Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo uudistus, että Facebookissa tulee joidenkin ihan tuntemattomien päivityksiä etusivullesi?

Vierailija
20.10.2025 |

Ja ryhmien, joita et edes seuraa? Oletko huomannut saman?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Perseestä.

Vierailija
2/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Mulle tulee feediin mainoksia, tuntemattomien ihmisten ja vieraiden yhteisöjen (jotka liittyvät jollain lailla seuraamiini sivuihin) julkaisuja. Harvoin edes kenenkään kaverin julkaisuja näen😁 kuolevaa kansanperinnettä tämä facebook.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Mulle tulee feediin mainoksia, tuntemattomien ihmisten ja vieraiden yhteisöjen (jotka liittyvät jollain lailla seuraamiini sivuihin) julkaisuja. Harvoin edes kenenkään kaverin julkaisuja näen😁 kuolevaa kansanperinnettä tämä facebook.

Joo, sitten kavereiden päivityksistä lävähtää välillä jotain, jotka ovat 30.6.

Vierailija
4/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Perseestä.

Jep

Vierailija
5/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoa. Sitten kavereiden päivitykset ei tule eikä face ilmoita syntymäpäivistä. Enkä ymmärrä niitä tarinoita. 

Vierailija
6/8 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt siis nykyään niin, että kun laitat jotain julkiseksi, niin se saattaa satunnaisesti näkyä jonkun vieraan käyttäjän etusivulla? Olen saanut joitain tuntemattomia tykkäyksiä, joita en halua.

Vierailija
7/8 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo😤 tuntemattomien päivityksiä, ryhmiä, joita en seuraa (yksinäiset sinkut ym.), mainoksia ja siellä täällä harvakseltaan jonkun kaverin päivitys.

Vierailija
8/8 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo😤 tuntemattomien päivityksiä, ryhmiä, joita en seuraa (yksinäiset sinkut ym.), mainoksia ja siellä täällä harvakseltaan jonkun kaverin päivitys.

Juuri tuo yksinäiset sinkut kokoajan. Jatkuvasti joku Jani 42v Ylivieskasta, ilman paitaa ja rööki huulessa, että saiskos naisseuraa kauniista neidosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän