Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Setämieskerhohen sedät

Vierailija
20.10.2025 |

Ei halua naisia jäseniksi tahattomien erektioidensa ja ejakulaatioiden takia.

"Veljesklubin jäsenet: Suomalainen Klubi säilytettävä herrakerhona, sillä naisen kanssa puhuessa ilmassa on sähköä

Osa miehistä vastustaa naisten pääsemistä veljeskerhoonsa muun muassa siksi, että naisten kanssa puhumisen sävy on erilainen kuin miesten."

Setämiehillä siis ihan sama ongelma kuin Allulla ja muilla inceleillä, naisten esineellistäminen  ja munalla ajatteleminen.  Alkeellista touhua, miehet!

https://yle.fi/a/74-20189080

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen klubi tekee kuten haluaa, miksi sitä on niin vaikea hyväksyä. Toi setämies alkaa oleen muuten aika väsynyttä läppää. Mikä se juttu on , että aika on ajanut tuollaisten ohi. Ehkäpä klubin jäsenet ovat eri mieltä. Ehkäpä he haluavat pitää palasen vanhaa, keneltä se on pois. Voi olla , että ovat vanhempia miehiä enimmäkseen, entä sitten. Keneltä sekään on pois. Voihan jonnetkin perustaa kerhoja, joissa pelataan nettipelejä, ukkeleilta pääsy kielletty. Nuoret naiset voi perustaa kerhoja, joissa vertaillaan somekuvia ja täytettyjä huulia, ukkeleilta pääsy kielletty. 

Kun kerran on niin paska ukkokerho, niin kummasti vaan herättää mielenkiintoa, vaikka kirjoittajien mielestä, niistä on ajanut aika ohi, eikä sinne kukaan oikeasti halua.

Vierailija
62/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena oikein ymmärrä miksi naisten pitäisi tunkea joka paikkaan? Jos pidätte ns tyttöjen iltoja, haluatteko että joku tuo miehensä sinne kutsumatta? Koko ilta on sitten erilainen. Mua jo ärsytti kun siskoni toi lesbokumppaninsa mukaan kun oltiin sovittu että lähdetään ulos kaksisteen. 

Mä en suostu menemään edes työpaikan kahvihuoneeseen jos siellä on äijäporukka. Kuuluu härski hörönauru ja heti jos nainen kävelee huoneeseen, ne menee hiljaisiksi.

Kyllä minä miesten jutut tiedän ja mun puolesta höröttäköön keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naisena oikein ymmärrä miksi naisten pitäisi tunkea joka paikkaan? Jos pidätte ns tyttöjen iltoja, haluatteko että joku tuo miehensä sinne kutsumatta? Koko ilta on sitten erilainen. Mua jo ärsytti kun siskoni toi lesbokumppaninsa mukaan kun oltiin sovittu että lähdetään ulos kaksisteen. 

Kaksistaan. Mistä lie nuo eet ilmestyivät?

"Mistä lienee nuo eet ilmestyneet?"

Vierailija
64/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot homoilevat keskenään oikein "kerhossa". Heh, ei kiitos. 

Vierailija
65/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että naisten ja miesten välillä on aina jotain sähköä. En minäkään tykkää puhua naisten asioista jos joku mies kuuntelee korvat höröllä vieressä.

Vierailija
66/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Lyceumklubi on maailmanlaajuisen katto-organisaation tapaan vain naisille. Yhdistyksen kunniapuheenjohtaja Elisabeth Mutka kertoo, että näin saa yhdistyksen puolesta olla vastakin. Emmekä haluakaan miehiä mukaan, sillä se muuttaisi yhdistyksen luonnetta.

Minna Canthin seura kutsuu niin ikään jäsenikseen vain naisia. Seurassa ei ole tietääkseni tähän päivään mennessä ilmennyt tarvetta sääntöjen muutoksille, kertoo puheenjohtaja Elise Tarkoma.

Tasa-arvojärjestöksi itseään tituleeraava Unioni ei ota miehiä jäsenikseen. Jopa poikalasten tuominen naisten näköetäisyydelle aiheuttaa raivoa:

Naisasialiitto Unionin kokokoukseen osallistunut Marjaana Varmavuori törmäsi kokouksessa miesvihaan, josta hän avautuu kirjoituksessaan Joillekin feminismi on edelleen miesvihaa:

Olen ravannut kahden lapseni kanssa eri järjestöjen kokouksissa, luennoilla, työkeikoilla ja kaiken maailman kissanristiäisissä suunnilleen siitä asti, kun he syntyivät vajaa neljä vuotta sitten. Missään heihin ei ole suhtauduttu yhtä penseästi tai jopa vihamielisesti kuin Unionin syyskokouksessa. Kaksikko kyyhötti kaikessa rauhassa salin perällä tuijottamassa piirrettyjä kannettavalta tietokoneelta. Eikö olisi mitään parempaa paikkaa, mihin mennä?, silmin nähden tuohtuneet rouvasihmiset motkottivat ohi kulkiessaan. Hetken vihaista mulkoilua ihmeteltyäni, alkoi tauko ja pienen matkan päässä istunut sisareni antoi selityksen: Tässä vieressä jupisivat, että haluavat sitten avata liiton miesjäsenille, että katso, tänne on jo päästetty sisään kaksi pientä poikaa.

Olen vuosikaudet joka kerta kertoessani olevani feministi pitänyt tiukan palopuheen siitä, ettei feminismi ole yhtä kuin miesviha. Nyt tuntuu siltä, että olen ollut väärässä.

