Minulla tulee joulukuussa 40 vee täyteen. Dippainssin tutkinto ja työpaikka valtiolla. 5500e/k, joo on vähän palkkakuoppa mutta
aika leppoista duunia. Työllä on myös jatkuvuutta, kiitos isä aurinkoisen.
Olen roteva ja lihaksikas mies. Pituus 175 cm, painoa 93 kg. penkkipunnerrus parhaimmillaan 120-130 kiloa eli mikään maratoonari en ole vaikka peruskunto onkin.
Mutta ikäiseni naiset ovat kyllä niin keleen rupsahtaneita. Oikein masentaa miten vanhalta monet jo näyttävät. Yksikin -88 syntynyt nainen näyttää naamastaan 50-vuotiaalta vaikka on hoikka vartaloltaan. Jäätävän syvät rypyt.
Pakko katsella 10-15 vuotta nuorempia mirkkuja. Minä olen miesten aatelia.
Kommentit (12)
Katsella? Voihan sitä katseluunkin tyytyä, jos muuta ei saa.
Katseluun tuo naisten kanssa varmaan jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Jo ajatus DI miehestä saa henkeni salpautumaan ja poskeni punoittamaan! Voiko olla mitään suurempaa?
Piirimyyjä!
Ja täältä yh-äitien seasta ajattelit tulla etsimään naista? Mitäs jos vaan jatkat unias.
Vierailija kirjoitti:
Ja täältä yh-äitien seasta ajattelit tulla etsimään naista? Mitäs jos vaan jatkat unias.
Kiinnostunut?
Unohdit mainita peniksen pituuden. Ehkä syystä.
Naiset kokevat diplomi-insinöörit erilaisiksi kuin muut miehet. Paremmiksi, kuin miesten kermaksi
Ehdottomasti! Jo ajatus DI miehestä saa henkeni salpautumaan ja poskeni punoittamaan! Voiko olla mitään suurempaa?