Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kissanhiekka, hinta-laatusuhde

Vierailija
20.10.2025 |

Täällä tuleva kissanomistaja. Kissanhiekka vielä kaupassa, joten nyt kaipaan vinkkejä hyvästä kissanhiekasta. Kertokaa kokemuksia. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnosttaa minuakin. Olen nykyään kissaksi identifioituva therian-setämies ja olen hakemassa täytettä hiekkalaatikkooni.

M63

Vierailija
2/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnosttaa minuakin. Olen nykyään kissaksi identifioituva therian-setämies ja olen hakemassa täytettä hiekkalaatikkooni.

M63

Mullakin on oma kissanhiekkalaatikko!

Vierailija
4/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa oven ja päästää kissan ulos tulee kaikista halvimmaksi. Tulee se syömään ja nukkuun sisälle.

Vierailija
5/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compact Care Sensitive on ollut meille sopivin, koska ei pöllyä, tuoksu miltään ja paakkuuntuu tosi hyvin. Ostetaan yleensä alennuksella useita paketteja, niin ei hinta kirpaise.

Vierailija
6/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Compact Care Sensitive on ollut meille sopivin, koska ei pöllyä, tuoksu miltään ja paakkuuntuu tosi hyvin. Ostetaan yleensä alennuksella useita paketteja, niin ei hinta kirpaise.

Tätä minäkin suosin!

t. setämies

Vierailija
7/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sora- tai hiekkamonttu. Pitää vain löytää sopivaa karkeutta olevaa.

Vierailija
8/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hiekka mun kissalla. Toimii hyvin.

Vierailija
9/9 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Compact care on laadukas. 3 tai 4 säkin erissä saa halvemmalla.   ( Odour  on toinen ) Pissasta tulee tosi tiivis paakku ja hiekkaa ei kulu hukkaan . Säkillinen riittää tosi kauan

Halvat markettihiekat, kiitos ei. Pissa leviää ja valuu  laatikon pohjalle  liimautuen ja saattaa kulkeutua tassuisssa     laatikon ulkopuolelle

Itse käytän hajustamattomia versoita, kissat pitävät enemmän  niistä

Riittävän paksukerros laatikkoon, niin  hyvä tule

Kaveri teki vähän aikaa sitten  vertailun markettihiekka /  laatuhiekka ja totesi laatuhiekan  jäävän käyttöön kissoilleen

t. 8 kissan omistaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän