Olen kauhea ja pinnallinen, mutta en voi sille mitään. Mieheni ulkonäkö on ruvennut häiritsemään.🥺
Hänellä on jotenkin tosi kookas pää, ja kapeat hartiat. Muutenkin hän on pienikokoinen ja laiha, lyhyt.Tulee mieleen Mikki Hiiri. Korvatkin lähes yhtä isot. Ja ei riitä, että se pää on iso, se on lisäksi oudon muotoinen, sellainen toispuoleinen. Tulee mieleen lyttääntynyt kurpitsa!
Huolestuttaa, jos joskus lisäännymme. Mitä jos lapsemme perii nämä piirteet ja tulee sen vuoksi kiusatuksi? Olen ruvennut välttelemään intiimejä hetkiä mieheni kanssa, en tunne vetoa häntä kohtaan. Lisäksi pelko raskaudesta stressaa. Mitä ihmettä pitäisi oikein tehdä?
Kommentit (43)
Joo, tämä oli provo liian yksityiskohtaisine kuvailuineen.
Mutta; sanon itsekin minua häirinneen vastaavan tapauksen, nimittäin EU-leidi Ursula von der Leyen. Olen aina kiinnittänyt kuvissa huomioni hänen isoon päähänsä suhteessa kapeisiin hartioihin ja pieneen kroppaan. Kyllä, osa vaikutelmasta tulee kampauksesta, mutta samaa vaikutelmaa minulle ei ole tullut 1960-luvun kuvista, joissa naisilla vasta tupeeratut, korkeat kampaukset olivatkin.
Mua alkoi häiritsemään exän liian pieni pää miuuhun vartaloon nähden. Niin kuin nuppineulan nuppi. Hän oli ikävä ihminen käytökseltään ja näin hänet sen takia koko ajan vaan rumempana ja pienipäisempänä.
Ero tuli jo aikoja sitten, lapsilla onneksi normaalikokoiset päät.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä oli provo liian yksityiskohtaisine kuvailuineen.
Mutta; sanon itsekin minua häirinneen vastaavan tapauksen, nimittäin EU-leidi Ursula von der Leyen. Olen aina kiinnittänyt kuvissa huomioni hänen isoon päähänsä suhteessa kapeisiin hartioihin ja pieneen kroppaan. Kyllä, osa vaikutelmasta tulee kampauksesta, mutta samaa vaikutelmaa minulle ei ole tullut 1960-luvun kuvista, joissa naisilla vasta tupeeratut, korkeat kampaukset olivatkin.
Kävin googlettamassa ja siinäpä on kyllä isopäinen nainen!😲 Oikea jättikurpitsapää!🎃
Ursula on siro ja hänellä on siro pää, mutta suuri kampaus :D
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi häiritsemään exän liian pieni pää miuuhun vartaloon nähden. Niin kuin nuppineulan nuppi. Hän oli ikävä ihminen käytökseltään ja näin hänet sen takia koko ajan vaan rumempana ja pienipäisempänä.
Ero tuli jo aikoja sitten, lapsilla onneksi normaalikokoiset päät.
Pienipäisyys on kyllä myös paha! Minun miehelläni on pieni pää. On sellainen taaperon pään kokoinen. Ostaa lippiksetkin pikkulasten osastolta!
Vierailija kirjoitti:
Ursula on siro ja hänellä on siro pää, mutta suuri kampaus :D
Kauheen kokoinen kuuppa!
Meneekö teillä susihuono trullaus näin
helposti läpi?
Nämä vastaavat ovat kaikki kyhäelmiä.
Onnellinen ja tasapainoinen ei tällaista
hupinaan kirjoittele. Onnelliset tosin ovat
tällä sivustolla marginaaliryhmä ahdistuksen
asteesta päätellen. Kunpa kerran joku
kirjoittaisikin omaa puolisoaan tai anoppiaan
kehuvan postin. Täällä vain listataan
vaimojen ulkonäköpuutteita, nauretaan
menopaussirummoille, miesten
kaljamahoille ja huonoille petitaidoille.
Sivistynyt ihminen ei puhu toisen
ulkonäöstä kuin kehua tälle antaessaan.
Hyvää Halloweenia ja sunnuntaita Savosta.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän oo ite yhtä ruma.
Juurikin tämä. AP on satavarmasti itsekin ruma, ei hän muuten olisi ikinä päätynyt yhteen tuon näköisen miehen kanssa.
Voisiko tämäkin olla idästä?
Vaikka en ole kenenkään miestä
kahville vienyt?
Henk.koht. en lainkaan
paikan naisia tunne.
En ole kahville
myöskään julkkismiehiä vienyt,
että ei kevytkengäksi tai
opportunistiksi
voi tätä naista nimittää..
Minulla on useimmiten
nopeasti tekaistu luonnonkihara
ponnari tai löysä letti
Savossa asioidessani ollut,
ei mitään sen hienompaa.
Joskus olen fledan
raudalla suoristanut, harvoin näin..
Useimmiten pipo tai lippis päässä,
toisinaan tukka kokonaan takin alla.
Tuo Ursula on ok tyylikäs lady, joka
tosin kasvojen osalta menisi
äidistäni, meissä ei ole
samaa hiuksissa eikä piirteissä.
Montako päivää putkeen olet jo katsellut suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelut näitä yläkouluaineita?
Olet kyllästynyt miehen tylsään luonteeseen ja se heijastuu siihen miten näet hänet. Suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Ala suunnittelemaan itsenäistä elämää ja ilmoita miehelle että haluat erota.
Käytän päähineissä
kokoa 54-56.
👍😃
Vierailija kirjoitti:
Käytän päähineissä
kokoa 54-56.
👍😃
Miksi tulit tänne ilmoittamaan sen?
Kaikkea hyvää savottarille,
vaikka emme lähemmin
tutustuneet. Toivottavasti
tilalleni muuttaa paikallinen,
yhteisön mentaliteettiin
paremmin sopiva.
Ihan vakavissaanko kysyt että mitä pitäisi tehdä? Eiköhän se ole sekä sinulle että miehellesi parempi, että eroatte.
Et ole kauhea vaikka pinnallinen oletkin. Pinnallisuudessa ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla mitään puolisoa ole.🙄
Juuri niin. Palstaprovo on vauhdissa ja postaillut muitakin aloituksia. Ei pidä mennä mukaan.
Mieheni nuorempana komea kuin kreikkalainen jumala.
Nyt vanhempana kaljuuntunut ja jotenkin ukostunut (kutistunut).
En ole paha ,mutta en voi vaan olla yhteiselämässä hänen kanssa. Tuomitkaa jos haluatte, en voi vaan antaa aikaa hänelle.
Ja yhtäaikaa huono omatunto vaivaa, koska hän on todella hyvä ihminen.
Joskus piirteet yhdistyvät upeasti. Eräällä isällä oli pienet tihrusilmät, siro vartalo ja naisellisen sensuellit huulet, kaiken kaikkiaan hassun näköinen mies. Tytär peri sirouden, huulet ja äidin kauniit silmät =kaunotar.