Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty työelämään :(

Vierailija
14.04.2007 |

Ahdistun töissä aina niin paljon, ettei siitä tule pitkällä aikavälillä mitään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/17 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut töissä paria kk kauempaa. Ajattelin mieluummin tappaa itseni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti ollut vakituisesti töissä jo vuosia. Teen liikaa töitä ja ajattelen töitäni lähes aina. Inhoan sitä sosiaalista sössötystä. Olen ollut masennslomilla ym. Terapiassa ja syön mielialalääkkeitä.

Haluaisin tehdä töitä kotona. Juuri noin, kun joku kirjoitti. Pitkiä päiviä, lyhyitä päiviä ja vapaata tarpeen mukaan ei mitään työtovereita. En vain tiedä, että mitä tekisin työkseni kotoa käsin.

8-16 työhön minusta ei ole, onneksi työni ei ole sen luontoista.

Vierailija
4/17 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaan mahani kipeäksi virheiden ja muiden töppäysten pelosta. Jos teen jonkun virheen, niin olen ihan maani myynyt, kun tunnustan. Kollegat vaan kohauttaa vastaaville hartioita ja mä olen varma, että otsassa lukee " epäpätevä" ...

Vierailija
5/17 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies ymmärtää ja selviämme näin. Tulevaisuus mietityttää.

Vierailija
6/17 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tosin vaikuttaa, millainen työ. Suurin osa töistä on sietämättömiä, mulle pitäisi ehdottomasti työn olla pääasiassa itsenäistä työskentelyä. En siedä pakollista sosialisointia työkavereiden kanssa, valvontaa ja typeriä sääntöjä, joille ei ole mitään käytännön perusteluja, sekä sitä ettei saa kyseenalaistaa vanhoja käytäntöjä. Suurimmassa osassa työpaikoista on noita kaikkia. Työ on muka vastuullinen, mutta oletetaan kuitenkin että suoritat kyselemättä ja mitään muuttamatta, vastuullisuus tarkoittaa lähinnä sitä, että otat vastuun kaikkien muidenkin virheistä.

Vierailija
7/17 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimpään olen ollut samassa työpaikassa 1,5v.

ap

Vierailija
8/17 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

valvontaa ja typeriä sääntöjä, joille ei ole mitään käytännön perusteluja, sekä sitä ettei saa kyseenalaistaa vanhoja käytäntöjä.

Työ on muka vastuullinen, mutta oletetaan kuitenkin että suoritat kyselemättä ja mitään muuttamatta, vastuullisuus tarkoittaa lähinnä sitä, että otat vastuun kaikkien muidenkin virheistä.

ja olen ollut " hyvä" , tosin vaikea ja " omituinen" .

ap

Vierailija
9/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vaihtoa?

Mikä sulla on ongelma?

Vierailija
10/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mä en jaksa olla täydellinen, alan ahdistua. Lopulta yleensä saan yhden tai kaksi isompaa raivokohtausta töissä - ja sen jälkeen olen niin nolona, että lähden pois.

Yleensä pyrin tekemään vain lyhyitä työsuhteita. Niiden jälkeen olen niin poikki, että pidän monen kuukauden taukoa.

Olenkin opiskellut ja tehnyt lapsia viime vuodet, jotta ei tarvitsisi olla töissä.

Vierailija
11/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin huono ja paha ihminen. Muut ovat niin hyviä ihmisiä, että heille riittää ihan tavallinen suoriutuminen.

Vierailija
12/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi siis vain totutella tekemään asiat vähän sinne päin ja sitoutumatta liikaa.

Vierailija
13/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen löytänyt aina töitä, joissa ei tarvitse olla juuri tiettyyn aikaan tietyssä paikassa. Nykyisin teen työtä freelancerina/yrittäjänä, juuri sopivaa mulle, voin olla vaikka 4 päivää tekemättä mitään sitten kaksi 12-tuntista päivää ja taas monta vapaapäivää, joskus taas säännöllisesti tunti-pari per päivä. tienestit ihan ok.

Vierailija
14/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisin teen työtä freelancerina/yrittäjänä, juuri sopivaa mulle, voin olla vaikka 4 päivää tekemättä mitään sitten kaksi 12-tuntista päivää ja taas monta vapaapäivää, joskus taas säännöllisesti tunti-pari per päivä. tienestit ihan ok.

Vierailija
15/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla taas sairaalaan..prkl.

Vierailija
16/17 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa monin eri tavoin elimistöön. En todennäköisimmin kuole tähän, mutta se tekee elämästä niin vaikeaa. En ole edes 30 vuotta täyttänyt.

Ikävöin hirveästi sitä, että aamulla pitää lähteä johonkin. Ihan tavallista arkea. Itku meinaa tulla niinä iltoina kun toivotan lapsille hyvää yötä puhelimessa.

Eikä ollut tarkoitus vähätellä ap:n ongelmaa, antaa vain erilainen näkökulma. Ennen tätä en viihtynyt ikinä töissä. Jos nyt voisin, etsisin unelmieni työn ja antaisin palaa.

Vierailija
17/17 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten saa mitään raivareita, mutta romahdan henkisesti töissä parissa kuukaudessa. Luulin että olen ainoa koko maailmassa... Freelancena sinnittelen minäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi