Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta Aurilla on rahaa palkata meikkaaja ja kampaaja, kun itse imettää vauvaa. Toki voihan imettäjänkin varmasti palkata jos rahaa löytyy.

Rahahan hänellä on se ratkaisu.

"Ei mun tarvi noudattaa lakia, koska mulla on rahaa maksaa sakot."

Vierailija
142/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auri on tienannut rahansa niillä seuraajilla. Ei pidä purra ruokkivaa kättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on miljoonia siivous ohjeita. Normaali ihminen rauhassa katselee mitä toteuttaa.   Kerkeän kuolla jos joka ohjetta kokeilen.  😂😂😂😂😂

Vierailija
144/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä noussut jo ajat sitten. Joskus fleksasi siitä miten parkkisakot on yhden tekeviä hänelle. 

Kuinka toisten paskojen jynssääminen voi nousta hattuun? No, kaipa meitä on moneen paskahuussiin. 

Vierailija
145/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on miljoonia siivous ohjeita. Normaali ihminen rauhassa katselee mitä toteuttaa.   Kerkeän kuolla jos joka ohjetta kokeilen.  😂😂😂😂😂

Samaa se on kaikenmaailman ohjeissa  jokainen ihan itse päättää  mitä kokeilee tai tekee.

Vierailija
146/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä, kirjaimellisesti toisten paskoja siivoamalla, menestyksensä tehnyt ja sen täysin ansainnut.

Arvostan häntä todella korkealle. Hyvä Auri ! Eläköön !

Minä en arvosta pätkääkään koska viilaa linssiin.

Vastaanpa miten on sinua linssiin viilannut?  Vastaa miksi seuraat häntä kerran et pidä...Miten hänen elämä vaikuttaa sinuun , kun minun elämään ei mitenkään.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Nimenomaan. Kateellisten kitinää kaikki tyynni. 

Vierailija
147/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten antako huomiota yhtään enempää. 

Jokainen saa omassa somessaan kysellä ja vastailla miten haluaa. Eikä noissa Kanasen kommenteissa mitään kummoista ollut. Joka asiasta koetetaan nykyään tehdä kohua ja pöyristytään milloin mistäkin mitättömästä. Antakaa olla, unohtakaa koko ihminen, joka teitä haittaa ja ette pidä hyvänä. Älkää tuoko enemmän esiin. Ja ei, ei tarvitse vastata, että pilaa maineensa / imagonsa / uransa ni ei pilaa. On alalla jossa vain julkisuus ratkaisee. Ei ole tehnyt mitään oikeasti pahaa tai edes sopimatonta.

Vierailija
148/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee mielikuva vielä kuitenkin kovin nuoresta henkilöstä, jolle mainetta ja rahaa tuli nopeasti, eikä ehkä kaikessa ehtinyt pysyä perässä. Ainakin Raha-Suomi -sarjan jakso herätti lähinnä hilpeyttä ja jonkinasteista sääliäkin. 

Yli kolmekymppinen aikuinen nainen kovin nuori henkilö? Olen samanikäinen, joten sinänsä imartelevaa näin kouluikäisten lasten äidille. 

Kommenyin ymmärtäisi jos kyseessä olisi vaikka 22- vuotias henkilö. 

Vierailija
149/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppi, aikuisella naisella letit niin kuin Pieni talo preerian Lauralla.

Mitä väliä tällä on. On mummojakin, jotka pitää lettejä. Itsekin kohta 50 ja tasan laitan t-paidan ja pillifarkut jos siltä tuntuu. Toki kaikki eivät tähän pysty kun eivät saa farkkuja tungettua ees päälleen. 

Vierailija
150/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siperia opettaa Auriakin.

En häntä seuraa, mutta kerran tuli joku siivousvinkki instassa vastaan. Hämmästyin jo silloin, miten vastasi seuraajalleen, joka suositteli ekologisia pesuaineita. Miksi ihmeessä sellaisia käyttäisin tms.  Samaan tyyliin vastasi heille, jotka uskalsivat yhtään ilmaista eriäviä mielipiteitä. 

No hällä on ne tietyt aineet mitä pitää mainostaa, mistä saa tuloja.

Vierailija
151/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat täällä taas vauhdissa. Tiedetään kertoa henkilön luonteenpiirteetkin ihan parin postauksen perusteella. 

Vierailija
152/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just tätä suomalaista mentaliteettia. Jos äitinä pidät huolta ulkonäöstäsi, meikkaat, laitat hiuksia, välität siitä miten pukeudut, niin olet heti huono ja pinnallinen äiti joka ei välitä lapsestaan.

Mikä ihme siinä on, että naisellisuus on täällä niin kamala synti?! Jos joku haluaa olla huoliteltu, niin mitä sitten? Minua on jopa arvosteltu siitä, että pesen hiukseni päivittäin!

