Mikä on tärkein jouluperinteesi?
Saa valita vain yhden. Sen tärkeimmän, jota ilman joulu ei ole joulu eikä tunnu joulukta. Sen jonka haluat ehdottomasti joka joulu, vaikka osasta perinteistäsi joutuisitkin sinä jouluna joustamaan tai olemaan ilman niitä syystä tai toisesta.
Kommentit (134)
Joulukukat! Tilasin jo ensimmäiset Amarylliksen sipulit! Elävistä kukista nautin joka talvi pääsiäiseen saakka. Ensin laitan kasvamaan jouluisimmat, ja sitten erikoisen väriset. Viimeisenä vielä Paperwhites tasetteja 🌸🌱🌸🌱🌸
Vaikea nimetä mitään yhtä. Jos sanoo että ruoka, niin eihän se eroa kiitospäivästä. Sauna? Ei eroa juhannuksesta. Sanotaan että siivous.
Että vietän sen ulkomailla auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko palauttaa sunnuntaisin kaupat kiinni .
Mä en ymmärrä tällaisia ihmisiä ollenkaan. Kukaan ei pakota käymään kaupassa sunnuntaina, niin miksi se pitäisi kieltää niiltä jotka haluavat siellä käydä? Miten se voi häiritä ketään? Kaupan työntekijät tekevät mielellään sunnuntaivuoroja, koska niistä saa tuplapalkan, joten ei niitäkään tarvitse sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tällaisia ihmisiä ollenkaan. Kukaan ei pakota käymään kaupassa sunnuntaina, niin miksi se pitäisi kieltää niiltä jotka haluavat siellä käydä? Miten se voi häiritä ketään? Kaupan työntekijät tekevät mielellään sunnuntaivuoroja, koska niistä saa tuplapalkan, joten ei niitäkään tarvitse sääliä.
Miksi kerrostaloissa on yöaikaan hiljaisuus? Eihän kenenkään tarvitse remontoida kolmelta aamuyöstä jossei itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrostaloissa on yöaikaan hiljaisuus? Eihän kenenkään tarvitse remontoida kolmelta aamuyöstä jossei itse halua.
Mitä sä sekoilet?
Perusteellinen joulusiivous, ilman sitä mulla ei ole joulufiilistä.
Joulurauhan julistus. Viime vuonna menin ensimmäisen kerran seuraamaan tuon paikanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Joulukirkko aikaisin aamulla.
Nautit ehtoollisviiniä krapulaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät läheisten haudoille. Joulu ei tunnu miltään jos jää viemättä.
Yäk, miehen suvussa on tämä perinne ja ihan kamalaa.
Taijauskoiset reppanat pelkäävät hautausmaata.
Joulukuusi, ehdottomasti. Fiilistelen sitä koko kuukauden. Aamulla on mukavampi herätä kun kuusessa on lämpimät valot. Jotenkin se tuo mieleen kaikki muistot.
Vierailija kirjoitti:
Munatoti, mutta ryhdyin juuri absolutistiksi, joten se siitä perinteestä.
Eukkosi kuitenkin saa munatotia.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukin kuumalinja.
Naapurin Elvin puumalinja.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkua ja punkkua loputtomiin.
Pillua ja konjakkia mielin määrin.
Joululahjat! Aivan ehdottomasti. Niitä on ihana sekä antaa että saada.