Onko muiden taloyhtiössä kyttäjänaapureita? Millaisia ihmisiä ovat?
Miten itse suhtaudut näihin kyttääjiin? Todella ärsyttävää, kun JOKA liikettä seurataan ja mitään ei saisi lapsetkaan tehdä. Taitaa olla muutto edessä..
Kommentit (7)
Me emme juurikaan ole tekemisissä naapureiden kanssa. Eikä tunnu siltä että kytättäisiin. Rauhassa ollaan saatu olla :)
Mutta olivatkin tosi ihania! Ovat aivan ihastuneita meidän lapsiin.
Paljon on kemiasta kiinni...
kytättävän liiveihin. Hyvät välit antavat parhaat mahdollisuudet täysipainoiseen kyttäämiseen.
Asuttiin rivitalossa, jossa hoidettiin itse piha-aluetta, kun täti huomasi että joku yrittää tehdä jotain pihalla, tuli kälättämään viereen ja neuvomaan sekä samalla kyselemään kaikki asiat. Missä eilen kävit kun niin nopeasti tulit takaisin? Onko miehesi työmatkalla kun ei ole näkynyt pariin päivään?
Rasittavaa, onneksi muutettiin.
millon ollaan menossa tai ketä meillä käy. Onneksi tuo väli kasvaa kohta kunnon mettää et näkyvyys heikkenee..
Edellisen asuntomme naapurissa asui mies, josta meitä varoiteltiin. Kuulemma häiriköinyt ja leikkinyt pikku-poliisia muille naapureille. Meidän muutettua asuntoon mies antoi erittäin kohteliaan ja mukavan kuvan itsestään. toivotteli tervetulleeksi ja jopa flirttaili minulle. pari kuukautta tämän jälkeen mies muuttui siksi henkilöksi, mistä meitä oli varoiteltu! Kaksi vuotta kestettiin sitä helvettiä, että mies kyttäsi jokaista oven avausta ja vieraiden käymisiä.
Kun sanoin olleeni sairaalassa toukokuussa, hän väitti minun olleen siellä heinäkuussa, silloinhan se lapsi syntyi.
Kas vain, en tainnut itse huomatakkaan...raivostuttava besserwisser.