N? M? Kokemuksia siitä kun olit yksin baarissa. Teetkö sitä jatkossakin vai järjestät sinne koko kaveriporukan? Eikö yksi kaveri riittäisi?
N? M? Kokemuksia siitä kun olit yksin baarissa. Teetkö sitä jatkossakin vai järjestät sinne koko kaveriporukan? Eikö yksi kaveri riittäisi?
Kommentit (3)
Yhden kaverin kanssa lähden. Mut me näytetään yhdessä lepso pariskunnalta.
Taidan olla ainoa joka uskaltautunut baariin yksin. Huonoja kokemuksia kun olen ollut yhden tai kahden kanssa. Vaikka itse sanonkin niin olen ollut heistä nätein vaikka itse sanonkin ja jos joku mies lopulta tulee iskemään minua niin heistä ei ole ollut kuin häiriöksi. Olen pienikokoinen joten lopulta ne maskuliinisemmat miehet 'löytävät' minut.
Kerran tein jotain anteeksiantamatonta joka harmittaa ja kaduttaa vieläkin. Suorastaan häpeämätöntä! Oltiin tanssiravintolassa kaksi eronnutta yksinhuoltajaa ja minä sinkku. Paikka sulkeutui ja olimme paikan ulkopuolella ja yksi ystävättäristäni sanoi, että häntä panettaa aivan hirveästi. Minua ei sillä tavalla koskaan paneta. Sitten joku mies tuli siinä iskemään minua ja torjuin hänet välittömästi mutta sanoin, että kokeile tuota ystävätärtäni. Sen hän teki ja niin he sitten lähtivät - kait puuhiinsa. Mitä mieltä olet tämmöisestä - saanko synninpäästön?
Et jaksa jauhaa persuista koko ajan joten keksit uuden pakkomielteen?