Minkälainen on menneisyytesi pelimies nykyään?
Kertokaa teidän kamalimpia pelimieskokemuksia!
Vielä näin keski-iässäkin tunnen itsemyötähäpeää siitä, miten nuorena aikuisena säädin yhden tosi komean pelimiehen kanssa vuosia. Tavattiin yhdessä tapahtumassa, ihastuin tosi kovasti ja tapailtiin lähinnä seksin merkeissä kolmen vuoden aikana säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä pelimies antoi ymmärtää, että olen hänen nainen mutta ei koskaan oikeasti halunnut sitoutua. Surin häntä noiden vuosien aikana tosi paljon.
Lopulta onneksi tapasin mieheni ja lasteni isän ja pystyin irrottautumaan pelimiehestä lopullisesti. Nykyään (somekaveruuden perusteella) pelimies on keski-ikäinen perheenisä eikä onneksi ollenkaan enää komea. :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kuoli syöpään.
Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.
Itse olen tuollainen mies. Lapset parin naisen kanssa. Harrastan satunnaisia seksisuhteita parikymppisten naisten kanssa. Viimeisin yhden illan juttu oli 19-vuotias nainen.
M41
Jatkoi suhteemme jälkeen arvostetussa ammatissaan, säilytti poikamaisen vetovoimansa. Kuulin hänen tänä vuonna menehtyneen syöpään, tuli haikea olo vaikkemme vuosikausiin tavanneetkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoli syöpään.
Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.
Aika julmaa puhetta. Mikä lienee sinun kohtalosi aikanaan jos vakava sairaus sattuu omalle kohdalle. Sanooko joku: ihan ansaittua?
Päivitys. Näin netissä (vuosien takaa "tuttu") minua hyväksikäyttäneen pelimiehen kuvan, että tiedän varoa jos tulee jossain vastaan, onneksi ei tule. Oli muutoksia tullut. Oli ihan valkoinen isoisäparta, voitteko kuvitella. Näyttää isoisältä koko tyyppi. Se nauratti ja helpottaa, mutta en halua pilkata muita. Kaikissa piirteensä. Mutta ei siinä kaikki vielä, oli tehty hiustensiirto kaljun tilalle, paljon paljon tiheämpää kuin rairuoho ja ihan harmaat hiukset. Myös yläluomileikkaus, ei enää yläluomia, se muuttaa ihmiset ihan erilaiseksi. Vaikutti nenän yläosaan. Toinen kulmakarva v-muodossa. Ihon tasoitus ja virheiden poisto, ellei filtteri. Posket valahtaneet pois, poskipäitä ei näy tai laihdutus. Kalpea. Oli ennen nuorena keinorusketus tai aurinko. Tämän kertominen helpottaa. :D Yritin etsiä myös toisen tyypin kuvaa, mutta tunnistan äänestä että voin varoa. Onneksi ei ole näkynyt enää. -Tiedän että kaikilla harmaantuu ja voi valahtaa, mutta itselläni on vielä väri hiuksissa keski-iässä. Kiitos.
Olin 16v opiskelija ja hän 24v duunari kun tapasimme. Hän oli varattu, komea, hauska, hyvä panemaan, kova juomaan, sellainen tuhma jota ei äidille esitellä.
Nyt olen 36v, hän 44. Hän on edelleen varattu, komea, hauska, hyvä panemaan, enää ei juo, todella tuhma mutta jonka kehtaisi äidille esitellä. Alkoi opiskelemaan ja eteni uralla, on nyt jonkun sortin pomo isossa firmassa, on iso uusi omakotitalo ja kaikenlaista espoolaista perheunelmaa sähköautoineen ym.
Minusta tuli kouluja käymätön pienipalkkainen duunari lähiöön, joka jumiutunut tylsän ja lihavan miehen kanssa avioliittoon.
Edelleen tämän nuoruuden ihastuksen kanssa pannaan, käyn mm. hänen työmatkoillaan viihdyttämässä häntä hotellissa.
Toisaalta olen ihan tyytyväinen, hyvä näin.
Susanna
Luultavasti mun kaksi ekaa poikaystävää oli tällaisia, mutta eivät ehtineet pettää minua, en ainakaan usko, koska suhde ei vielä ollut ehtinyt menettää alkuviehätystään, kun jätin heidät. Toinen on kuollut, alkoholisoitui jo nuorena, toinen kai asuu Norjassa, mutta sen enempää en tiedä. Molemmat olivat varmasti komeita vielä vanhempinakin. Niin komeista ei ikinä tule tavanomaisen näköisiä, kun on pituutta, raamikkuutta, ideaaliset mittasuhteet jne.
