HS: uhri kertoi ennen kuolemaansa pelkäävänsä kahta miestä: entistä miestään sekä miestä, jolle oli raskaana
Uskomatonta millaista on naisen elämä Suomessa. Jatkuvaa pelkäämistä ja väkivallanuhkaa. Kyllä miehet sitten osaakin olla sikoja
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Omat valinnat.
Kahden miehen kanssa olen asunut. Nuoruuden rakkaus kuihtui, sovussa etsiydyttiin eri poluille. Ei tarvinnut pelätä. Tätä nykyistä olen pelännyt vielä vähemmän. Suomessa molemmat. Pakkeja olen antanut ensimmäisestä varoitusmerkistä. En ole jäänyt odottamaan, että jotain pahempaa tapahtuu. En ole ketään silti pelännyt.
Olenko joku tilastopoikkeama vai onnekas?
Et ole musIimi. Se auttaa jo paljon.
Eikös kyse ollut kunniaväkivallasta, joten kyseessä ei ole ollut suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei saanut 3 miljoonaa vuodessa kustantavaa turvapalvelut yhteiskunnalta, kun irakilainen vastaavassa tilanteessa sai.
En tiedä uhrin kansaIIisuutta. Mutta ei hän suomalaistaustainen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on kun pitää saada se jännämies. Elämä on jännää sitten.
Usko jo että vain pientä osaa naisista kiinnostaa vaaralliset miehet.
vielä pienempi osa tulee näiden vaarallisten miesten tappamiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat valinnat.
Kahden miehen kanssa olen asunut. Nuoruuden rakkaus kuihtui, sovussa etsiydyttiin eri poluille. Ei tarvinnut pelätä. Tätä nykyistä olen pelännyt vielä vähemmän. Suomessa molemmat. Pakkeja olen antanut ensimmäisestä varoitusmerkistä. En ole jäänyt odottamaan, että jotain pahempaa tapahtuu. En ole ketään silti pelännyt.
Olenko joku tilastopoikkeama vai onnekas?
Et ole musIimi. Se auttaa jo paljon.
Kyllä. Mutta aloituksessa puhuttiin naisen elämästä Suomessa. Olen tavannut metsässä useita miehiä (lenkkipolulla), pahimmassa tapauksessa olen joutunut moikkaamaan.
On sääli, että ihmiset lähtevät kotimaastaan "turvaan" ja jatkavat täällä "kulttuuriin kuuluvaa" perseilyä. Olisiko turvattomuuden ydin omassa käytöksessä?
Suomi ei ole läheskään kaikille naisille turvaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no pieni osa sekin on naisista, jotka päätyvät tällä tavoin multiin, mutta niistä taas suuri osa on kaiken maailman viittasankarien perässä juoksevia. Ei tämä mikään salaisuus ole..
-eri
On se vaarallista. Varmaan joku trauma ajaa naiset tällaisiin suhteisiin jossa väkivallan uhka. Parempi olla sinkku ja pysyä kotona.
Lahdin montaa miesta karkuun ja otin miehekseni suomalaisen kilttiksen. Kilttis ei vaan ollutkaan kilttis vaan aika jannis. Nuolen haavoja ja mietin elamaani uudelleen, koska muuten paadyn palasina pakkaseen.
Ikäviä asioita tapahtuu kylän polkupyörälle.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman vaarallisimpia maita naiselle
Naiset itse ovat aiheuttaneet tuomalla wolttikuskeja maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi sinkkuina niin paljon ei-jänniksiä?
Jankkaajat on sinkkuina.
Maah anmu utto lisää rasismia. Maa han muutto vähentää maan turvallisuutta ja onnellisuutta.
Vihervasemmisto ja kokoomus on lisännyt rasismia, tuomalla maahan erilaisia yhteen sopimattomia kulttuureja. Suomalaiset ja rasistin leimaa pelkäävät länsimaalaiset, eivät yleensä ole rasist eja, mutta vihervasemmisto toi maahan rasisteja, jotka vihaavat valkoisia ihmisiä ja meidän saavutuksia.
Siksi he eivät kunnioita meidän sääntöjä, eikä meidän tapoja. Mikä näkyy siinä, että naiset eivät saa olla rauhassa yksin kulkiessaan ja valkoiset pojat hakataan joukolla.
Yleensä kaikki kulttuurit törmäävät erimielisyyksiin eikä niiden sekoittaminen ole suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Oma syy.
Jos maahan tuodaan kehitysmaalaisia, niin silloin tuodaan myös kehitysmaiden lukuisat eri ongelmat tänne.
Kehitysmaalainen taksikuski ei osaa olla raiskaamatta asiakasta ilman koulutusta, niin ei varmaankaan osaa uida tai mitään muutakaan.
Kehitysmaan ongelmat ovat hyvin erilaisia kuin meillä.. ilman kehitysmaalaisia meillä ei edes ole ongelmia.
Harmi kun ei ollut kantasuomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei pelännyt Pasia. Se koitui lopulta kohtaloksi.
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot ovat huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Vierailija kirjoitti:
Eikös kyse ollut kunniaväkivallasta, joten kyseessä ei ole ollut suomalainen.
Saattaa olla romani.
Suomalaiset miehet eivät ole väkivaltaisia. Kyse on maahantuodusta ongelmmasta, jonka naiset ovat itse aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se pieni osa on juuri se joka heittää henkensä.
Normaali mies ei hauku ketään akaksi. Sinut jos kenet on syytä kiertää kaukaa, ei mene pitkään, kun on vakavia ongelmia luvassa. Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa ja jos joskus naisen saat, jossain vaiheessa ilkeät sanat eivät enää sinulle riitä vaan käyt käsiksi.