Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies luulee, että Tinder on joku pimpsukka-wolt, josta voi tilata naisen kotiin?

Vierailija
18.10.2025 |

'Tule tänne mun luo maalle/mökille/moottoripyörän kyytiin, veneseen/tms'

Tulisko sama ukkeli vastavuoroisesti mukaan naisen harrastukseen tai matkalle/kylpylään/teatteriin tms

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma käsitykseni on nimenomaan tuo että Tinder ei ole kuin panosovellus. Samat ihmiset siellä jyystää ringissä toisiaan ja kaikilta katoaa kyky oikeisiin tunnesiteisiin.

Itse sieltä löysin hyvän naisen ihan vakituiseen suhteeseen ja niin on kaverikin löytänyt. Ei se ole mikään panosovellus paitsi ehkä sille top 5% miehistä jotka panevat taukoamatta niin kuin yksi kaveri tekee.

22/135 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tulee kotiin tai mökille treffeille, niin silloin ei ole soveliasta vaatia naiselta mitään muuta.

Ehkä joku sellainen tulee, joka on hirveässä viinan puutteessa. Tuolla hirveimmät treffikokemukset-ketjussa oli se klunk klunk klunk -nainen. Ihan loistava tarina! 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajaa jonnekin 70km päähän mökille ja siellä on vastassa ruma, lihava, känninen äijä, joka on 10 vuotta vanhempi kuin profiilissaan kertoi. Ei, en ota tuota riskiä.

Kahvit läheisellä abc:lla on parempi.

Kaltaisellesi W_T-L_utkalle sopiikin ABC ja pikainen pano ABC:n WC-osastolla.

Vierailija
24/135 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa emmä ainakaan luule. Ehkä jollain alfalentäjällä saattais moinen onnistua nykypäivänä mut 95% miehistä ei.

Silti iso osa miehistä yrittää tuota.

"Ajattelin laittaa kohta saunan lämpiämään, sinne mahtuisi kyllä toinenkin kylpijä"

YÖK.

Ehkä tämä on joko miehinen juttu. Jos nainen kertoo miehelle, että menee saunaan tai suihkuun, mies alkaa heti ajatella naista nakuna ja heppi nousee. Ehkä hän oikeasti ajattelee, että naisetkin kiihottuvat tuollaisesta.

Tai sitten yritetään vaan elvistellä, että MULLAPA onkin sauna.

Mulle yksi mies aina ilmoitti siivoavansa alasti, kun oli siivoamassa. 

Itse olin vain sillei "eeeeeeh."

Vierailija
25/135 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulisi, mutta nainen miettii vain, että "eeww", ja swaippaa varmuuden vuoksi vasemmalle, koska 99/100 miehestä on muutenkin swaipannut naisen oikealle.

Vierailija
26/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tulee kotiin tai mökille treffeille, niin silloin ei ole soveliasta vaatia naiselta mitään muuta.

Ehkä joku sellainen tulee, joka on hirveässä viinan puutteessa. Tuolla hirveimmät treffikokemukset-ketjussa oli se klunk klunk klunk -nainen. Ihan loistava tarina! 

Yläpeukku klunk klunk klunk -naiselle!

Vierailija
27/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies? Sopivan epämääräinen luonnehdinta, joka pesee kädet vastuusta.

Vierailija
28/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mieskin haluaa olla spontaani, oman elämänsä sankari ja seurata vaistojaan kuten lähes kaikki naiset.

Esimerkki naisesta seuraamassa vaistoja: naiselle tulee riita hänen 179cm kaljun poikaystävän kanssa. Nainen itkee ja haukkuu miehen karseilla nimillä. Nyt naisen mielessä on oikeus saada lohdutusta. Sovelluksesta löytyy nopeasti pyykkilautavatsainen 192cm tukkamies, jolla ei 'se' oikein mahdu housuihin. Naisella sopivasti ovulaatiota päällä ja tunnin päästä lits, lits, lits. läts, uuh brääh ooh, spruit aargh jne.

Toki naisen vaistoihin ei ehkä kuulu ehdottaa mitään, vaan antaa eri eleillä ymmärtää, että miehen on nyt lupa ottaa ohjat käsiin. 

Mies ei voi vain mennä munat paljaana makaamaan kadulle ja odottaa naisen tulevan ihailemaan, vaan hänen pitää seurata vaistojaan ihmismäisemmin kuin naisen, joka voi vain tuijottaa sanattomasti kuin eläin. 

Vanhana voi sitten kiikkustuolissa muistella Erkki-kaverin kanssa, että "Kreh heh hee muistatko kun en pienentänyt itseäni samarialaiseksi palvelunörtiksi silloin 2025, vaan seurasin vaistojani kuin chad enkä pyydellyt anteeksi?"

"Kreh hih hii kyllähän minä muistan ja kerran sait yhden yön hupia siitä tavistiinasta!"

"Joo krih hohohoo!"

Vierailija
29/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seksi olisikin mielessä,niin ekat treffit AINA julkiselle paikalle. Jos ei kemiat kohtaakaan tai mies on täysin sekaisin,pääsee helpommalla pois ja saa tarvittaessa apua ulkopuolisilta.

Toisin kuin siellä miehen mökiltä tai autosta.

Vierailija
30/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa emmä ainakaan luule. Ehkä jollain alfalentäjällä saattais moinen onnistua nykypäivänä mut 95% miehistä ei.

"Ajattelin laittaa kohta saunan lämpiämään, sinne mahtuisi kyllä toinenkin kylpijä"

YÖK.

Hyvin tuo naisille uppoaa kuten minun melakin!

M47

Vierailija
31/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistinkin juuri miksi poistuin Tinderistä aika nopsaan.

Vierailija
32/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK.

M47

Juu juu. Papparaisen fantasia 😅

Vierailija
33/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK.

M47

Sellainen fantasia siellä . Kuule herra 47,meitä ei kiinnosta hikinen koppisaunasi eikä kusinen nakkisi.

Vierailija
34/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mieskin haluaa olla spontaani, oman elämänsä sankari ja seurata vaistojaan kuten lähes kaikki naiset.

Esimerkki naisesta seuraamassa vaistoja: naiselle tulee riita hänen 179cm kaljun poikaystävän kanssa. Nainen itkee ja haukkuu miehen karseilla nimillä. Nyt naisen mielessä on oikeus saada lohdutusta. Sovelluksesta löytyy nopeasti pyykkilautavatsainen 192cm tukkamies, jolla ei 'se' oikein mahdu housuihin. Naisella sopivasti ovulaatiota päällä ja tunnin päästä lits, lits, lits. läts, uuh brääh ooh, spruit aargh jne.

Toki naisen vaistoihin ei ehkä kuulu ehdottaa mitään, vaan antaa eri eleillä ymmärtää, että miehen on nyt lupa ottaa ohjat käsiin. 

Mies ei voi vain mennä munat paljaana makaamaan kadulle ja odottaa naisen tulevan ihailemaan, vaan hänen pitää seurata vaistojaan ihmismäisemmin kuin naisen, joka voi vain tuijottaa sanattomasti kuin eläin. 

Vanhana voi sitten kiikkustuolissa muistella E

En tajua, mitä haluat tällä mininovellillasi kertoa, mutta meille normi-ihmisille se kertoi, että sinun kannattaisi heti aamulla ottaa yhteyttä kuntasi mielenterveyspalveluihin.

Vierailija
35/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten tinderissä ja aika moni nainen tuli kotiin treffeille. Joidenkin kanssa naitiin ja saunottiin, osan kanssa vain juteltiin niitä näitä ja syötiin kokkaamaani ruokaa.

T: Mies 49

Vierailija
36/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä toistaiseksi ole ollut toistaiseksi Tinderissä, vaikka sinkkuna ja parisuhdekumppanin löytämisestä baareissa ja yökerjoissa harvakseltaan käyvä sinkku olenkin kai sen kohderyhmää. - Miksikö en ole? - Koska koko se mielikuva, joka minulla on siitä saa epäluloiseksi. Miten kukaan kiinnittäsi ja innostuisi minun profilistani palvelussa, jossa ymmärtääkseni sukupuoleen katsomatta valta osa selaa profileita viipyen yhden profilin kohdalla max. muutaman sekunnin siirtyäkseen seuraavaan. Jo iskevä ja kiintoisan iskurepliikin keksiminen olsi varmasti ensimmäinen haaste. - Vahinko kun en oikein viihdy noissa baareissa ja yökerhoissa kun vaikka sanotaan, että sen oman rakkaansa ja erityisensä vois löytää melkein mistä vaan, niin ainakin itsestäni tuntuu, että sen jälkeen kun opiskeluvuodet ovat jääneet, ainakin tältäerää enemmälti taakse, niin kumppanin löytämienn ei ole ainakaan erityisesti helpottunut. 

Vierailija
37/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja uhkarohkeana lähdin saunaan miehen luo, jonka olin tavannut nelosen chatissa.  Lähdin kun lupasi kaljaakin.

Vastassa oli kalpea kierosilmä joka alkoi saunassa vetää käteen vieressäni. Ja saunan jälkeen pyöri ympäriinsä alasti,niinkuin se finninen roikkuperse olisi sytyttänyt. Kaljakin oli kuraa. Ilmoitin että kiitos kaljasta, mutta tää oli tässä  ja lähdin sitten baariin. 

Vierailija
38/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pimpsukkaa silloin vaaditaan.

En kyllä alkaisi yhtään mihinkään suhteeseen yhtään kenenkään miehen kanssa, joka vaatii minulta yhtään mitään.

Vierailija
39/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja uhkarohkeana lähdin saunaan miehen luo, jonka olin tavannut nelosen chatissa.  Lähdin kun lupasi kaljaakin.

Vastassa oli kalpea kierosilmä joka alkoi saunassa vetää käteen vieressäni. Ja saunan jälkeen pyöri ympäriinsä alasti,niinkuin se finninen roikkuperse olisi sytyttänyt. Kaljakin oli kuraa. Ilmoitin että kiitos kaljasta, mutta tää oli tässä  ja lähdin sitten baariin. 

Ai kauhee 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
40/135 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla mahtaa olla melkoinen otanta miehistä kun pystyy tekemään tuollaisen väitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi