Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juur nyt: Israel hyökkää Gazaan!

Vierailija
19.10.2025 |

Israelin armeija on hyökännyt Gazaan, israelilaismediat raportoivat.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011569467.html

Hieno strategia kieltämättä; ensiksi pommitttaa paikka paskaksi, solmia "aselepo" ja päästää sadat tuhannet ihmiset takasin "koteihinsa" ja sen jälkeen aloittaa kansanmurha uudestaan.

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos Jeesus että allahin demonit ja terroristit tuhotaan!

Jeesuksella tuskin on mitään tekemistä tämän kanssa, otahan lääkkeet. M51

Vierailija
42/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomitantat yhtäkkiä tukee terroristeja? Itse olen tässä sopassa täysin Israelin puolella. Minulle on kaveri jopa ketsuppipullosta suuttunut, kun merkki oli boikottilistalla, koska tukee Israelia. Sanoin, että ostanpa toisenkin, kun käyn kaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Trumppi nyt olla ihmeissään, kun ei suuren rauhantekijän yhden päivän rauha toteutunutkaan. Trumpin ja oikeiston kärsimys ja häpeä aiheuttaa itselleni suurta mielihyvää, vaikka huomenna pörssit todenäköisesti miinuksella avaavatkin tämän uutisen johdosta🤭🤭

T. Nistipää vassenasse

T: Jolla on rahaa, toisin kuin oikeistopersuilla🤭🤭

On meinaan tullut tienattua peukkukaupoilla. t. vihervassari

Vierailija
44/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei Hamas luopunut israelilaisten kansanmurhasta. Mitään aseita ei ole luovutettu jne. Eihän teroihin voi koskaan luottaa, sehän on teroilun syvin ominaisuus: salakavaluus.

TÄMÄ 

Vierailija
45/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomitantat yhtäkkiä tukee terroristeja? Itse olen tässä sopassa täysin Israelin puolella. Minulle on kaveri jopa ketsuppipullosta suuttunut, kun merkki oli boikottilistalla, koska tukee Israelia. Sanoin, että ostanpa toisenkin, kun käyn kaupassa. 

Miksi sinä et erota pikkulasta ja terroristia toisistaan?

Vierailija
46/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAMAS TAAS ALOITTI. 

Vierailija
47/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Trumppi nyt olla ihmeissään, kun ei suuren rauhantekijän yhden päivän rauha toteutunutkaan. Trumpin ja oikeiston kärsimys ja häpeä aiheuttaa itselleni suurta mielihyvää, vaikka huomenna pörssit todenäköisesti miinuksella avaavatkin tämän uutisen johdosta🤭🤭

T. Nistipää vassenasse

In your Dreams 😄

Vierailija
48/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC:lläkin pieni ongelma kun paljastui että Gaza-dokkari olikin vähän puolueellinen:

"The BBC committed a "serious breach" of broadcasting rules by failing to disclose that the narrator of a documentary about Gaza was the son of a Hamas official, UK media regulator Ofcom has ruled."

https://www.bbc.com/news/articles/c629j5m2n01o

Todella noloa. BBC siis ilmeisesti suolsi pokkana Hamas-propagandaa kuin se olisi neutraalia objektiivista materiaalia. 

Vierailija
49/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia siellä juutalaisillakin on. 

Vierailija
50/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nistipää vassenasse

On meinaan tullut tienattua peukkukaupoilla. t. vihervassari

Persun viha ja ulina on kuin musiikkia korville🤭🤭

Vierailija
51/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus että viimeinenkin allah tuhotaan, jos eivät tule Israelin Jumalan eli Jeesuksen uskoon!

amen

Vierailija
52/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneet käsi ylös.

Sanoin heti Trumpin ns "rauhansopimuksen" jälkeen, ettei ihan kauheesti kannata juhlia, sillä suunnalla kun ei rauhansopimukset ole tupanneet kovin pitkään kestämään.

Israelin perustelu tämän kertaiselle sotaretkelleen oli todella härski ja suorastaan taragikoominen. Israel  tappoi säälimättä kymmeniä tuhansia palestiinalaissiviilejä edellisessä hyökkäyksessään, eikä säästellyt edes lapsia ja nyt Netanjahu onkin yhtäkkiä kovasti huolissaan palestiinalaissiviileistä. Kuvottavaa, todella kuvottavaa.

-"HAMAS käyttää meitä hyväkseen. He käyttävät meitä ihmiskilpinään."

Näin sanoo 40-vuotias gazalainen kotiäiti Asmaa Gazaa lähes 20 vuotta hallinneesta äärijärjestö Hamasista. HS 

Osa akoista kuljettaa rahtihameissaan pommeja Hamasin käyttöön.

Vierailija
53/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta Jeesus että kaikki allahinpalvojat ja homot tuhotaan!

amen

Vierailija
54/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel ei ole

-avannut Rafahin rajanylityspaikkaa

-eikä toimittanut tarpeeksi ruokaa Gazaan.

Siis rauhansopimuksen ehtojen laiminlyöntiä!! 

Älä jaksa, nuo on kaikki typerää valhetta.

Tonnettain meni ruokaakin joka ikinen päivä Israelilta.

Hamasin omista tunneleista löytyi myös valtavia läjiä tyhjiä YK:n lähettämiä pahvilaatikoita.

Vierailija
55/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa edes tämä Jukka Niemisen uusin:

Vierailija
56/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMAS TAAS ALOITTI. 

Hamas vaan hämäs. Ei ne mitään aselepoa halua vaan poistaa koko Israelin valtion.

Vierailija
57/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel on itse vastuussa tappamisesta. Eivät osaa käydä kaupunkisotaa soturi soturia vastaan.

Siksi valtava uhrimäärä siviileistä. 

Vierailija
58/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gazassa on yli 20 vallasta taistelevaa terroristijärjestöä Hamasin lisäksi. Mikä tahansa niistä on voinut ampua israelilaisia ohjuksella. Ja Israel kostaa aina.

Vierailija
59/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia siellä juutalaisillakin on. 

Pikkulapsetko siellä Hamasissa aseita käyttää? No, yksi syy lisää vihata Hamasia. 

Vierailija
60/221 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin ketju sen taas kerran todistaa, odotan ydinsotaa ja joukkotuhontaa entistä innokkaammin. LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme