Nauttikaa polttomoottoripakastimilla ajelevat kun tänään ei tarvitse raapata laseja
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei? Katson tässä parkkipaikalle ja kaikki autot aivan kuuran peitossa.
Ainakaan minun vanha ja halpa polttisautoni ei sijaitse katsomallasi parkkipaikalla, vaan 10 metrin päässä minusta autotallissaan. Se on muuten siitä kiva, että jos olen talvella menossa johonkin, voi lämmitystä pitää pidemmälläkin matkalla päällä niin, ettei tarvitse olla talvitakki päällä ja hanskat kädessä.
Onko jotenkin erityinen talvi tulossa kun tuo on sinulle mainitsemisen arvoinen asia? Sait pullonpalautuksista rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän kaukosäätimellä webaston lämmittämään.
Nykyaikaiset autot lämpiävät ilman kaukosäätimiä, pelkän kalenterimerkinnän perusteella.
Harmi ettei vauva-palsta vielä toimi pelkän ajatuksen voimalla. Viestin pukkaamiseen tänne joudut vielä nähdä vähän vaivaa.
Aika hyvä trolli, Ap.
3/5
Mutta älkää nyt enää vastailko turhanaikaiseen riidan haastamiseen.
Sähköautot on varmaan siitä hyviä, kun käy kaupassa, kauppakassi kaikkine pakasteineen voi olla päivän autossa ja kaikki pysyy jäässä edelleen, kun siellä on niin hyytävän kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot on varmaan siitä hyviä, kun käy kaupassa, kauppakassi kaikkine pakasteineen voi olla päivän autossa ja kaikki pysyy jäässä edelleen, kun siellä on niin hyytävän kylmä.
Siis on varmaan? On teillä köyhillä haastavaa kun ette osaa päättää että onko vai eikö ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on varmaan? On teillä köyhillä haastavaa kun ette osaa päättää että onko vai eikö ole.
Sinä oot ihan yhtä köyhä. Sulla ei ole edes ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on autossa sisätilanlämmitin joka helpottaa huomattavasti talviaikaan.
Siis vedätkö jotain roikkaa joka aamu ja ilta polttomoottoriautoosi? Fiksua hommaa.
Ei tarvi,weba kauko-ohjaimella,päälle vähän ennenkuin lähtee autoilemaan.
Autotallissa on about +21, eikä kuurasta ole jälkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas on sellainen joka tyytyy siihen mitä hänellä on, kyse ei niinkään ole rahan määrästä. Selvästikään rahaa ei ole tarpeeksi silloin jos sitä haluaa koko ajan enemmän (esim. maailman "rikkaimmat" ihmiset). Ovatko he omasta mielestään tarpeeksi rikkaita? Oletko sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä se roikan veteleminen ei olekaan ongelma. Olette te köyhät sälittävän tyhmiä. Ei ihme että olette köyhiä.
Miten niin yhtäkkiä? Ei se ole koskaan ollut mulle ongelma. En ole köyhä, tyhmä tai säälittävä. Sä olet vähä-älyinen trolli.
Onneksinon webasto niin ei tarvi edes 30 pakkasilla raahata. Miksi sinun patteri autossa on range kunnon pakkasilla? Pääsetkö edes 100km ennen kun tarvii pystytys lataamaan pattereita pariksi tunniksi?
Mä laitan mun polttomoottoriauton käyntiin kännykällä kahvipöydässä. Samalla se sitten sulattelee ne lasit sähkövastuksilla niin ei tartte raaputella.
Kiva sitten astua 20'C lämpöiseen autoon kun lähtee ajelemaan.
Autoni patteriin tuli kivestä kolo ja nyt auto käyttökiellossa.uusi patteri maksaa 40000€ ja osaria jäljellä 57000€. Watuttaahan se.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on autossa sisätilanlämmitin joka helpottaa huomattavasti talviaikaan.
Siis vedätkö jotain roikkaa joka aamu ja ilta polttomoottoriautoosi? Fiksua hommaa.
Sun sähköauto latautuu langattomasti?
Niinhän ne mielikuvitusautot tekevät.
Ei mun kyllä tarvitse oikeastaan koskaan raapia ikkunoita tai puhdistella lumia. Himassa autotalli, duunissa autotalli, kaupoissa parkkihallit... Hyvin vähän joutuu autoa putsailemaan tai skrabaamaan. Viime talvena muistaakseni puhdistin auton kaiken kaikkiaan kolmesti kun kävin pojan kanssa tutustumassa itselle uuteen lajiin, pilkkimiseen ja kaverin kämpällä jossa hallissa olevat vieraspaikat oli täysin poikkeuksellisesti pois käytöstä jonkun rempan takia ja jouduin pysäköidä ulos. Lämmitystolppa sentään oli tarjolla joten ihan harjan heilautus riitti.
Vierailija kirjoitti:
Autotallissa on about +21, eikä kuurasta ole jälkeäkään.
Meinasin samaa sanoa. Auto autotallissa ja ei huolia kuurasta tai pakkasesta. Helppoa ja mukavaa
Onhan tuo sähkärin lämmitys helpoin ja toimivin. Johtokin on mukavampi laittaa paikalleen kuin joku defan pikkutöpseli.
webasto on jumissa toista talvea kun ei tule bensa-autolla lähdettyä kuin tallista.