Miksi niin moni mies luulee, että Tinder on joku pimpsukka-wolt, josta voi tilata naisen kotiin?
'Tule tänne mun luo maalle/mökille/moottoripyörän kyytiin, veneseen/tms'
Tulisko sama ukkeli vastavuoroisesti mukaan naisen harrastukseen tai matkalle/kylpylään/teatteriin tms
Kommentit (135)
Eiks se sitten ole pimpulan tilaus sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nää saunan eli seksin ehdottelijat ei yleensä oo leukakirurgilentäjiä, vaan normaaleja Pasi 46v pintakäsittelijöitä ja vuoroviikkoisukkeja, joille on ulkomuodon perusteella eron jälkeen maistunut brenkku. Varmaan ajattelevat, että jos ei uutta akkaa löydy, niin kunhan edes hetkeksi saa upottaa kärjen märkään, niin sekin lämmittää.
Miksi kuvittelet että te Tinder naiset olette jotain 10/10 superihania, superkauniita ja supertäydellisiä naisia? 🤣
Juu siis en. En ole itsekään, vaan noi Pasit on sitä mun "tasoa". Mutta tuolla esimerkillä tarkoitin, että ne on ihan niitä tavismiehiä, jotka niitä törkeyksiä ehdottelee. Ja sabotoivat samalla mahdollisuuden ehkä johonkin vakavampaan.
Niitä 'ihmissuhteita' on monenpituisia- ja tasoisia. Ihmissuhde voi olla esim. sellainen, että teinityttö tyrkyttää itseään bändin backstagelle, että saisi nopeasti seksiä julkkikselta.
Kenenkään ei ole pakko tarttua mihinkään tarjoukseen. Se, että ei pakoteta mukaan on sitä huomioon ottamista.
Huomioon ottamiseen ei kuulu se, että yritetään ennustella toisen tarpeita ja muokata oma elämäntyyli sen mukaisesti. Solipsismin takia osa naisista kyllä näkee asiat näin. He kuvittelevat, että miehet "menettävät mahdollisuutensa" koska eivät voi kuvitella, että miehellä saattaisi olla halu ottaa riskejä ja ajatella asioista eri tavalla priorisoiden eri asioita. Tässä mielessä naiset ovat joskus kuin pieniä lapsia, jotka eivät vielä hallitse mielenteoriaa eli saattavat kuvitella, että heidän vanhempansa esim. näkevät samoja unia kuin he.
Näkisivät edes vähän vaivaa. Puhtaat vaatteet ja pestyt hampaat,siivottu asunto, viiniä. Sillä tavoin naisen saisi ehkä sinne saunaankin eikä tämä karkaisi järkyttyneenä ovesta.
Eivät nämä hae tosissaan seuraa, luulen. On helppoa sitten selittää itselleen, että naiset ovat tosikkoja tai ylivarovaisia, kun eivät lähde tuohon mukaan.
Koska se on. Miksi ihmeessä leikit että se on joku tolkun ihmisten vakavien romanttisten suhteiden sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on. Miksi ihmeessä leikit että se on joku tolkun ihmisten vakavien romanttisten suhteiden sovellus?
Kyllä mä tiedän pariskuntia jotka on Tinderistä toisensa löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nää saunan eli seksin ehdottelijat ei yleensä oo leukakirurgilentäjiä, vaan normaaleja Pasi 46v pintakäsittelijöitä ja vuoroviikkoisukkeja, joille on ulkomuodon perusteella eron jälkeen maistunut brenkku. Varmaan ajattelevat, että jos ei uutta akkaa löydy, niin kunhan edes hetkeksi saa upottaa kärjen märkään, niin sekin lämmittää.
Miksi kuvittelet että te Tinder naiset olette jotain 10/10 superihania, superkauniita ja supertäydellisiä naisia? 🤣
Juu siis en. En ole itsekään, vaan noi Pasit on sitä mun "tasoa". Mutta tuolla esimerkillä tarkoitin, että ne on ihan niitä tavismiehiä, jotka niitä törkeyksiä ehdottelee. Ja sabotoivat samalla mahdollisuuden ehkä johonkin vakavampaan.
Saunominen on törkeää? Oletko edes suomalainen?
Itse en ole koskaan Tinderissä ollut, mutta yksi tapailumies kertoi Tinderin olevan erinomainen paikka hankkia irtoseksiä. Parisuhdetta sieltä ei kuulemma löydä.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaa suunnata uskiksille suunnattuun palveluun jossa haetaan seuraa hartaushetkiin.
Tuskin sellaista onkaan. Se Valo, mukamas kristillinen saitti, vetää ukkomiehiä kuin hunaja karhua ja rahastaa häpeilemättä .Mitään et sieltä löydä enenkuin maksat viesteistäkin ja samat ukot kuin Tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunominen on törkeää? Oletko edes suom
Oletko sä oikeasti noin urpo, ettet ymmärrä naisten haluttomuutta saunoa ventovieraan äijän luona? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Näkisivät edes vähän vaivaa. Puhtaat vaatteet ja pestyt hampaat,siivottu asunto, viiniä. Sillä tavoin naisen saisi ehkä sinne saunaankin eikä tämä karkaisi järkyttyneenä ovesta.
Kaikkia ei ne viinit kiinnosta
Joillekin miehille se on mutta ovatkin sitä top10% jota naiset hakee.
Päinvastoin, aika moni mies ajattelee, että Tinder on vain harvojen ja valittujen miesten menestyssovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunominen on törkeää? Oletko edes suomalainen
Oletko sinä autisti, vai etkö muuten vaan ymmärrä mitä nuo tinderin miehet kuvittelevat pyytäessään saunaan?
100% varmasti miehet eivät olisi ok sille että nainen sanoisi että käy sinä saunassa ensin, minä menen nauttimaan yksinäni löylyistä sitten sinun jälkeen, ja vaihdan vaatteet siinä pukutilassa väliovi lukossa. Kiitos saunasta olipa hyvät löylyt, moikka!
Vierailija kirjoitti:
Joskus mieskin haluaa olla spontaani, oman elämänsä sankari ja seurata vaistojaan kuten lähes kaikki naiset.
Esimerkki naisesta seuraamassa vaistoja: naiselle tulee riita hänen 179cm kaljun poikaystävän kanssa. Nainen itkee ja haukkuu miehen karseilla nimillä. Nyt naisen mielessä on oikeus saada lohdutusta. Sovelluksesta löytyy nopeasti pyykkilautavatsainen 192cm tukkamies, jolla ei 'se' oikein mahdu housuihin. Naisella sopivasti ovulaatiota päällä ja tunnin päästä lits, lits, lits. läts, uuh brääh ooh, spruit aargh jne.
Toki naisen vaistoihin ei ehkä kuulu ehdottaa mitään, vaan antaa eri eleillä ymmärtää, että miehen on nyt lupa ottaa ohjat käsiin.
Mies ei voi vain mennä munat paljaana makaamaan kadulle ja odottaa naisen tulevan ihailemaan, vaan hänen pitää seurata vaistojaan ihmismäisemmin kuin naisen, joka voi vain tuijottaa sanattomasti kuin eläin.
Vanhana voi sitten kiikkustuolissa muistella E
Voisipa lesbouden valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaa suunnata uskiksille suunnattuun palveluun jossa haetaan seuraa hartaushetkiin.
Tuskin sellaista onkaan. Se Valo, mukamas kristillinen saitti, vetää ukkomiehiä kuin hunaja karhua ja rahastaa häpeilemättä .Mitään et sieltä löydä enenkuin maksat viesteistäkin ja samat ukot kuin Tinderissä
Joo, maksaa täytyy ja sittenkin siellä on kaikki ne jotka on Tinderissäkin. Ja just ne hirveimmät, koska nää on ne miehet joilla on KAIKKI deittisovellukset ja facebookit ja muut käytössä, kun ovat epätoivoisia. Mitään kristittyjä miehiä on turha edes etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kehtaa pyytää kotiin treffeille likaiseen asuntoon.
Varmaan koska naisillehan se on hunksi-wolt. Kikkelin saa oven taakse vartissa.
Miehet ei ymmärrä miksei se toimi toisin päin. Osaatteko te naiset selittää?
Kyllä mä oon woltannut kotiin muutaman kerran nuoren hyväkroppaisen uroon:) Olin silloin 33v.
t. Nykyään 41v. parisuhteessa oleva nainen
Huh huh