Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen pörisytti kieltä takaisin 4-vuotiaalle

Vierailija
19.10.2025 |

Mitä mieltä? 4-vuotias lapsi pörisytti kieltä aikuiselle ja aikuinen pörisytti takaisin naama peruslukemilla. Jos lapsi käyttäytyy huonosti, onko ok että aikuinen tekee saman?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ettei sinulla, ap, ole lapsena ollut elämässäsi aikuisia, jotka olisivat leikkineet ja hassutelleet kanssasi. Ymmärrän, että noista lähtökohdista käsin herättää kateutta nähdä lapsi, jolla on hassutteluun osallistuva aikuinen läsnä. Voit puhua tapahtuneen herättämästä ahdistuksesta seuraavalla terapiakäynnilläsi. Eiköhän tilanne raukea, kun pääset pöristelemään terapeutin kanssa ja purkamaan traumaasi sitä kautta. 

Vierailija
22/24 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun ihminen saa kasvaa pumpulissa eikä kohdalle osu yhtään oikeaa ongelmaa. Taattua curling-vanhemmuuden satoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puutin yhden n4 vuotiaan käytökseen kaupassa. Äitinsä oli keräämässä appelsiineja pussiin ja vintiö kilju täyttä kurkkua, että hän ei noita syö, en tykkää yms.

Menin lapsen viereen ja sanoin kuuluvalla äänellä, että ei äiti niitä sinulle edes antaisi, itselleenhän äitisi niitä ostaa. Lapsi hiljeni  ja jäi suu auki katsomaan minua, mutta äiti kiitti suun liikkeilä. Vintiö oli ihan kunnolla, kun jatkoivat ostoksia.

Tuohon pörisyttämiseen lisään, että tekisin ihan samoin. Olen hoitanut lapsia paljon ja monet heistä tuntevat minut vieläkin esim kaupassa aikuisena ja muistelevat, että meillä oli aina mukavaa, kun ei kasvatettu pikkurilli pystyssä.😍

Vierailija
24/24 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi