Selittää minulle mikä järki on noissa Verisureissa, kun kerran Louvrekin ryöstetään nykyään keskellä päivää?
Ja että joku Mirvan muumimukikokoelma säätyisi vastaavalta?
Kommentit (31)
Sieltä saa sellaisen vartiointipalvelun kuin mitä tilaa - ja on siis valmis maksamaan.
Verisure on messevä bisnes. Sillä rahastetaan ihmisten pelkoa. Suomess ei tapahdu asuntomurtoja kuin n, 8 per vrk. Ja nekin varastoihin ja hökkivarastoihin..
suomessa on 2 miljoonaa rakennusta. Laskekaakapa siitä mikä on todennäköisyys asuntomurrolle.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saa sellaisen vartiointipalvelun kuin mitä tilaa - ja on siis valmis maksamaan.
Ymmärrän katkeruutesi. Sinulle maailma on paska paikka, toisilla täällä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Verisure on messevä bisnes. Sillä rahastetaan ihmisten pelkoa. Suomess ei tapahdu asuntomurtoja kuin n, 8 per vrk. Ja nekin varastoihin ja hökkivarastoihin..
suomessa on 2 miljoonaa rakennusta. Laskekaakapa siitä mikä on todennäköisyys asuntomurrolle.
En tiedä onko totta vai legendaa. Hälyfirmojen myyntiukot käy yöisin kopiskelemassa ulko-ovea ja yrittävät aukoa varaston ovia jotta ihmiset säikkähtäisivät ja ostaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko totta vai legendaa. Hälyfirmojen myyntiukot käy yöisin kopiskelemassa ulko-ovea ja yrittävät aukoa varaston ovia jotta ihmiset säikkähtäisivät ja ostaisivat.
Ainakin silloin tulevat esitteineen paikalle, jos kylällä on järjestetty joku murto jossa vietiin Pertin moottorisaha.
Olen satavarma, että tuossa murrossa on ollut henkilökunnan jäsen mukana. Kyllä siellä ei muuten ikkunoista sisälle ryömitä, ilman hälytystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että tuossa murrossa on ollut henkilökunnan jäsen mukana. Kyllä siellä ei muuten ikkunoista sisälle ryömitä, ilman hälytystä.
Minä taas olen varma, että entiset siirtomaavallan uhrit ottavat nyt korvauksensa joka heille kuuluu kaikesta kokemastaan vääryydestä. Asian tutkiminen olisi rasismia parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen varma, että entiset siirtomaavallan uhrit ottavat nyt korvauksensa joka heille kuuluu kaikesta kokemastaan vääryydestä. Asian tutkiminen olisi rasismia parhaimmillaan.
Tämä ja tuo kirjoittamasi eivät sulje pois toisiaan😏
Niinä parina kertana, kun olen käynyt Mona-Lisaa moikkaamassa, on ollut vartijoita niin paljon, että päät yhteen kolisivat. Missä he nyt luurasivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin silloin tulevat esitteineen paikalle, jos kylällä on järjestetty joku murto jossa vietiin Pertin moottorisaha.
Vaikka oikeasti Pertti oli unohtanut sen kännipäissään metsään eikä uskalla tunnustaa sitä vaimolleen.
Vierailija kirjoitti:
Pelko on valtava voima ja tässä ajassa moni vallankäyttäjä on tämän oivaltanut. Turvallisuusalaa myöten. Tutkitusti suomalaiset pelkäävät vielä enemmän kuin monen muun valtion ihmiset.
Verisuren liiketoiminta perustuu pelolla markkinointiin. Pankin omistamissa omakotitaloissa kyyhöttävät arat pösilöt kuvittelevat että suojaavat kotinsa ja romunsa maksamalla jollekin yritykselle muutaman kympin kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tulee paikalle puolitoista tuntia hälyn jälkeen raapimaan päätään, ei mitään hyötyä kenellekään.
Hyöty on täysin psykologinen, se tarra ovenpielessä ja illuusio turvasta. Siihen nämä on aina perustuneet. 25 vuotta sitten tämä kusetus ei ollut edes vielä rantautunut Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista on tullut järkyttävän säikkyjä - pelätään karhuja, susia, ilveksiä, vierasmaalaisia ja ennen kaikkea toisia suomalaisia. Kotona pitää olla turvaketjut ja verisuret ja taloyhtiöiden ulko-ovien on oltava ympärivuorokautisesti lukossa, mutta kaupan kassajonossa tungetaan ihan kiinni ventovieraaseen :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä tulee paikalle puolitoista tuntia hälyn jälkeen raapimaan päätään, ei mitään hyötyä kenellekään.
Onpas, vartiointifirma nostaa tuosta tuntuvat käyntipalkkiot lähes nolla kuluilla, työntekijäkin on todennäköisesti joku tukityöllistetty.
Härskeimmät tulostaa ne QR-koodit mukaan ja klikkaa ne puhelimella, eikä edes käy paikalla.
Näissähän on se järki että se turha raha siirtyy köyhältä kodinomistajalta rikkaan porvarin taskuun.
Verisureja on myyty typerille vanhuksille ovelta ovelle-jobbarien toimesta. Idea on se, että siinä se tollo eläkeläinen maksaa rahaa sille ns. yrittäjälle, joka rikastuu.
Kaupan kohde on valheellinen turvallisuudentunne. Sellaista omakotitaloa ei ole, johon ei murtomies pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinä parina kertana, kun olen käynyt Mona-Lisaa moikkaamassa, on ollut vartijoita niin paljon, että päät yhteen kolisivat. Missä he nyt luurasivat?
Mona Lisaa ei viety. Vietiin Napoleonin helyjä. Että ehkä vartijat hakkasivat päitään yhteen Mona Lisan luona.
Pienet pojat ei ole kuulleet, että Mona Lisakin on pöllitty useaan kertaan.