Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kas, täältä näköjään hävitettiin mm. kommenttini jossa lainasin suorilla sanoilla vain sitä mitä Auri itse sometilillään kommentoi. Ei pidä kommentoida julkisesti jos et voi seisoa sanojesi takana, Auri. Kommentit ovat kaikkien vapaasti katsottavissa some-tililtä.

Vierailija
162/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva Aurista muuttui kyllä. Tuli alkujaan julkisuuteen alunperin positiivisena, iloisena ja muita auttavana ihmisenä, niin kilttinä.

Nyt sitten tylyttää surutta jos joku on eri mieltä. Esikoista odottavalla on usein hieman ruusuinen kuva ja seuraajat ovat ihan nätisti yrittäneet sanoa, että siellä ei oikeasti kukaan laita hiuksiaan

Miksi pitäisi sanoa? Ihan älytöntä. Minä ainakin laitoin ja olin ihan nättinä sairaalassa. Vauva nukkui tuntikausia, tottakai. Miten jollakin ei ole aikaa sairaalassa ees hiuksia laittaa? Ei siellä tarvi laittaa ruokaa, pestä pyykkiä ja siivota. Siellä sitä vasta ehtiikin laittaa hiuksia! Ja meikata. Mikäpä ettei? Piristää päivää :)

Näin mm. vastasyntyneiden teholla töissä olleena ja satoja vauvoja hoitaneena voin kertoa että ihan matalalariskisessäkin synnytyksessä voi asioita mennä pieleen ja vauva vaatia tehohoitoa. On ihan normaalia ettei synnytyksen jälkeen äidillä ole voimavaroja huolehtia ulkonäöstään ja se on ihan täysin ok. Jos sinulla oli mahdollisuus omaa ulkonäköäsi miettiä niin good for you, mutta se kertoo lähinnä sen että sinulla oli helppo synnytys ja vauvalla helppo tempperamentti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni syntyessä sellä osastolla kaikki äidit oli kivoissa vaatteissa ja oli hiukset hyvin ja kevyt meikki. Mutta se ei ollut Suomessa. 

Vierailija
164/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos jollain oli helppo synnytys ja lapsi nukkuu rauhallisesti?! Kaikesta sitä naiset syyllistää toisiaan!

Jos joku jaksaa meikata ja laittaa hiuksia synnärillä, niin siitä vaan. Katkerat ja kateelliset muijat taas älähtää.

Vierailija
165/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva Aurista muuttui kyllä. Tuli alkujaan julkisuuteen alunperin positiivisena, iloisena ja muita auttavana ihmisenä, niin kilttinä.

Nyt sitten tylyttää surutta jos joku on eri mieltä. Esikoista odottavalla on usein hieman ruusuinen kuva ja seuraajat ovat ihan nätisti yrittäneet sanoa, että siellä ei oikeasti kukaan laita hiuksiaan

Miksi pitäisi sanoa? Ihan älytöntä. Minä ainakin laitoin ja olin ihan nättinä sairaalassa. Vauva nukkui tuntikausia, tottakai. Miten jollakin ei ole aikaa sairaalassa ees hiuksia laittaa? Ei siellä tarvi laittaa ruokaa, pestä pyykkiä ja siivota. Siellä sitä vasta ehtiikin laittaa hiuksia! Ja meikata. Mikäpä ettei? Piristää päivää :)

Näin mm. vastasyntyneiden teholla töissä olleena ja satoja vauvoja hoitaneena voin kertoa että ihan matalalariskisessäkin syn

Miksi pitää vetää tällainen ääriesimerkki nyt tähän! Tietenkään en kuvittele, että TEHO-OSASTOLLA ollaan meikeissä. 

Vierailija
166/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos jollain oli helppo synnytys ja lapsi nukkuu rauhallisesti?! Kaikesta sitä naiset syyllistää toisiaan!

Jos joku jaksaa meikata ja laittaa hiuksia synnärillä, niin siitä vaan. Katkerat ja kateelliset muijat taas älähtää.

Niin just. Heti tullaan synkistelemään teho-osastosta. 

Vierailija
167/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain kaiken nykymaailman tyhmyydestä.

Vierailija
168/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä keskustelussa ole keskusteltu siitä saako synnärillä laittautua , vaan siitä että Auri öykkäröi instassa. Ja kovin rumasti vielä.

Kyllä siitäkin on tässä ketjussa ollut puhe, sillä eräs hänelle kommentoinut sanoi hänelle tuosta että muut arvot tulleet tärkeämmiksi. Kyllä se on pelkkää hyvesignalointia ja tuota samaa marinaa siitä, ettei äidin kannata laittautua.

Mitä perkelettä kellekkään kuuluu meikkaako joku äiti vai ei.    Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👹👹👹

Hän itse sometilillään kysyi mielipiteitä kassinsa sisällöstä.

Ja sekö oikeuttaa herjaamaan toista?? Olet kyllä ilkeä ja häijy ihminen! 

