Asteikolla 1-5, millä lämmöllä pidät olkkarin patteria tällä hetkellä?
Kommentit (30)
Ei tarvitse koskea koskaan, aina miellyttävä lämpötila koska asun kerrostalossa enkä missään rintamamiestalossa tai muussa harakanpesässä.
Ykkösellä, käyn kerran viikkoon kauppareissuilla katsomassa. Viimeksi oli 22 kaukolämpö rivitalo. Mökillä ilp 20
Off.
Tänään imuroin ne, varmaan ens viikon (ennusteessa lämpimät yöt) jälkeen napsutellaan päälle. Puuliettä vasta lämmitetty, pönttiskin pitäis viritellä ennen pakkasia.
20. Meillä on asteet eikä ykkösestä viitoseen..
Minun patteri on jääkylmä. Ei taloyhtiö ole kai laittanut lämpöä päälle. Ilmasin patterin itse mutta ei lämmennyt yhtään. Joka talvi sama juttu, tuskin enne joulua saan patteria lämpimäksi. Olen jopa saanut korvauksia koska tässä asunnossa on kylmä oikeesti.
Mulla 22 eri täpöt mitä termostaatti sallii. Vaikka koti on tyhjillään suuremman osan aikaa kun ollaan maalla tai mattkoilla.
3 mutta se ei lämmitä koska talossa ei oo lämmitys päällä tällä hetkellä.
Ilpin pyynti on 23, eikä ole pattereita. Sisällä 22 astetta.
Patterit eivät ole päällä. Puulämmitys. Lämpöä nyt näköjään noin 18 astetta, mikä on minulle sopivasti.
Termarit on pääasiassa kaikki auki ja MLP säätelee verkostoon menevän veden lämpötilan lämmityskäyrän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse koskea koskaan, aina miellyttävä lämpötila koska asun kerrostalossa enkä missään rintamamiestalossa tai muussa harakanpesässä.
Sulle taloyhtiö kertoo missä lämpötilassa sä elämäsi elät. Ei sovi ollenkaan itselle sellainen elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle taloyhtiö kertoo missä lämpötilassa sä elämäsi elät. Ei sovi ollenkaan itselle sellainen elämäntapa.
Kyllä mulla on säädettävät termostaatit. Mutta kun ne on kerran laittanut kohdalleen, ei niihin tarvitse koskea koska talo ei ole mikään harakanpesä vaan kunnon tekniikalla varustettu kunnon talo jonka huonelämpötila pysyy tasaisena vaikka ulkolämpötila muuttuu. Mutta ymmärrän että vetoisessa rintamamiesrottelossa sahajauhojen keskellä värjöttelevä piruparka joutuu päivittäin hokemaan itselleen että tykkää omista valinnoistaan.
Ei lämpeä vaikka mihin pyörittelisi.