Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus voisi tehdä tehdä pakkopäätöksen, että kaikki kokoaikaiset tekisivät esim. neljäpäiväistä viikkoa.👍

Vierailija
19.10.2025 |

Saisimme näin uusia osa-aikaisia työpaikkoja. Itselleni kyllä kävisi. Olisi ihanaa kun olisi huomennakin vielä vapaata. Kyllä minun talous kestäisi, jos yhden päivän palkka jäisi pois. Työnantajani ei vaan tähän suostu. Olen kysynyt. Alallani on paljon työttömiä. Tiedän, että osa ihmisistä nostaisi metelin, mutta eipä täällä muutenkaan tavallisten ihmisten mielipiteitä kysellä, tässä yhteiskunnassa. Saataisiin työttömyystilanne paremmaksi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi varaa. Tai saisin laskut juuri ja juuri maksettua, mutta säästöön ei jäisi mitään. Tarkoittaisi, että lomaillut saisi unohtaa tai jos auto hajoaisi niin ei olisi varaa korjauttaa. Loppuisi siis elämä. Olisi vain töitä ja kotia ilman mitään erityistä. 

Niin. Me tasaisimme tilannetta, että osa ihmisistä ei joutuisi pian asumaan kadulla. Sinä kantaisit kortesi kekoon ja olisit vähän aikaa ilman kivoja juttuja. Tämä yhteiskunta ja maa on nyt niin huonossa jamassa. Enää ei riitä se, että heikennetään vain huono-osaisten asemaa. Pitää parantaa ja työllistää.

Mietihän perheellisiä. Ei ole varaa huoltaa lapsia vajailla tuloilla. Ei minun tuloilla ainakaan. 

Ei Suomessa oikeasti kukaan joudu asumaan kadulla. S

Onko kukaan joutunut ilman ns omaa syytä kodittomaksi Suomessa?

Vierailija
42/42 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kokoomukselle missään tapauksessa. Kokoomuksen etu on valtava työttömyys ja työnantajan markkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla