Lue keskustelun säännöt.
PIENItuloiset; Jos laitat joka kuukausi pienen summan lapsen tilille säästöön,
14.04.2007 |
niin mikä se summa on? Jos vastaat lapsilisän verran, olet väärässä ketjussa :) Itse en ole vielä osannut päättää, siksi tämä kysely.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja pienet tulot. Avasimme jokaiselle säästövakuutustilit, heidän ollessaan 1v4kk. Laitamme vuoron perään jokaisen tilille 30e eli 4krt/vuosi. Kivan pesämunan saavat kukin täyttäessään 18v!
Pakko oli tehdä tuollainen systeemi, kun jos pääsisimme koskemaan tileihin, niin pahoinapäivinä olis tullu pakostakin kulutettua.