Vierailija
67/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Lyceumklubi on maailmanlaajuisen katto-organisaation tapaan vain naisille. Yhdistyksen kunniapuheenjohtaja Elisabeth Mutka kertoo, että näin saa yhdistyksen puolesta olla vastakin. Emmekä haluakaan miehiä mukaan, sillä se muuttaisi yhdistyksen luonnetta.

Minna Canthin seura kutsuu niin ikään jäsenikseen vain naisia. Seurassa ei ole tietääkseni tähän päivään mennessä ilmennyt tarvetta sääntöjen muutoksille, kertoo puheenjohtaja Elise Tarkoma.

Tasa-arvojärjestöksi itseään tituleeraava Unioni ei ota miehiä jäsenikseen. Jopa poikalasten tuominen naisten näköetäisyydelle aiheuttaa raivoa:

Naisasialiitto Unionin kokokoukseen osallistunut Marjaana Varmavuori törmäsi kokouksessa miesvihaan, josta hän avautuu kirjoituksessaan Joillekin feminismi on edelleen miesvihaa:

Olen ravannut kahden lapseni kanssa eri järjestöjen kokouksissa, luennoilla, työkeikoilla ja kaiken maailman kissanristiäisis

Se on kuitenkin täysin ymmärrettävä asia että jotkut naiset vihaavat miehiä. Ei, se ei ole oikein mutta ymmärrettävää. Liian monet naiset joutuvat kaltoinkohdelluiksi miesten taholta.

Vierailija
68/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ravannut kahden lapseni kanssa eri järjestöjen kokouksissa, luennoilla, työkeikoilla ja kaiken maailman kissanristiäisis

Olen vuosikaudet joka kerta kertoessani olevani feministi pitänyt tiukan palopuheen siitä, ettei feminismi ole yhtä kuin miesviha. Nyt tuntuu siltä, että olen ollut väärässä.

Onhan se, että totuuden kertominen, kun se ei itseä miellytä, saa jonkun alapeukuttamaan.

Vierailija
69/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin täysin ymmärrettävä asia että jotkut naiset vihaavat miehiä. Ei, se ei ole oikein mutta ymmärrettävää. Liian monet naiset joutuvat kaltoinkohdelluiksi miesten taholta.

Se on myös täysin ymmärrettävää, että on kerhoja, jonne ei haluta toista sukupuolta mukaan.

Vierailija
70/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös täysin ymmärrettävää, että on kerhoja, jonne ei haluta toista sukupuolta mukaan.

Ja täysin oikein myös.

Vierailija
71/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ravannut kahden lapseni kanssa eri järjestöjen kokouksissa, luennoilla

Tässä kontekstissa on samalla siis täysin ymmärrettävää, että on järjestö (vieläpä tasa-arvojärjestö, koska naisasia ja feminismi on tasa-arvoa) joka ei ota jäsenikseen miehiä.

Mutta miesten itselleen tekemä 150 vuotias järjestö on vääryys.

Vierailija
72/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko muuta väittänyt? Minun puolestani on ihan sama jos setämiehet haluavat keskenään leikkiä ilman naisia kerhoissaan. Se heille suotakoon.

Vierailija
73/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko muuta väittänyt? Minun puolestani on ihan sama jos setämiehet haluavat keskenään leikkiä ilman naisia kerhoissaan. Se heille suotakoon.

Niin, aivan kuten naaraat leikkivät keskenään omissa kerhoisaan, ilman miehiä.

Miksi et ole niitä femspleinaamassa ja ivailemassa samalla asenteella? Miksi vain "setämiehiä leikkimässä"

Vierailija
74/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aivan kuten naaraat leikkivät keskenään omissa kerhoisaan, ilman miehiä.

Miksi et ole niitä femspleinaamassa ja ivailemassa samalla asenteella? Miksi vain "setämiehiä leikkimässä"

Kävikö tunteisiin? Koen huvittavaksi kaikenlaiset "kerhot" joissa aikuiset miehet keskenään leikkivät, ei vaan voi ottaa tosissaan. Koeta se kestää. 

Vierailija
75/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko perustuu vahvaan alemmuudentuntoon, jolle on loogiset perusteet.

Mies on alempi olento, epä-älyllinen ja itsekontrolliin kykenemätön refleksielukka.

Ja jostain kumman syystä naisia vituttaa, kun eivät pääse alempiarvoisten refleksielukoiden seuraan. 

Noissa seuroissa päätetään tärkeistä yhteiskunnallisista asioista ohi 50% yhteiskunnan.

Se on se ongelma. 

No eipä päätetä.

No huhujen mukaan siellä tehdään tärkeitä yhteiskunnallisia päätöksiä. Ja siitä syystä suurin osa jäsenistä haluaa sinne myös naisia. Tämä on siis miesjäsenten OMA tahto, ei naiset sinne ole joukolla tunkemassa, paitsi joku innokas feministi tietenkin. Ei naisia äijien kerhot kiinnosta.

Vierailija
76/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitinkö, että olit muuta väittänyt? 

Vierailija
77/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun juuri tämän kyseisen kerhon miehet haluavat. 70% heistä haluaa naisia sinne. Itse haluavat naisia sinne, eikö se ala mennä jo perille?

Vierailija
79/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa naisilla on mieskerhoon?

Vierailija
80/150 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja alunperin tämä kerho perustettiin, kun nämä eivät kelvanneet Svenska Klubbenille. En  edes tajua, miksi joku nykyaikana haluaisi olla mukana näissä seuroissa. Aika on ajanut ohi.

No jotkut naiset ilmiselvästi haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme