Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi yllätti jälleen kerran autoilijat

Vierailija
18.10.2025 |

40 autoa kolaroinut Lahdessa, 15 Tampereella, Virroilla pari kuollut liikenteessä... Tämä kaikki ihan nyt aamun aikana. Musta jää on petollista, joten vaihtakaa ne talvirenkaat ajoissa!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää nyt ihan perseestä Suomessa. Jos vaihdat ajoissa, kaikki nauraa sulle. Ja sitten ne mattimyöhäset kolaroi. Jos mulla on kesärenkaat alla pakkaskelillä ja tie on jäässä, ajan tosihiljaa. Ajoin lapsena peltorallia, niin tiedän mitä se on, kun auto vie naista, eikä nainen autoa.

Vierailija
22/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt ihan perseestä Suomessa. Jos vaihdat ajoissa, kaikki nauraa sulle. Ja sitten ne mattimyöhäset kolaroi. Jos mulla on kesärenkaat alla pakkaskelillä ja tie on jäässä, ajan tosihiljaa. Ajoin lapsena peltorallia, niin tiedän mitä se on, kun auto vie naista, eikä nainen autoa.

Tosin aluksi siitä seurasi, että vetelin rallityylillä vähän turhankin huolettomasti oikeassakin liikenteessä, ja kävin ojanpuolella useamman kerran kortin saatuanikin. Isä ei kiitellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Ennakoijat liikenteessä. Kesärenkailla mennään, koska ollaan keskivertoa parempia kuskeja ja osataan ennakoida kaikki tilanteet.

Vierailija
24/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatinm eilen. Olin ainoa asiakas rengasliikkeessä. 3 äijää siellä odotti tyhjänpanttina, kun saavuin. Kolmikko vaihtoi renkaani 7 minuutissa 

Vierailija
25/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten opetellut samalla ajamaan niin ettei auto veisi?

Vierailija
26/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin olevinaan formula- ja rallikansaa, mutta ei osata näemmä edes syksyllä enää ajaa.

Vierailija
27/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä etelässä Hesassa osata ajaa? Kulkekaa sillä metrolla vaan.

Sori, oon ite Stadissa syntynyt, mutta kun en vielä löytänyt tästä ketjusta tätä perusviestiä, niin säästin landeilta vaivan 😁

Vierailija
28/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin olevinaan formula- ja rallikansaa, mutta ei osata näemmä edes syksyllä enää ajaa.

Formulat on aika kaukana näiden Yaris-pappojen ajotaidoista. 

Vierailija
29/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin jo kaksi viikkoa sitten, kun oli ensimmäiset pakkaset

Kaksi viikkoa oot jyryttäny nastoilla ja hionut asvalttia.

Vierailija
30/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, oon ite Stadissa syntynyt, mutta kun en vielä löytänyt tästä ketjusta tätä perusviestiä, niin säästin landeilta vaivan 😁

Slummiapina luulee, että Lahti on Hesessä?

Vierailija
31/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo isoin tapahtui Lahden ohitustiellä. Ei siellä taida lahtelaiset ajella vaan etelän vetelät.

Vierailija
32/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo isoin tapahtui Lahden ohitustiellä. Ei siellä taida lahtelaiset ajella vaan etelän vetelät.

Ihan vaan nelostiellä Lahden kohdalla.

Vierailija
33/33 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorka luulet että hesburger on hesa.