Oletko sängyssä rohkea ja estoton, vai kainosteletko miehesi edessä? Häpeätkö kroppaasi?
Kommentit (7)
Sekä, että...ujostelen ja olen estoton, mutta mitään en häpeä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:45"]
Olen kauhean ujo mutta minulla olisi hirveästi ideoita ja fantasioita mitä tekisi mieli kokeilla mutta en kehtaa ikinä sanoa niitä! Hävettää puhuakin seksistä. En puhu siitä kuin av-mammojen kanssa. Miten voisin rohkaistua? Pelkään että mieheni reagoi jotenkin tyhmästi jos ehdotan jotain uutta.... :(
[/quote]
Suhde av-mamman kanssa
En häpeile. Mieskin on möhkö. Miehellä on enemmän estoja, minä olen meistä se raisu rakastaja.
Mies on alusta asti kehunut miten suloinen ja hyvännäköinen olen, juuri sopiva hänelle. Mies on lyhyt ja hoikka, itselläni muutama kilo liikaa, mutta onhan tuo peenis hyvä indikaattori kiihottaako vai ei. Vahvistaahan se seksuaalista itsetuntoa kun suihkusta tullessa sohvalla istuvalla miehellä jöpöttämään alkaa. Estoton olen, lähes kaikkea kokeiltu, missä vaan, milloin vaan ja miten vaan. Spontaani ulkoilmaseksi parasta!
Nyt 20kg pyöreämpänä ja 30+ ikäisenä annan mennä vaan. Olen rohkea ja estoton, en välitä pyöreistä muodoistani vaan annan mennä täysillä. Seksi on ihanaa, kaikki mieheni ovat kehuneet luonnollista, avointa seksuaalisuuttani :-) Eikä todellakaan nolota mikään! Mitä enemmän rentoutuu sängyssä, sen parempaa seksi.
Silloin en häpeile mitään ja annan palaa :)
Olen kauhean ujo mutta minulla olisi hirveästi ideoita ja fantasioita mitä tekisi mieli kokeilla mutta en kehtaa ikinä sanoa niitä! Hävettää puhuakin seksistä. En puhu siitä kuin av-mammojen kanssa. Miten voisin rohkaistua? Pelkään että mieheni reagoi jotenkin tyhmästi jos ehdotan jotain uutta.... :(