Lahdessa kymmenien autojen ketjukolari. Ei varmasti kellään ollut oikeaa turvaväliä tai takaSUMUVALOa päällä
Olosuhteet oli liukaat ja sumuiset. Osaatko sinä käyttää autosi sumuvaloja?
Pelkät takavalot ei vain riitä vaan on oltava sumulle kehitetty sumuvalo
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
ja suurin osa ajaa aivan toisen puskurissa kiinni se on suurin syy
Ja isolla, kiinni-sanan jälkeen pilkku (,) ja syy-sanan jälkeen piste (.)
Osa ei osaa kytkeä autoonsa takavaloja vaan ajaa perä pimeänä.
Ylen Hyundaikin meni hämärässä perä täysin pimeänä.
Ihmettelen, miksi kukaan ei vienyt varoituskolmiota riittävän kauas. Luulisi edes poliisin tajuavan sen tehdä.
Poliisitkaan eivät osanNeet - 3-4 polliiisiii autoa kolaroi. Näitä kelejä sattuu. Muistan vuosien takaa, kun lehtiuutisessa kerottiin miten piipaa-p ajoi hyvin varovasti ja valui itse ojaan.
Jää kun päältä lähtee sulamaan niin kitkat on mitättömät.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei kai ole tottunut aamuiseen kuuraan
Jokainen suomalainen on...
Vierailija kirjoitti:
Moni ei kai ole tottunut aamuiseen kuuraan
Ei voi olla, jos afrikan sarvesta muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja isolla, kiinni-sanan jälkeen pilkku (,) ja syy-sanan jälkeen piste (.)
Tissit, tosi isot tissit. (.)(.)
Talvi yllätti autoilijat. Kalenterin mukaan talveen on vielä puolitoista kuukautta.
Joku urpo vaan kuvasi, kun uusia autoja tuli ja lähes törmäsi tuohon sumaan. Ei käynyt mielessä vaikka huitoa niille tuleville autoille ja tuolla tavalla varoittaa tulevia autoja. Mutta ei, minä vaan kuvaan tien laidassa ja lähetän kuvaamiset iltalehteen. Missä on mennyt vikaan, kun vaan kuvataan, mutta ei yritetä ehkäistä lisävahinkoja? Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Joku urpo vaan kuvasi, kun uusia autoja tuli ja lähes törmäsi tuohon sumaan. Ei käynyt mielessä vaikka huitoa niille tuleville autoille ja tuolla tavalla varoittaa tulevia autoja. Mutta ei, minä vaan kuvaan tien laidassa ja lähetän kuvaamiset iltalehteen. Missä on mennyt vikaan, kun vaan kuvataan, mutta ei yritetä ehkäistä lisävahinkoja? Idiootti.
Se on some, jokainen hetki pitää kuvata ja lähettää kaikkien nähtäväksi.Oletteko nähneet koskaan kun Orava paskantaa, mulla olisi video siitä mutta pidän sen vaan itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Videolla kuuluu ja näkyy kuvaajan lähellä lapsia, kenties oli omia lapsia ja oli siirtynyt lastensa kanssa turvaan, kuten aika moni muukin ihminen joita videolla näkyi tien reunalla, todennäköisesti ihan poliisin ohjeesta. Sehän sinne hernerokkasumuun vielä tarvittaisiin, joku "arjen sankari" huitomaan tielle. Mikähän näkyvyys perus suomalaisen mustaharmaisiin talvivaatteisiin pukeutuneella huitojalla noissa olosuhteissa olisi, kun autot ajaa täysillä päin vaikka on useita vähän paremmin erottuvia vilkkuvalojakin edessä. Parempi että on pitämässä niitä lapsiaan kaukana törmäilyautoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi kukaan ei vienyt varoituskolmiota riittävän kauas. Luulisi edes poliisin tajuavan sen tehdä.
Enemmän ihmetyttää miksi sumuun ajetaan 100 km/h:ssa.