Fazerin joulusuklaiden hinnat
Törkeetä rahastusta, kun kaakaon hintakin on laskenut reilusti. Pakkauskoko pienentynyt kaikissa ja hintaa lisää yli 25%. Asiakkaiden aliarvioimista!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä suklaat väliin tänä vuonna. Vyötärö ja lompakko kiittää!
Saadaanko me hoikat ja varakkaat kuitenkin ostaa jos halutaan?
Mieluummin lahjottaisitte hyvätekeväisyyteen köyhille. Mutta niinhän sitä sanotaan että hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lahjottaisitte hyvätekeväisyyteen köyhille. Mutta niinhän sitä sanotaan että hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.
Missäs kohtaa sanoin etten anna hyväntekeväisyyteen? Tosin mun kohde on eläinsuojelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradis on muuttanut konvehdit moderneiksi mauiksi ja on muuten hyviä!
hyh hyh: Sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, kasvirasvat (palmuöljy, sheaöljy, palmuydinöljy, kookosöljy, auringonkukkaöljy),
Hyi, vieläkö kerkee oksentamaan eiliset konvehdit ulos.🤮
Suklaansyöjät tuhoavat sademetsät!!
Yhtäkään Fazerin tuotetta ei osteta meille
Maailman suurimmissa kaakaontuottajamaissa Ghanassa ja Norsunluurannikolla, joista kaakaota tuodaan paljon myös Suomeen, metsät on raivattu lähes kokonaan kaakaoviljelmiksi.
Onneksi ei ole mikään pakko ostaa suklaata jouluna(kaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sademetsän eläimet menettävätkotinsa olitpa laiha tai läski. Varakkaana voisit lahjoittaa sademetsien suojeluun. Minäkin olen köyhänä lahjoittanut. Rikkaana voisit vaikka maksaa suojelualueen suojelujärjestön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kohtaa sanoin etten anna hyväntekeväisyyteen? Tosin mun kohde on eläinsuojelu.
Joopajoo, eläimethän onkin tärkeempiä kuin ihmiset, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, eläimethän onkin tärkeempiä kuin ihmiset, eiku...
Saanen itse kuitenkin tämänkin valinnan tehdä. Ihmisiä auttaa monet tahot, järjestöt ja yhdistykset poislukien maan hallitus, eläimiä huomattavasti harvemmat täysin yksityisten ihmisten lahjoitusvaroin.
Vierailija kirjoitti:
Jätän ostamatta
Sama täällä