Akseli Herlevi elää mielummin elämäänsä yksin kuin ottaisi enää naista elämäänsä. "En jaksa sitä draamaa".
Viihdyn aivan hyvin yksikseni, kyllästyneen oloinen burgeriparoni lataa Seiskalle.
Aksu ei esimerkiksi koe, että hänellä olisi minkäänlaista painetta perustaa perhettä, vaikka käy kohta viittäkymppiä.
Ei sitten niin minkäänlaista, hän hymähtää.
Miksi edes pitäisi noudattaa jotain yhteiskunnan kirjoittamatonta sääntöä, että tietyssä iässä pitäisi tehdä mitäkin?
Herlevin seuraelämästä ei ole kuulemma juurikaan raportoitavaa.
Aika hiljaista, hän sanoo suoraan.
En jaksa sitä draamaa yhtään. En edes varsinaisesti tavoittele onnellisuutta elämässäni. Vaan ennemminkin rauhaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitta-tuli-tayteen-missiin-yhdistetty-aks…
Kommentit (87)
Akseli viisastuu vanhemmiten. Seksi on yliarvostettua, ja mies voi keksiä itselleen paljon mukavaa tekemistä ilman naisen tuomia rajoitteita, jotka kyllä aina löytyvät lopulta.
Ymmärrän häntä hyvin. Mitä olen eri pariskuntien elämää seurannut, niin ei siitä naisesta ole miehelle mitään muuta kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies. Naisena täysin samat sanat, oma rauha tärkein, ketään en ota sitä pilaamaan.
Minä taas tunnen sisäistä rauhaa vain, kun rinnallani on rakastava kumppani. Muulloin olen sisältä rauhaton, vaikka ulos päin flegmaattiselta näytänkin.
m
Tuskin plösöllä edes ottaa eteen. Kaikki veri näyttää olevan pakkautunut päähän kun ukon nuppi on punainen kuin hillonuija.
Tekee välttämättömyydestä hyveen.
Vierailija kirjoitti:
Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.
Mä luulen että hän on ihan onnellinen. Osaa olla yksin, se on taito joka monelta puuttuu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Tavoittelen tasapainoa ja rauhaa ryyditettynä hedonistisilla nautinnoilla kohtuullisissa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus ei tule naisen myötä vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikku nainen vaan kainaloon
Tämä on järkevä neuvo kaikille miehille.
Heh, thaikuista vasta draamaa onkin. Ja äänekästä draamaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies. Naisena täysin samat sanat, oma rauha tärkein, ketään en ota sitä pilaamaan.
Minä taas tunnen sisäistä rauhaa vain, kun rinnallani on rakastava kumppani. Muulloin olen sisältä rauhaton, vaikka ulos päin flegmaattiselta näytänkin.
m
Ymmärrän ton. Mutta mistäs nykyään löydät rakastavan kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Ei huono vaihtoehto. Ellei sitten pidä aasialaisista naisista niin tarjolla on myös valkoista venäjää puhuvaa naista. Thaikkula täynnä noita expatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Tavoittelen tasapainoa ja rauhaa ryyditettynä hedonistisilla nautinnoilla kohtuullisissa määrin.
Ja jos nuo saat, sä olet onnellinen. Eli onnellisuus on se päämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkevä neuvo kaikille miehille.
Heh, thaikuista vasta draamaa onkin. Ja äänekästä draamaa :D
Noita vaihdellaan aina kun ääntä alkaa tulemaan.
Kun katsoi herlevin ja sen toisen lihavan ohjelmaa, tuli ihan pariskunta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Toki jos sellaisen rakastavan kumppanin onnistuu löytämään. Tässä kun juuri luki toisesta ketjusta, kuinka moni nainen on saanut jäädä yksinään selviytymään esim. syövästä, niin harvinaista tuntuu rakkaus olevan.
Akseli sais onnellisuutta ja rauhaa, kun etsis tavallisen ikäisensä naisen. Voi olla tosin vaikeeta, harvalle naiselle moinen ruuanmättäjä kelpaa. Missit ja muut nirppanokat ne draamaa tuottaa.
Totuus nyt vaan on sekin ettei kukaan tasapainoinen ja nätti nainen halua vastuutonta ja lihavaa (ruoka)addiktia. Ottajia ei ole jonoksi joten hyvä kun on tyytyväinen sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Oli missin kanssa, kyllästyi draamaan, yleistää kaikki naiset samanlaisiksi. Hyvin se vetää.
Kaikki naiset on aina narsistin kanssa kimpassa vuosia ja vuosikymmeniä. Se on aina sama laulu. Narsisti exä, narsisti narsisti. En tiedän yhtäään naista, joka ei olis eron jälkeen haukkkunu exäänsä narsistiksi.
Suomessa noin 10 % narsisteja tieteellisesti, mutta 100% mitä naisten itkuihin tulee.
Miksi? Ovat tolkuttoman tylsiä.