voisko lähteä viihteelle kun vauva 1kk..
eli vappuna miehellä olis pidempi vapaa, jolloin päästäis kotiseuduille käymään jossa olis hoitajia, niin mies haluaisi käydä minun kanssa ulkona silloin, itse en kovin innostunut ole kun vauva niin pieni, ja imetänkin vielä, huolii kyllä pullonkin ( on jouduttu pari kertaa lisämaitoa antaan) mutta silti mietityttää miten yö menee hoitajan kanssa kun kuiteski tottunut rintaan.. seuraava mahdollisuus käydä ulkona kun olisi sitten elokuussa kun miehellä loma,joten pitäisiköhän käyttää nyt mahdollisuus hyväksi, esikoinen oli yön hoidossa kun oli 4kk, joten vähän kyllä epäröin, ja kun ei itselläkään vielä menojalkaa kovasti vipota, mitenköhän tuon ikäinen reagoisi kun yön erossa minusta, kokemuksia sellaisilta joilla ollut noin pieni yöhoidossa. (ja juu, saa sitä paskaakin niskaan laittaa ne joita huvittaa).
Kommentit (5)
Itseasiassa luulen että 4kk ikäinen vois protestoida enemmän yötä vieraan hoivissa jos ei ole aiemmin ollut.
Lähdet sitten aikaisemmin kotiin jos kotona on jotain ongelmia.
kantakaa vastuunne niistä mukuloista jotka onpitänyt tehdä.
Eihän siellä tarvi koko yötä kukkua, todennäköisesti sulle tulee kiire kotiin kuitenkin :)
jos sillä jotain merkitystä. t. ap