Vierailija
169/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan synnytys käynnissä juuri nyt tai vauva syntynyt jo?...

Vierailija
170/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä on poistettu edellisen illan ja tän päivän kommentit? Aivan asiallisia kommentteja ovat olleet.

Onko ylläpitäjä Aurin bestis ja suuttunut jostain? 

Vauva.fin ideologia on näköjään ettei äityleille (ja palstalle) saa antaa rakentavaa kritiikkiä edes syystä.

Vierailija
171/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä keskustelussa ole keskusteltu siitä saako synnärillä laittautua , vaan siitä että Auri öykkäröi instassa. Ja kovin rumasti vielä.

Kyllä siitäkin on tässä ketjussa ollut puhe, sillä eräs hänelle kommentoinut sanoi hänelle tuosta että muut arvot tulleet tärkeämmiksi. Kyllä se on pelkkää hyvesignalointia ja tuota samaa marinaa siitä, ettei äidin kannata laittautua.

Mitä perkelettä kellekkään kuuluu meikkaako joku äiti vai ei.    Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👹👹👹

Hän itse sometilillään kysyi mielipiteitä kassinsa sisällöstä.

Ja sekö oikeuttaa herjaamaan toista?? Olet kyllä ilkeä ja häijy

Siinä oikein pata sanoo kattilaa

Vierailija
172/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itselläni pisti silmään, kun Auri kommentoi ikävään sävyyn valittavaa naapuria. Siivouskohteesta tuli jätesäkeittäin roskaa, ja naapuri oli tästä huolestunut. Ymmärrän tässä kyllä naapuriakin. Muillakin voi taloyhtiössä olla taloudellisia ongelmia, eikä ole reilua että joutuvat ylimääräistä maksamaan. Auri kuitenkin tienaa näillä videoilla mukavasti, olisi voinut huolehtia roskat pois. 

Vierailija
173/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on taas täynnä katkerien ja kateellisten suomalaisten naisten kommentteja. Olette huvittavia! :D

Auriko se täällä kommentoi

Vierailija
174/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täysin kouluja käymätön wt -tapaus, joka saa hetkellisesti vähän rahaa. Mitä voi odottaa.

Jotenkin huvittaa nämä kommentit "täysin kouluja käymätön" ja "kouluttamaton". Tulee mielikuva, ettei tällainen henkilö osaa lukea eikä kirjoittaa. Kyllä nyt jotain koulua on käyty :D 

Vierailija
175/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Auri  menee ihmisillä tunteisiin. Minulle samantekevää mitä vastailee jossakin somekanavalla. Hankkikaa elämä 🤣

Vierailija
176/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee mielikuva vielä kuitenkin kovin nuoresta henkilöstä, jolle mainetta ja rahaa tuli nopeasti, eikä ehkä kaikessa ehtinyt pysyä perässä. Ainakin Raha-Suomi -sarjan jakso herätti lähinnä hilpeyttä ja jonkinasteista sääliäkin. 

Puoli milliä unohdin toiselle tilille-Kananen. Tää on se, mikä siit akkelista tulee vain mieleen kun sen pärstän näen. Näinä aikoina kehtaakin pröystäillä miljoonillaan. Moukkamaisuutta ja etovaa.

Vierailija
177/224 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mm. vastasyntyneiden teholla töissä olleena ja satoja vauvoja hoitanee

Miksi pitää vetää tällainen ääriesimerkki nyt tähän! Tietenkään en kuvittele, että TEHO-OSASTOLLA ollaan meikeissä.

Onpas sulla valikoiva lukutaito. "Ihan matalariskisessäkin synnytyksessä voi asioita mennä pieleen", sanottiin siinä. Ja sitten mennäänkin kiireesti sinne teholle, sieltä ihan normaalilta synnäriltä, katsos kun matalariskisessä ensin mennään sinne. Tämä Kanaska ei ole vielä edes synnyttänyt, joten hänen synnytyksensä helppouteen on turha ottaa kantaa.

-eri

Vierailija
178/224 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt Auria fiksuna, mutta kävin katsomassa muutamia sen videoita ja lukemassa kommentteja niin kieltämättä hiukan Maisa-vibat tuli... Ainakin osaa näyttää kuka pärjää ja melko rehentelyä on videot.

Vierailija
179/224 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Auri  menee ihmisillä tunteisiin. Minulle samantekevää mitä vastailee jossakin somekanavalla. Hankkikaa elämä 🤣

Ja sulla elämä täällä palstalla?

Vierailija
180/224 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Auria fiksuna, mutta kävin katsomassa muutamia sen videoita ja lukemassa kommentteja niin kieltämättä hiukan Maisa-vibat tuli... Ainakin osaa näyttää kuka pärjää ja melko rehentelyä on videot.

Se on sellainen suorittaja. Semmoset uhoas paljon. Menee varmaan sairaalaan suorittamaan täydellistä synnytystä. Minä toivon hänelle sellaista. Somesta sitten nähdään kuinka suorittaa äitiyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi