Miksi miehellä on yleensä paljon enemmän annettavaa naiselle?
Kuin naisella miehelle. Mies panostaa paljon enemmän naiseen kuin nainen mieheen. Mies tekee harkiten esim deittiprofiilin hyvällä tekstillä, on aloitteellinen juttelemaan ja pyytää treffeille. Mutta mitä tekee nainen. Naisella laiskuus ja sellainen negatiivinen asenne näkyy heti, ei ole kirjoittanut mitään esittelyä itsestään deittiprofiiliin, ei ole koskaan aloitteellinen kirjoittelun suhteen, ei pyydä treffeille. Nainen luulee että se riittää. Mutta fiksu, elämässään menestynyt mies jolla on paljon annettavaa naiselle ohittaa tyhjän naisen aina.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ulkonäkökeskeisyydellään kannustavat ajattelemaan, ettei deittiprofiilin tekstillä ole mitään merkitystä. Ja saman ulkonäkökeskeisyyden takia yrittävät epätoivoisesti melkein kaikkia naisia, mistä syntyy ylitarjontaa, joka tekee deittisovelluksista turhia. Ja olen itse mies.
Tämä johtuu ainoastaan nimenomaan siitä että naisella ei ole sitä tekstiä. Ja koska kuvat nimenomaan eivät miestä niinkään lopulta kiinnosta vaan ehdottomasti se sisin ja löytyykö yhteistä kemiaa jne. On naisesta tykättävä jos haluaa ottaa selvää. Mutta olipa minkä näköinen nainen tahansa jos profiilissa lukee vaikka että etsii seuraa lavatansseihin tai tykkää matkustella paljon tms niin miehenä sen tottakai luen ja totean että "no oikein kaunis nainen, mutta on kyllä niin erilaiset kiinnostuksenkohteet ettei meillä kuitenkaan mätsää
Ei niitä esittelytekstejä yksikään mies lue. Siinä kerrotut asiat tulee aina yllätyksenä. :D
Mulla lukee ensimmäisellä rivillä, että olen leski ja kahden lapsen yh. Lukemattomia kertoja mulle on raivottu, kuinka huijaan miehiä kun en kerro lapsista. :D
Jos olisi niin ei miehet jatkuvaan ulisisi naisettomuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on pidettävä nainen turvassa ja miehen annettava naiselle tukea elämässä. Valitettavasti naiset haluaa miehiä jotka pettää, on väkivaltaisia narsisteja ja muuten huonoja kumppaneita. Kiltit miehet ei pääse naisten kanssa seurustelemaan.
Sinun kaltainen naisia halveksivat mies on kaukana kiltistä. Ymmärrätköhän itse miksi et naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo mies, jonka aloituksesta ei saa höykäyksenpöläystäkään selvää :)
t. mies
Pick me boy sä olet.
Söpöä kun palstapersu käyttää "voimasanoja" joita on oppinut isoilta pojilta ulinalaudalla😅
Up