Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää ikinä äänestää.

Vierailija
21.10.2025 |

Vasemmisto keskittyy johonkin vähemmistöjen oikeuksiin, oikeisto taas keskittyy keräämään veronmaksajien rahoja omiin ja kavereiden taskuihin. Oli vallassa kuka tahansa, kaikki muut kärsivät paitsi eläkeläiset ja rikkaat. Ei ole sellaista puoluetta Suomessa, joka oikeasti haluaisi että koko kansalla on siedettävät olot,  ja talouskin on paranemaan päin. Aina ajavat vain tietyn porukan etua, vaikka pitäisi ajaa kaikkien ihmisten ja koko Suomen etua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämättä jättäminen on ääni Kokoomukselle. 

Vierailija
2/3 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen yli 5-kymppinen äijä ja viimekertaiset ek-vaalit olivat viimeinen niitti. Persut pettivät kaikki vaalilupauksensa. Vasemmistoa olen äänestänyt vuosikymmeniä, mutta p al e-t ero je n halaaminen tekee sen mahdottomaksi. Poistun takavasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maolaista kommunismia kannattava porukka taisi ennen viime EU-vaaleja levitellä "älä äänestä" julisteitaan ainakin pääkaupunkiseudulla. 

Itse äänestän vaikka aika epätoivoista on joskus puolueen ja ehfokkaan valitseminen. Äänestäminen kuitenkin on vähemmän huono vaihtoehto kuin äänestämättä jättäminen mikäli yhtään piittaa yhteiskuntarauhan säilymisestä.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme