Miksi niin moni mies luulee, että Tinder on joku pimpsukka-wolt, josta voi tilata naisen kotiin?
'Tule tänne mun luo maalle/mökille/moottoripyörän kyytiin, veneseen/tms'
Tulisko sama ukkeli vastavuoroisesti mukaan naisen harrastukseen tai matkalle/kylpylään/teatteriin tms
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tulee kotiin tai mökille treffeille, niin silloin ei ole soveliasta vaatia naiselta mitään muuta.
Ehkä joku sellainen tulee, joka on hirveässä viinan puutteessa. Tuolla hirveimmät treffikokemukset-ketjussa oli se klunk klunk klunk -nainen. Ihan loistava tarina!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kiva ajaa jonnekin 70km päähän mökille ja siellä on vastassa ruma, lihava, känninen äijä, joka on 10 vuotta vanhempi kuin profiilissaan kertoi. Ei, en ota tuota riskiä.
Kahvit läheisellä abc:lla on parempi.
Kaltaisellesi W_T-L_utkalle sopiikin ABC ja pikainen pano ABC:n WC-osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa emmä ainakaan luule. Ehkä jollain alfalentäjällä saattais moinen onnistua nykypäivänä mut 95% miehistä ei.
Silti iso osa miehistä yrittää tuota.
"Ajattelin laittaa kohta saunan lämpiämään, sinne mahtuisi kyllä toinenkin kylpijä"
YÖK.
Ehkä tämä on joko miehinen juttu. Jos nainen kertoo miehelle, että menee saunaan tai suihkuun, mies alkaa heti ajatella naista nakuna ja heppi nousee. Ehkä hän oikeasti ajattelee, että naisetkin kiihottuvat tuollaisesta.
Tai sitten yritetään vaan elvistellä, että MULLAPA onkin sauna.
Mulle yksi mies aina ilmoitti siivoavansa alasti, kun oli siivoamassa.
Itse olin vain sillei "eeeeeeh."
Varmasti tulisi, mutta nainen miettii vain, että "eeww", ja swaippaa varmuuden vuoksi vasemmalle, koska 99/100 miehestä on muutenkin swaipannut naisen oikealle.
Itse sieltä löysin hyvän naisen ihan vakituiseen suhteeseen ja niin on kaverikin löytänyt. Ei se ole mikään panosovellus paitsi ehkä sille top 5% miehistä jotka panevat taukoamatta niin kuin yksi kaveri tekee.