Miksi aina löydän loisivia miesvauvoja?
Huomaan, että olen ajautunut taas tilanteeseen, missä olen antanut aikaani vetelälle miehelle. Hän on minun luona suurin osa ajasta, ja meni kuukausia, ennen kun edes alkoi osallistumaan omiin ruokakuluihin. Siitäkin joudun muistuttamaan, että hän on luvannut laittaa summa x minulle ruokakuluihin.
Muihin kuluihin hän ei osallistu, mutta eihän hän oikeasti asu täällä. Paitsi että on melkein kaikki päivät ja yöt täällä.... Olen sanonut, että aikuinen osallistuu kotitöihin ihan omasta aloitteestaan ja omilla aivoillaan. On kerran imuroinut kun siivottiin yhdessä. Joskus laittaa ruuan jälkeen esim salaatti jääkaappiin. Ei tee ruokaa, ei pese pyykkiä, ei vie roskia yms. Muutaman kerran on tyhjentänyt tiskikoneen. Sanoi, että hän voi kyllä laittaa omat pestyt vaatteet pois, mutta ei silti koskaan tee sitä. Olen antanut "hänen kaappiin" kertyä tyhjät henkarit, ja odottanut, että hän toisi ne kodinhoitohuoneeseen. Eipä ole tuonut, siellä on kohta kaikki henkarit.
Olen ollut pitkään yksin, ja olin siinä uskossa että löysin vihdoin hyvän miehen. Alussa vaikutti tosi tekevälle ja kiltille. Ihan yhtä laiska ja passattava kun kaikki muutkin. Nyt on sitten se valinnan paikka. Annanko lähtöpassit? Vai tätäkö se on kun on yli 40v? Ainoastaan laiskat jämät jäljellä? Tämä mies ei ryyppää ja seksissä huomioi minutkin.... mutta kun se ei oikein riitä. En minä jaksa jäädä palveljiaksi loppuelämäksi. Kunhan saan joskus teinit maailmalle, niin sitten passaan laiskaa miestä?
Kommentit (47)
Olet liian kiltti! Ja myöskin omilla jaloilla seisova ja rehti, huolehdit läheisistäsi. Loisivat miehet aistivat sen ja hyödyntävät piirrettä. Laita mies luiskaan. Loisivia ukkoja on vapaana paljon juuri siksi kun kukaan ei niitä halua. Muista: jokainen loisukko on esteenä sille, että voisit löytää tasaveroisen kumppanin. Minulla meni 14 vuotta hakatessa päätä samaan seinään, neljän eri loisen kanssa, kunnes löysin nykyisen kumppanini. Hän on tasa-arvoinen, osallistuva ja aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, ei ole pakko olla miehen kanssa. Sinkkuna on hyvä olla, säästyy rahat omiin tarkoituksiin ja kämppä siistinä, yöunet on makeat.
Se, että naisia solvataan "vanhoiksipiioiksi" on sovinistisen yhteiskunnan ja syrjäytyneiden incelien kuolinkorinoita. Naiset pärjäävät ja osaavat, käyvät töissä ja tienaavat itse rahansa, emme me tarvitse huonoa miestä riesaksemme.
Jos miehen tahtoo, ottaa sitten sen hyvän ja erinomaisen eikä mitä tahansa vetelää, haisevaa kyrvällistä. Hyvän saa kun arvostaa itseään eikä asetu kynnysmatoksi, johon puliukot jalkansa pyyhkii.
Heikko mies pelkää itsenäistä naista. Heikko mies haluaa epäitsenäisen naisen, joka sinä olet ja joka minä olin. Asioita on mahdollista muuttaa kun tämän sisäistää.
Jep. Tuohon aikaan kun oli vanhapiikoja eli itsellisesti toimeentulevia naisia, se toinen joukko naisia oli seksi- ja synnytysorjia. Se lienee katkeruuden syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole rajoja. Terve nainen ei päästä miestä asuntoonsa ennen kuin ovat naimisissa tai vähintäänkin julkisesti kihloissa ja miehellä on maine, jolla on jokin arvo, ettei kihla ole täysin mitätön. Jo ensi keskustelusta miehen täytyy providata sinulle jotakin, jos ei lahjoja niin jotakin muuta. Treffeillä tarjota aina, tietysti ja huolehtia, että pääset paikalle. Osaatko vastaanottaa lahjoja ja pyytää tarvitsemaasi? Mieti rajasi ja rankkaa huonot miehet tiukasti ulos. Tulet huomaamaan, että kohta et mätsääkään huonojen kanssa, puhumattakaan että he pääsisivät lähellekään asuntoasi.
Typerä ja huoramainen ajatus, että pitäisi maksaa seurasta. Mutta sikäli oikein, että miehelle ei pidä tehdä myönnytyksiä ennenkuin se on korviaan myöten rakastunut ja sitoutunut. Miesvauvat kuvittelevat ansaitsevansa kuun ja tähdet taivaalta kikkelinsä takia, mutta oikeasti ne eiv
No jos sinun aikasi on ilmaista (arvotonta) niin sitten on. Minun ei ole.
Ainakaan ei pidä jatkaa suhdetta sellaisen kanssa, jota halveksii. Siinä tuhoaa pikkuhiljaa itseään ja alkaa hävetä sen toisen seuraa ja itseäänkin.
Mä lopetin suhteen kiukuttelevan, tyhjätaskuisen alkoholistin kanssa. Hänessä oli hyviäkin puolia, mutta ryyppääminen ja surkea käytös painoi vaa'assa enemmän. Alkoholisti ei parane jos sen juomisen mahdollistaa. Enkä mä salaile, miksi lopetin suhteen. MIksi pitäisi suojella alkoholistin mainetta? Itsehän hän sen pilaa.
T. Koettu
Suosittelen, vaikkei miehesi olisikaan päihderiippuvainen vaan esim. peluri tai lastenleikkejä leikkivä ikuinen pikkupoika, vilkaisemaan muutaman videon ja tekstin Al Anonin verkkosivuilta. Suhteessa tuollaiseen ihmiseen on kyse läheisriippuvuudesta, ja siitä voi parantua ja irrottautua.
Sinä et voi muuttaa toista ihmistä, ainoastaan itseäsi ja omaa elämääsi. Sen toisen lapsellisuudet ja riippuvuudet ovat hänen ongelmiaan, ei sun.
Vierailija kirjoitti:
Jäin viime keväänä työttömäksi ja jo töissä ollessani miesystävä tienasi vähintään tuplat muhun palkkaan verrattuna. No, aika hövelisti hän makseli kaikenlaista ylimääräistä koko suhteen ajan, esim matkoja ja risteilyjä, joilla yllätti mut, mutta joita en ikinä pyytänyt. Muuten mentiin 50/50, mikä vähän ärsytti mua, mutta ajattelin että se on tavallaan mun osuus siitä ylimääräisestä.
Työttömäksi jäätyäni mun tulot tippui aika pieneksi, silleen että minä ja tyttö pärjättiin ihan ok. Miesystävä oli mun luona useampana päivänä viikossa, jolloin minä kustansin ruuat. Viikonloppuna sitten 50/50 kun oltiin vain keskenämme hänen luonaan. Alkoi tuntua vähän epäreilulta asetelmalta.
No, se suhde loppui muihin ongelmiin, mutta olisin ottanut tämän puheeksi jossain vaiheessa, että mulla ei kerta kaikkiaan ole varaa elättää miesystävää. Hänelle näytti olevan täysin ok tämä järjestely.
Hän tavallaan "osti" sut noilla matkoilla ja risteilyillä, jotta voisi usuttaa ittensä sitten sun elätiksi. Ei ollut vastavuoroista.
Typerä ja huoramainen ajatus, että pitäisi maksaa seurasta. Mutta sikäli oikein, että miehelle ei pidä tehdä myönnytyksiä ennenkuin se on korviaan myöten rakastunut ja sitoutunut. Miesvauvat kuvittelevat ansaitsevansa kuun ja tähdet taivaalta kikkelinsä takia, mutta oikeasti ne eivät ansaitse yhtään mitään ennenkuin ovat osoittaneet naiselle olevansa tämän arvoisia. Ja se arvo ei ole rahallinen vaan henkinen.