Meneeköhän Nylon Beatin keikkaliput heti kaikki kun tulevat myyntiin maanantaina?
Mua harmittaa, kun ne tulee myyntiin maanantaina koska saan palkan vasta vika päivä. Pitää toivoa, että lippuja saa vielä tuolloin tai sitten niitä tulee myyntiin fansaleen tms.
Hotellihuoneen varasin jo Sokoshotelsilta ja sen voi perua maksuttomasti, jos ei pääsekään lähtemään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin väsynyttä että tehdään "comebackejä" ilman mitään uutta sisältöä.
Ei kukaan pakota sua sinne eikä vaikuta sun elämään mitenkään nämä comebackit. Aika väsynyttä on sun kaltaisten ihmisten kitinät tällaisista asioista. Mä en ole koskaan nähnyt Nylon Beatia livenä, että voisi olla jo aika.
Ap
Onko paluukeikka taas syyskesällä? Sitten ravaavat kaikki festarit läpi sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Onko paluukeikka taas syyskesällä? Sitten ravaavat kaikki festarit läpi sitä ennen.
3.10.2026 on keikka.
Mä rakastan teininä Nylon Beatia ja kaikki vaa nauroi mulle 🤣
Kassa tyhjänä ja nyt pitää taas hillota. Ensin tullaan tietysti julkisuuteen "asiattomalla" kohtelulla. Nää on niin nähty. Kun julkisutta ja massia pitää saada hinnalla millä hyvänsä.
Ota satasen laina niin saat liput ostettua.
Mulle saisi maksaa, että noiden keikalle menisin, enkä ihan 50€:sta vielä lähtisi. 100€ käteen ja ilmainen sisäänpääsy, niin voisin harkita.
Ei kiinnosta mursuilta näyttävät pikkuoravat.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan teininä Nylon Beatia ja kaikki vaa nauroi mulle 🤣
No eikö toi ollut sellanen guilty pleasure. Itsekin ostin yhden levyn, mutten kertonut siitä kenellekään.
Ei myydä loppuun pitkään aikaan. Mitä
väliä on miksi tekee keikan. Hyviä muistoja tulee mieleen. Ehdottomasti ostan liput
Nehän on nykyään aikuisia naisia. Mahtavatko olla sinkkuja kumpikaan?
Tämä on niin väsynyttä että tehdään "comebackejä" ilman mitään uutta sisältöä.