Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on menneisyytesi pelimies nykyään?

Vierailija
18.10.2025 |

Kertokaa teidän kamalimpia pelimieskokemuksia!

Vielä näin keski-iässäkin tunnen itsemyötähäpeää siitä, miten nuorena aikuisena säädin yhden tosi komean pelimiehen kanssa vuosia. Tavattiin yhdessä tapahtumassa, ihastuin tosi kovasti ja tapailtiin lähinnä seksin merkeissä kolmen vuoden aikana säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä pelimies antoi ymmärtää, että olen hänen nainen mutta ei koskaan oikeasti halunnut sitoutua. Surin häntä noiden vuosien aikana tosi paljon.

Lopulta onneksi tapasin mieheni ja lasteni isän ja pystyin irrottautumaan pelimiehestä lopullisesti. Nykyään (somekaveruuden perusteella) pelimies on keski-ikäinen perheenisä eikä onneksi ollenkaan enää komea. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli syöpään.

Vierailija
22/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli syöpään.

Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen mies. Lapset parin naisen kanssa. Harrastan satunnaisia seksisuhteita parikymppisten naisten kanssa. Viimeisin yhden illan juttu oli 19-vuotias nainen.

M41

Vierailija
24/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoi  suhteemme jälkeen arvostetussa ammatissaan, säilytti poikamaisen vetovoimansa.  Kuulin hänen tänä vuonna menehtyneen syöpään, tuli haikea olo vaikkemme vuosikausiin tavanneetkaan enää. 

Vierailija
25/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoli syöpään.

Karma. Tiedän monta tällaista joilla vaikea eturauhassyöpä. Ihan ansaittua.

Aika julmaa puhetta. Mikä lienee sinun kohtalosi aikanaan jos  vakava sairaus sattuu omalle kohdalle. Sanooko joku: ihan ansaittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän