Kertokaa miten teidän tapaamiset ns. kakkosmiehen kanssa etenee
Te jotka olette vähintään avoliitossa ja samaan aikaan on sivusuhde. Missä ja miten järjestätte tapaamiset sen toisen miehen kanssa?
Kommentit (145)
Kuka tunnustaaxettä paikat vähän kostuu kun lukee ketjua?
Mä olen kakkosmies kahdelle eri naiselle. Eivät tiedä että käyvät molemmat luonani. Tuntevat jotenkin toisensa mutta eivät ole läheisiä ystäviä. Olen itse eronnut ja asun yksin. Asun Pasilassa ja molempien työmatkat kulkevat tästä ohi. Molemmilla myös liukuva työaika. Itse olen pääasiassa etätöissä. Näin aikatauluja helpompi sopia. Kolmesta viiteen kertaan viikossa jompi kumpi käy kylässä. Ihan netistä olen löytänyt molemmat. Tai vaikea sanoa kumpi oli löytäjä. Toinen on hulluna seksiasuihin ja pitää olla tarkkana ettei toinen näe asuja. Yksi kaappi täynnä monenlaisia hepeneitä ja kenkiä. Itse olen 52v ja naiset 46v ja 61v. Tekisi mieli etsiä vielä joku nuori opiskelija tyttö.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Jotenkin silti pelottaa, että mokaan olemalla liian kiinnostunut tai kylmä.
..se toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Jotenkin silti pelottaa, että mokaan olemalla liian kiinnostunut tai kylmä.
..se toinen nainen
Se kylmyys kuuluu tavallaan asiaan. Ei sivusuhteessa ole muuta kuin panemista.
Suositelkaa pikaviestintä yhteydenpitoon. En halua käyttää Whatsappia tähän.
Vierailija kirjoitti: Suositelkaa pikaviestintä yhteydenpitoon. En halua käyttää Whatsappia tähän.
Kik messenger ollut itsellä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla asiansa osaavilla kakkosmiehillä on ainakin paku. Tosi pro tasoisilla matkailuauto. On sitten paikka, missä näitä l.tkia voi höylätä. Asuntovaunua vetää vain homot.
Mun rekan hyttiin mahtuu mainiosti touhuamaan. Olen nussinut nyt kohta 7 vuotta ex naistani joka on naimisissa. M37
Höpö, höpö. Rekka-penat käy imemässä random kulleja levarilla Ei niitä kukaan nainen huoli.
Kyllä huolii. Sua ei huoli kukaan nainen. Vtun lerppapippeli
Rekan rattiin pääsee kun on suurinpiirtein kaikki raajat tallella. Reppanat ei osaa kuin imeä pippeliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla asiansa osaavilla kakkosmiehillä on ainakin paku. Tosi pro tasoisilla matkailuauto. On sitten paikka, missä näitä l.tkia voi höylätä. Asuntovaunua vetää vain homot.
Mun rekan hyttiin mahtuu mainiosti touhuamaan. Olen nussinut nyt kohta 7 vuotta ex naistani joka on naimisissa. M37
Höpö, höpö. Rekka-penat käy imemässä random kulleja levarilla Ei niitä kukaan nainen huoli.
Kyllä huolii. Sua ei huoli kukaan nainen. Vtun lerppapippeli
Rekan rattiin pääsee kun on suurinpiirtein kaikki raajat tallella. Reppanat ei osaa kuin imeä pippeliä
Siellä joku kateellinen inisee..rekkamiehillä on jopa sänky johon naisensa kallistaa ja alkaa hommiin
Mutta varokaa ihastumasta kakkosmieheen, naiset! Niin käy helposti, jos seksi on upeaa. Pidät hormonihuuruja rakkautena, vaikka kysy on vain kemiallisesta mielenhäiriöstä.
Vierailija kirjoitti: Onko OK olettaa että salamies matkustaa 400 kilometrin päähän hotelliin kun tiedossa on yhteinen yö?
