Jos et saa lapsia, niin sukupolvien ketju katkeaa sinuun.
Se sukupolvien ketju on voinut jatkua jopa satoja vuosia niin, että kaikki esivanhempasi ovat onnistuneesti lisääntyneet ja saaneet vähintään yhden sellaisen jälkeläisen, joka kasvaa aikuiseksi ja lisääntyy itsekin. Jos taas saat vähintään yhden jälkeläisen, niin sukupolvien ketju saattaa jatkua, kun jälkeläisesi saavat jälkeläisiä, jotka taas saavat jälkeläisiä, jotka saavat jälkeläisiä jne.
Kommentit (53)
Ei haittaa, kun ei ole nobelisteja suvussa.
Höpöhöpö. Suomen sukuiset kansat ovat olleet pienentymässä jo kauan. Sukupolvien pituinen trendi vaan jatkuu.
Pah. Siskolla on seitsemän lasta ja veljellä kolme, joten voin huoletta pysyä lapsettomana.
Laitan naisia pyllyyn ei taida jatkua suku😔
Mitä sitten? Jonkun se on katkaistava. Itse asiassa on aika siistiä olla se, joka tekee toisin.
En ole tavannut yhtään täyspäistä vela tyyppiä. Ihan hyvä että suku heidän osaltaan loppuu.
Sukulinja katkeaa myös homoihin, homo- muista kiittää heteroita syntymästäsi !
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut yhtään täyspäistä vela tyyppiä. Ihan hyvä että suku heidän osaltaan loppuu.
Miksi et osaa kirjoittaa oikeaoppisesti?
Kaikkia geenejä ei voi vain jatkaa. Puolensa ja puolensa.
Itse olen miettinyt tuota viime aikoina. Suku jatkuu toisten serkkujen jne. toimesta. Itseeni loppuu mt-ongelmien periytyminen, joita ei toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään. Kaikki ne lapsuudestani periytyvät pelot, psykoosit, neuroosit ja pakko-oireet loppuvat minuun tämän sukuhaaran osalta. Koko elämäni on ollut vain itsensä pelkäämistä, joka on aiheuttanut hiljaista kärsimystä.
Mun isosiskolla on lapsia ja yhdellä heistä on jo omiakin lapsia, eli ketju jatkuu minusta huolimatta. Ja olisi minun osalta saanut loppua ketju jo ennen minua oikein mielellään. Isosisko olis sannut olla ainoa lapsi, tai sitten vanhemmat olisivat saaneet jonkun toisen lapsen, eikä minua.
Hyvä vain että katkeaa. Sukumme on kirottu siitä saakka, kun se yksisoluinen itiö päätti jakaantua silloin miljardeja vuosia sitten.