Mutta pelimiehet eivät välttämättä ole komeita. Mun fwb:tä (sitä ainoaa) pidettiin komeana, oli hänkin pitkä ja raamikas, mutta kasvoista ei mun makuun ollenkaan. Itsekin varmaan sen tiesi, koska osasi myöhemmin osoittaa isosta miesjoukosta mun aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Olin 16v opiskelija ja hän 24v duunari kun tapasimme. Hän oli varattu, komea, hauska, hyvä panemaan, kova juomaan, sellainen tuhma jota ei äidille esitellä.
Nyt olen 36v, hän 44. Hän on edelleen varattu, komea, hauska, hyvä panemaan, enää ei juo, todella tuhma mutta jonka kehtaisi äidille esitellä. Alkoi opiskelemaan ja eteni uralla, on nyt jonkun sortin pomo isossa firmassa, on iso uusi omakotitalo ja kaikenlaista espoolaista perheunelmaa sähköautoineen ym.
Minusta tuli kouluja käymätön pienipalkkainen duunari lähiöön, joka jumiutunut tylsän ja lihavan miehen kanssa avioliittoon.
Edelleen tämän nuoruuden ihastuksen kanssa pannaan, käyn mm. hänen työmatkoillaan viihdyttämässä häntä hotellissa.
Susanna
Jätitkö siis opintosi kesken, kun olit 16v. "opiskelija", satusetä.
Mies, joka ei koskaaan sitten kyennyt normaaliiin työelämään. Onneksi sai perintöä. Ei tehnyt koskaan lapsia. Jossain vaiheessa oli pidempi onoff suhde, mutta ei mistään tullut mitään pysyvämpää. Nyt 60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna
Jätitkö siis opintosi kesken, kun olit 16v. "opiskelija", satusetä.
Ei tarvetta sukupuolenvaihdokselle, ammattioppilaitoksesta lensin ulos ekan vuoden jälkeen kun oli masennusta ja alkoholiongelmaa jo tuolloin. Sori siitä. Nykypäivänä kun joku neljän vuoden ammattikorkeakoulututkintokaan ei ole juuri yhtään mitään, kun ei sillä töitä saa niin miellän itseni varsin kouluttamattomaksi.
Susanna
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin lihava ja onneton ulkonäön perusteella, paljon stressiä. Ehkä puolison takia. Oli nuorena oikea p-haukka.
Eivätkö kaikki miehet ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin lihava ja onneton ulkonäön perusteella, paljon stressiä. Ehkä puolison takia. Oli nuorena oikea p-haukka.
Eivätkö kaikki miehet ole..
Suomeen saatava kunnollisia miehiä.
Pari vuotta sitten mies taas kerran yritti ottaa yhteyttä. Viimeksi olen hänestä kuullut yli 20 vuotta sitten, kun soitin hänelle, ja vieras nainen vastasi. Mies tuli suihkusta puhelimeen ja karjui minulle, että ikinä et tänne enää soita. Ihan puskista.
Kahen lapsen isä jolla iso asuntolaina ja autolaina. Se kelpuutti sit kolmekymppisenä sit yhen sairaanhoitajanaisen. Sen bodycount oli jo 20-vuotiaana 12 ja menetti poikuuden jo kasilla
Oikeaa pelimiestä ei kukaan mamma tunnista. Ikävät kokemuksenne eivät ole pelimiehistä. Pelimies on se, jota vieläkin muistelette kaiholla ja vähän kosteana.
Oikea pelimies ei jätä mitään katkeruutta uhreihinsa.
Pelimies kyntää vielä 6-kymppisenäkin
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa pelimiestä ei kukaan mamma tunnista. Ikävät kokemuksenne eivät ole pelimiehistä. Pelimies on se, jota vieläkin muistelette kaiholla ja vähän kosteana.
Oikea pelimies ei jätä mitään katkeruutta uhreihinsa.
Juuri näin
Sama pyrkyri kuin aina ennenkin; sivutoiminimeä yrityksen kylkeen, loputon ahneus ja hyväksikäyttö palkkatyön lisäksi. Kynnysmattovaimo sivusuhteiden kulissina. Surullinen, demoninen ihmisen raato. Varjoisaa kasvustoa.
Ei ole edennyt elämässään mihinkään. Sama kaveripiiri ja touhut kuin 15 vuotta sitten. Ei kiitos :)
Kuoli syöpään.