Kyllä kuule pitää aika nymfo seksihullu nainen olla, jotta motivoisi noin pitkälle matkustaa, ei siihen riitä joku perus lähäri ja joku pikkunätti suikkari. Kyllä pitää olla rajummat puuhat jo sovittu. Eri asia jos nainen matkustaa kunnolla otettavaksi tuollaisen matkan, se osoittaa jo valmiutta tulla perusteellisen otetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi annatte paljaana?
Se on kiihottavaa kun vieras mies laukeaa sisään. Kiihottavaa vielä kotonakin kun spermaa tippuu pois vähitellen. Ja vielä kiihottavampaa kun oma mies tämän jälkeen nuolee eikä tiedä mitään .
Annan aina paljaalla vieraissa. Tänä vuonna ollut noin parikymmentä eri miestä
just joo. miehen kirjoittama. aika paljaalla ja kotona mies vielä nuolee . pelkkää fantasiaa. palstalla annetaan kuvaa että tietyt toimet yleistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..se toinen nainen
Se kylmyys kuuluu tavallaan asiaan. Ei sivusuhteessa ole muuta kuin panemista.
psykopaatti taik jonkin sortin nepsy oltava kun ei tunteita
Löytyisikö täältä kakkosnaista vanhemmalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Mutta varokaa ihastumasta kakkosmieheen, naiset! Niin käy helposti, jos seksi on upeaa. Pidät hormonihuuruja rakkautena, vaikka kysy on vain kemiallisesta mielenhäiriöstä.
Ei oo pelkoa. En ole helposti ihastuvat ihminen. En ole ikinä ollut edes rakastunut kun en ole löytänyt oikeaa ihmistä vaikka tosi pitkässä suhteessa oonkin. Se on pelkkä kämppissuhde. Siksi vakipano hommat sopii mulle. Mä en jaksaisi edes maata niitten kainalossa ja muuta läheisyyttä mitä ne välillä kovasti haluaisi. Pelkkä pano vähän juttelua ja kotiin on sopiva. Yks haluaa nykyään olla yön yli. Kokeilin kerran ja ei oo todellakaan mun juttu. Ei enää. Eikä todellakaan nukuttu lähekkäin mun vaatimuksesta.
Mitä teette sen hotellin kanssa? Maksatteko ekstraa kun olette työmatkalla ja minun tapauksessa kakkosmies "nukkuu" kanssani samassa huoneessa? Jääkö siitä kiinni kun Omenahotellissa ei ole sillä tavalla valvontaa?
Vierailija kirjoitti: Mitä teette sen hotellin kanssa? Maksatteko ekstraa kun olette työmatkalla ja minun tapauksessa kakkosmies "nukkuu" kanssani samassa huoneessa? Jääkö siitä kiinni kun Omenahotellissa ei ole sillä tavalla valvontaa?
Saa kai huoneessa vierailija käydä ja kuka sitä valvoo makaako vierailija huoneen haltijan siinä samalla vai ei? Aamupalalla saattaa joissakin hotelleissa kysyä huoneen numeron ja silloin olis ilmoitetun pääluvun hyvä täsmätä tai maksaa vieraan aamupala myös. Omenahotellissahan ei aamupalaa ole riesana.
Jos käytätte aviomiehen kanssa jotain leluja niin onko ne myös käytössä kakkosmiehen kanssa? Jotain käsirautoja, asusteita tai ehkä strappari.
Vierailija kirjoitti: Jos käytätte aviomiehen kanssa jotain leluja niin onko ne myös käytössä kakkosmiehen kanssa? Jotain käsirautoja, asusteita tai ehkä strappari.
Otan kotoa mukaan liukkarin ja jonkun huomaamattoman pikkudildon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos käytätte aviomiehen kanssa jotain leluja niin onko ne myös käytössä kakkosmiehen kanssa? Jotain käsirautoja, asusteita tai ehkä strappari.Otan kotoa mukaan liukkarin ja jonkun huomaamattoman pikkudildon.
Mies voi kiinnittää huomiota siihen että liukkaria kuluu enemmän kun käytät hänen kanssa. Itse teen niin että ostatan salamiehellä noi jutut.