Olen törmännyt tuohon samaan asenteeseen omassa työpaikassani teollisuudessa. Osa naisista on sitä mieltä, että ihan sama miltä töissä näyttää. Ja omasta puolestani he saavat aivan vapaasti näyttää räjähtäneiltä kuin juuri sängystä nousseilta. Mutta minä laittaudun ja nautin olla siistin ja huolitellun näköinen työpaikallani. Omasta puolestani saavat olla happamia, mutta minä en itseäni pienennä heidän mielipiteidensä takia. Siinäpähän katsovat arvostellen nenän varttaan pitkin.

Olen täysin Aurin puolella tuossa laittautumisessa. Jos se tekee hänelle hyvän olon olla huoliteltu, niin se ei tee hänestä huonompaa naista/äitiä.

Vierailija
153/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on taas täynnä katkerien ja kateellisten suomalaisten naisten kommentteja. Olette huvittavia! :D

Vierailija
154/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi aikaa laittautua kun vauva nukkuu. Ja isäkin läsnä.

Oikea kysymys on, miksi laittautua. 

Ketään siellä sairaalassa ei kiinnosta, miltä Rva Kananen, tai muutkaan, näyttävät. 

No kyllä kai se sieltä instaan ja someen yleensäkin lykkää tarinaa. Ehkä on jo lehtijuttu jollekin luvattu. 

Vierailija
155/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein tehtävä synnytyksessä on se että vauva syntyy hyvävointisena ja äiti säilyy hengissä. Kaikki muu on plussaa ja sivujuonnetta. Sitä voi suunnitella ja kuvitella kaikkea, ja sit tippuu korkealta ja kovaa kun kaikki ei ihan menekkään kuin oli suunnitellut...

Vierailija
156/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi aikaa laittautua kun vauva nukkuu. Ja isäkin läsnä.

Oikea kysymys on, miksi laittautua. 

Ketään siellä sairaalassa ei kiinnosta, miltä Rva Kananen, tai muutkaan, näyttävät. 

Rakastan laittautumista ja ihailen ihmisiä, jotka laittautuvat. Aina saa laittautua. Vai oletko sitä mieltä, että syöpäsairaskaan ei saisi meikata? Pitäisi vain synkkänä odotella mahdollista ennenaikaista kuolemaa tai sitä tehoavatko hoidot? 

Vierailija
157/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykännyt Aurista. En toivo että vauvansa saa pahoja sairauksia enkä ynmärrä kuka niin toivoo :( todella masentava keskustelu 

En todellakaan toivo hänen vauvalleen tai hänelle itselleen mitään muuta kuin hyvää. Elämässä nyt vaan saattaa sattua ikäviä asioita ja pinnallisuudet kannattaa silloin unohtaa. Ja nämä oppii sitten kantapään kautta, jos ei muuten ymmärrä. On ihan turha kuvitella tai väittää, että elämä pyörii vauvan syntymän jälkeen kuin ennen raskautta. Tai että kassillinen krääsää olisi mitenkään oleellista synnärillä. Been there done that. Kolme lasta saaneena kerta kerran jälkeen tavaramäärä on vähentynyt. Kun oikeasti vähemmälläkin pärjää. Suoristusrauta synnärillä, okei...Ei tarvita.

Vierailija
158/160 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä keskustelussa ole keskusteltu siitä saako synnärillä laittautua , vaan siitä että Auri öykkäröi instassa. Ja kovin rumasti vielä.

Kyllä siitäkin on tässä ketjussa ollut puhe, sillä eräs hänelle kommentoinut sanoi hänelle tuosta että muut arvot tulleet tärkeämmiksi. Kyllä se on pelkkää hyvesignalointia ja tuota samaa marinaa siitä, ettei äidin kannata laittautua.

Mitä perkelettä kellekkään kuuluu meikkaako joku äiti vai ei.    Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👹👹👹

Vierailija
159/160 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä keskustelussa ole keskusteltu siitä saako synnärillä laittautua , vaan siitä että Auri öykkäröi instassa. Ja kovin rumasti vielä.

Kyllä siitäkin on tässä ketjussa ollut puhe, sillä eräs hänelle kommentoinut sanoi hänelle tuosta että muut arvot tulleet tärkeämmiksi. Kyllä se on pelkkää hyvesignalointia ja tuota samaa marinaa siitä, ettei äidin kannata laittautua.

Mitä perkelettä kellekkään kuuluu meikkaako joku äiti vai ei.    Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👹👹👹

Hän itse sometilillään kysyi mielipiteitä kassinsa sisällöstä.

Vierailija
160/160 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole kyse siitä meikkaako vai ei. Kyse on tylyistä, töykeistä ja koppavista vastauksista seuraajilleen. (Jotka siis myös rahoittavat hänen elämänsä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän