Miksi Anneli Auerin lapset aikuistuttuaan peruivat aiemmat syytökset?
No tietysti sen vuoksi, että Anneli olisi syyttömänä saanut miljoonakorvaukset, jos olisi istunut aiheettomasti. Rahat olisivat sitten menneet lapsille jakoon vaikkapa ennakkoperintönä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä on painostettu, uhkailtu ja/tai lahjottu.
Mä en oikein jaksa uskoa, että neljä lasta kaikki taipuisivat painostukseenkaan.
Minä kyllä voin kuvitella.
Sinä et ole koskaan elänyt uhanalaisessa asemassa. Perusturvallisuus järkkyy. Pieni lapsi.
ihan eri on, jos olet elänyt turvallisen lapsuuden ja sitten sinua uhkaillaan.
Näitä, joita on siellä lapsena painostettu ja uhkailtu, voivat aikuistuttuaan nähdä sen tilanteen, mitä on tapahtunut. Terapia auttanut.
Kaikille ei käy niin, vaan tuhoutuvat mielenterveyden häiriöihin ja päihteisiin.
Näillä nyt esillä olevilla on ollut jokun perusturvallisuus, koska pystyvät nyt näkemään tilanteen ja kertomaan sen.
Näin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein jaksa uskoa, että neljä lasta kaikki taipuisivat painostukseenkaan.
Et selvästi ole lainkaan perehtynyt koko asiaan. Painostettuja lapsia on vain kolme. Yksi on äitinsä pikku kätyri ollut alusta saakka.
Yksi lapsi on siis kieltänyt tapahtumat alusta saakka. Ja on edelleen tällä kannalla. (Silti tuomio tuli hänenkin hyväksikäytöstään.) t. eri
Vierailija kirjoitti:
Anneli voi jatkossa syödä kaviaaria vaikka joka päivä, me muut joudutaan lapsinemme käymään leipäjonossa.
Ole hyvä vaan, mene kymmeneksi vuodeksi tuonne järjestelmän ja ihmisten ja lehdistön naamatauluksi.
Siitä vaan.
Töllisteltäväväksi ja osoitelavaksi.
- omasta elämästä kymmenen vuotta riepoteltavana - muiden riepoteltavana
- eikä loppua näy. Edellelieen vahditaan. Ja JOKU on vielä KATEELLINENKIN? Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi ole lainkaan perehtynyt koko asiaan. Painostettuja lapsia on vain kolme. Yksi on äitinsä pikku kätyri ollut alusta saakka.
Äitinsä kätyri?
Hohjooijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No neljäs lapsihan on alusta alkaen sanonut, ettei mitään ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä kätyri?
Hohjooijaa.
Toi kirjoittaja on sairas päästään! Todella törkeästi puhuu ihmisestä kun ei näytä hänelläkään olevan mitään käsitystä koko jutusta saatikka todisteita.
En toivo mitään hyvää tuollaiselle ihmiselle, yök
Ap, mene ja kysy niiltä aiukuistuneilta lapsilta. Palstalaiset eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No neljäs lapsihan on alusta alkaen sanonut, ettei mitään ole tapahtunut.
Niin, miksiköhän, koska mitään ei ole tapahtunut. Tätä lasta ei voitu manipuloida joten hän lähti sijaisperheestä, sen jälkeen lähtivät muutkin kun aikuistuvat.
Ei ole mitään tietoa siitä saako Anneli edes mitään korvauksia, eikä ole mitään tietoa eikö todisteita siitä että lapsia olisi A tai J painostanut ja millä!
Kaikki lapset ovat lähteneet sijaisperheestä ja kukaan ei ole heihin yhteydessä. Kaikki lapset ovat kertoneet syyn miksi eivät siellä halunneet olla ja mitä siellä tapahtui.
Silti täällä joku syyllistää heitä. Uskamatonta.
Ihmiset eivät tunnu tajuavan sitä, että ehkä lapsilla ei ole kokonaan kysymys rahasta.
Ehkä haluavat uskoa, ettei mitään tästä olisi tapahtunut.
Se ei taas tarkoita, etteikö kaikki olisi totta.
Villatakissa kulkeva keski-ikäinen Auerin "kuva"-Jensin kanssa
voi ihan hyvin olla raakoja kiduttajia, joiden pelkona oli pikkulasten möläytykset.
Kuten tiedämme, niin pienillä padoilla on korvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, huomasin virheeni mutten korjannut. Kolmekin samaa mieltä olevaa tuntuu oudolta.
Onko kukaan ajatellut esimerkiksi sellaista syytä että lapset haluavat kertoa totuuden koska heidän puheiden vuoksi kaksi syytöntä on istunut vankilassa.
Kyllä mun omatunto olisi ainakin romuna jos mut ois pienenä laitettu valehtelemaan sellaisista asioista mistä kaksi ihmistä joutui vankilaan. Todellakin tekisin aikuisena kaikkeni että pystyisin puhdistamaan heidän maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli voi jatkossa syödä kaviaaria vaikka joka päivä, me muut joudutaan lapsinemme käymään leipäjonossa.
Herranjestas, kehtaat vielä olla kateellinen, varmaan Anneli Auer mielellään vaihtaisi osaa kanssasi, olisitko ollut mielellään vankilassa??? Kyllä olet tyhmä.
Sehän ansaitsikin istua vankilassa,varmaan nitisti ukkonsa mutta sitä ei pystytty todistamaan.Olisi joutanut istumaan pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, kehtaat vielä olla kateellinen, varmaan Anneli Auer mielellään vaihtaisi osaa kanssasi, olisitko ollut mielellään vankilassa??? Kyllä olet tyhmä.
Sehän ansaitsikin istua vankilassa,varmaan nitisti ukkonsa mutta sitä ei pystytty todistamaan.Olisi joutanut istumaan pidempäänkin.
Ei hän kyllä murhaa tehnyt. Onhan se käyty läpi oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ajatellut esimerkiksi sellaista syytä että lapset haluavat kertoa totuuden koska heidän puheiden vuoksi kaksi syytöntä on istunut vankilassa.
Kyllä mun omatunto olisi ainakin romuna jos mut ois pienenä laitettu valehtelemaan sellaisista asioista mistä kaksi ihmistä joutui vankilaan. Todellakin tekisin aikuisena kaikkeni että pystyisin puhdistamaan heidän maineensa.
Tai ehkä nyt aikuistuttuaan tajuavat hyvän mahdollisuuden saada kunnon rahapotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen teit, joutaisit palaa hel veron tulessa kun vierität syyn viattomien niskoille ja sitten vielä täällä syytät viattomia omista teoistasi. Naama ja nimi esille, minä heitän sinua päin ensimmäisen kiven, olen varma että noi hullu sen teki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska todeisteita oli sotkettu eikä pystytty todistamaan murhaajaksi oikeudessa.Se ei tarkoita ettei hän olisi tehnyt .
Vierailija kirjoitti:
"Lapsi kertoi, että hänelle on tehty "valkoisia naarmuja".
Vammoja etsittiin tutkimuksessa UV-valolla.
Lapsi kertoi itse tehneensä naarmuja vatsaan ja sen jälkeen hän oli korjannut, että ne teki Anneli, eli hänen äitinsä."
Aikamoisia juttujahan nämä on.
Mistä lapsi tiesi, että naarmut ovat tulevaisuudessa valkoisia? Naarmut ovat punaisia hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska todeisteita oli sotkettu eikä pystytty todistamaan murhaajaksi oikeudessa.Se ei tarkoita ettei hän olisi tehnyt .
Ei niitä todisteita oltu sotkettu, joilla Auer pystyttiin poissulkemaan.
"Lapsi kertoi, että hänelle on tehty "valkoisia naarmuja".
Vammoja etsittiin tutkimuksessa UV-valolla.
Lapsi kertoi itse tehneensä naarmuja vatsaan ja sen jälkeen hän oli korjannut, että ne teki Anneli, eli hänen äitinsä."
Aikamoisia juttujahan nämä on.