen että moukkamaisesti levittää syyttämistä kaikkea kuraa ilman todisteita!

Vierailija
47/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se syy, miksei vanhempia haasteta. Oli rikos mikä hyvänsä. 

Otatko käräjiltä muutaman tonnin vai pidätkö mieluummin perintösi?

Vierailija
48/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat kaikki valheita.

Lääkäreiden tutkimusten mukaan ei. 

Vierailija
49/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤯

Valtaosa lapsista ei keksi juttuja. En keksinyt itse, eivätkä sisaruksetkaan. Kaveripiirissä oli kolme sepittäjää, joidta kaksi on ihan aikuisenakin kaksinaamaisia valehtelijoita. Yksi vähensi sepityksiään iän mittaan, ja hänellä ne jutut olivat aina viattomia, eikä muita loukkaavia.  

Vierailija
50/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat isojen setelitukkujen perässä, ap!

Vierailija
51/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KRP selvittää sen, ettei talossa voinut olla muita murhayönä, joten ainoa syyllinen on AA  tosin manipuloi tytönkin tökkimään sakseilla, kuten tyttö myöhemmin sanoi. Niin törkeää äidin taholta että pitä saada oikea elinkautinen, elämän loppuun.

Vierailija
52/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tämän kaltaisissa tapauksissa oman ja suvun maineen ja kunnian takia. Ja ehkä myös sen takia, että ollaan annettu tekijälle anteeksi, eikä haluta hänen enää kärsivän. 

Vaikka olisikin kokenut lapsena vääryyttä ja tietäisi vanhempansa olevan murhuri niin se kiistetään. "Omia" suojellaan, mitä moninaisemmista syistä, vaikka ne ulkopuolisen silmiin vaikuttaisivat miten älyttömiltä.

Itse olen ollut vertaistukiryhmässä vuosia, ja voin kertoa että teot mitä oma sukulainen on tehnyt näille ihmisille sekö omat kokemukseni niin kukaan, ei siis yksikään ole ikinä ollut valmis suojelemaan näitä ihmisiä, tai puolustelemaan heidän tekojaan.

Ne jotka ei yö ikinä ole tällaisia hirveyksiä kokeneet heittelevät juuri tämäntapaisia aloituksia että rahasta tekevät jne. Ja voin kertoa että tällaiset aloitukset loukkaavat erittäin syvästi meitä, ihan kuun joku määrä rahaa ikinä korvaisi sitä mitä me jouduimme lapsena kokemaan (ja voin siis puhua todellamonen hyväksikäytetyn suulla) koska olen jo useita vuosia käynyt terapiassa ja saanut vertaistukea.

että hävetkää!

Vierailija
53/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat isojen setelitukkujen perässä, ap!

Money, money on silmissään ja sen perään lähdetty.

Vierailija
54/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen teit, joutaisit palaa hel veron tulessa kun vierität syyn viattomien niskoille ja sitten vielä täällä syytät viattomia omista teoistasi. Naama ja nimi esille, minä heitä

Jos satutkin olemaan väärässä, otatko vastaan oman tuomiosi omalla naamallasi ja olet valmis maksamaan perättömistä puheistasi?

Vierailija
55/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut vertaistukiryhmässä vuosia, ja voin kertoa että teot mitä oma sukulainen on tehnyt näille ihmisille sekö omat kokemukseni niin kukaan, ei siis yksikään ole ikinä ollut valmis suojelemaan näitä ihmisiä, tai puolustelemaan heidän tekojaan.

Ne jotka ei yö ikinä ole tällaisia hirveyksiä kokeneet heittelevät juuri tämäntapaisia aloituksia että rahasta tekevät jne. Ja voin kertoa että tällaiset aloituk

Samaa mieltä! Oma siskoni on rais ja tekijä läheinen sukulainen. Ikinä ei tule antamaan anteeksi eikä sitä raha korvaa! Niitä jotka miettii tätä raha edellä niin toivon heidän kokevan jotain samanlaista ja sitten tulla tänne huutelemaan että raha korvaa!

Vierailija
56/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin kyllä vain jotkut ovat valmiita puolustamaan läheistäään vaikka heille itselleen olisi kyseisen henkilön toimesta tehty mitä tahansa. Ihmismieli on välillä hyvin kieroutunut ja omituinen joidenkin osalta.

Vierailija
57/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuokin on totta mutta toisaalta osalla ihmisistä on voimakas oikeustaju ja vaativat rehellisyyttä. Eli ihmettelen jos kellään kolmesta ei olisi tuo vahvempana kuin sukulaisten suojaaminen tms.

Vierailija
58/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KRP selvittää sen, ettei talossa voinut olla muita murhayönä, joten ainoa syyllinen on AA  tosin manipuloi tytönkin tökkimään sakseilla, kuten tyttö myöhemmin sanoi. Niin törkeää äidin taholta että pitä saada oikea elinkautinen, elämän loppuun.

https://www.mikkoniskasaari.fi/node/310

Tämä häkenauhaväärennös on ainakin yksi asia mikä pitäisi tutkia. Onkohan KRP jäävi siihen?

Vierailija
59/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita lapsia, kaiken läpikäyneenä muisti palaa pätkittäin ja niin hyvin että kelpaa todistusaineistoksi.

Itse muutamia traagisia juttuja kokeneena, unohdin pahimmat asiat, sisaruksista yksi muisti jonku tilanteen täysintoisin kuin minä. Olen ajatellut tämän niin, että minulla oli joku suojelumekanismi etten kaikkea sitä kaameutta ymmärtänyt ja unohdus suojeli. Näillä kävi päinvastoin.

Vierailija
60/80 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuokin on totta mutta toisaalta osalla ihmisistä on voimakas oikeustaju ja vaativat rehellisyyttä. Eli ihmettelen jos kellään kolmesta ei olisi tuo vahvempana kuin sukulaisten suojaaminen tms.

Tämä. Jos lapset ovat nämä asiat kokeneet niin he ovat korvauksensa ja oikeuden jo saaneet! Heille on maksettu ja tekijät ovat istuneet linnassa.

Nyt vuosien jälkeen he kaikki sanovat että tuomio oli väärä, he joutuvat palauttamaan korvaukset? Ja heillä ei todellakaan ole mitään tietoa saako Anneli ja Jens korvauksia, silti he haluavat perua valheensa, maksaa takaisin korvaukset mitkä saivat.

Ei oikein mene läpi tuo että rahan takia tekisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän