Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytänkö pettäjäfrendin

Vierailija
20.10.2025 |

Kaveri pettää puolisoaan, kaikenlaista säätöä on useamman kanssa ollut jo vuosia.

Mulle selvisi että kaveri on vetänyt mut mukaan, käyttämällä mua hyväkseen peitelläkseen tekojaan. Ilman tätä en puuttuisi muiden suhteisiin, mutta en pidä siitä, että minut on sotkettu mukaan tällaiseen.

Meillä meni kaveruus kesällä poikki, kun kaverin käytös muuttui mua kohtaan törkeäksi. 

Kysymys on nyt:

Käräytänkö exfrendin puolisolleen?

Mitä te tekisit te?

Käräyttäisitkö

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran teidän välit on jo menneet poikki ja saat käräyttämisestä edes hieman tyydytystä niin anna palaa!

Vierailija
2/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun ulkopuolisia, olkoonkin vain kuinka hyviä ja rakkaita frendejä tai sukulaisia, aletaan vetämään mukaan omien valheiden verkkoon, niin aina se turpa auki ja koko paska asianomaisen silmille vaan ja loukkaamiensa tietoisuuteen, sillä eiväthän hekään välitä sen enempää teoistaan kuin seurauksista niin miksi kenenkään pitäisi heidän valehteluaan puoltaa suojelemalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös sen toisen pettäjän läheisille etteivät enää luota häneen.

Mulla oli joskus sama tilanne. Huo raava äitini väitti silmät kirkkaina isälleni, että Tiina se vaan tahtoi nähdä David setää. Ei hän ollenkaan itse. Olin neljä ; 4-vuotias.   

Vierailija
4/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin siltä ex-kaverilta, että kumpi kertoo hänen puolisolleen, hän itse vai sinä. Siis kun kerran hän on myös sinut vetänyt mukaan tuohon kuvioon.

Vierailija
5/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäisin. Ei ole mitään syytä valehdella ihmisen puolesta joka on käyttänyt sinua tietämättäsi suojakilpenään valheidensa verkossa.

Vierailija
6/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko pettäjä nainen vai mies. Naisen pettäminen on voimaannuttavaa ja oikein. Mies taas on sika. 

Vierailija
7/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen mies usko sinua. Teet itsestäsi pellen.

Vierailija
8/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro myös sen toisen pettäjän läheisille etteivät enää luota häneen.

Mulla oli joskus sama tilanne. Huo raava äitini väitti silmät kirkkaina isälleni, että Tiina se vaan tahtoi nähdä David setää. Ei hän ollenkaan itse. Olin neljä ; 4-vuotias.   

Aivan hirveää, kun viatonta lasta käytetään tähän. 

Se, kenen kanssa hän on pettänyt, on sinkku, joten hänellä on kai pelkästään oma moraalinen vastuu teoistaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan