Minkälainen on menneisyytesi pelimies nykyään?
Kertokaa teidän kamalimpia pelimieskokemuksia!
Vielä näin keski-iässäkin tunnen itsemyötähäpeää siitä, miten nuorena aikuisena säädin yhden tosi komean pelimiehen kanssa vuosia. Tavattiin yhdessä tapahtumassa, ihastuin tosi kovasti ja tapailtiin lähinnä seksin merkeissä kolmen vuoden aikana säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä pelimies antoi ymmärtää, että olen hänen nainen mutta ei koskaan oikeasti halunnut sitoutua. Surin häntä noiden vuosien aikana tosi paljon.
Lopulta onneksi tapasin mieheni ja lasteni isän ja pystyin irrottautumaan pelimiehestä lopullisesti. Nykyään (somekaveruuden perusteella) pelimies on keski-ikäinen perheenisä eikä onneksi ollenkaan enää komea. :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kuoli syöpään.
Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.
Itse olen tuollainen mies. Lapset parin naisen kanssa. Harrastan satunnaisia seksisuhteita parikymppisten naisten kanssa. Viimeisin yhden illan juttu oli 19-vuotias nainen.
M41
Jatkoi suhteemme jälkeen arvostetussa ammatissaan, säilytti poikamaisen vetovoimansa. Kuulin hänen tänä vuonna menehtyneen syöpään, tuli haikea olo vaikkemme vuosikausiin tavanneetkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli syöpään.
Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.
Aika julmaa puhetta. Mikä lienee sinun kohtalosi aikanaan jos vakava sairaus sattuu omalle kohdalle. Sanooko joku: ihan ansaittua?
Kuoli syöpään.