Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisella ei ole turvallinen olo miehen kanssa joka aina myötäilee muita?

Vierailija
17.10.2025 |

Ei koskaan tee ns. oman päänsä mukaan. Ei puutu mihinkään, ei sano vastaan eikä osoita auktoriteettia/itsevarmuutta. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun päästä puuttuu liian paljon osia ap

Ei minusta. Hän haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi. Maailma on väkivaltainen paikka. Poliisit eivät ehdi kaikkialle. 

Väkivaltaa tekevät ap:n ja sun kaltaiset tasapainottomat miehet. Ap on vainoharhainen. 

Paranoidinen skitsofreenikko, joka jättänyt taas lääkkeet syömättä pari viikkia?

Vierailija
22/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen märän lapasen kanssa sama olla sinkku, jos kuitenkin kaikki päätökset, mielipiteet ja toimet pitää vetää yksin läpi. Hankitaanko lapsia? Ostetaanko asunto? Syödäänkö kalaa vai lihaa? Mistä ostetaan uusi auto? Kilpailutetaanko vakuutukset? Mikä sähkösopimus otetaan? Aloitetaanko sijoittamaan? Paljon säästetään kuussa? Otetaanko kissa vai koira vai pehmolelu? Juhlitaanko merkkipäivää? Vietetäänkö joulua?

Jos haluaisin jonkun päämäärättömän mikämikämikämitenmissämilloin-jankuttavan riippakiven niin adoptoisin nelivuotiaan. Ja nekin kasvaa tuosta mikä-jankutuksesta yli toisin kuin avuttomaksi itsensä opettanut aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, palkkaisitko turvamieheksi tai vanginvartijaksi henkilön, joka aina myötäilee muita? Lähettäisitkö tällaisen miehen neuvottelemaan tärkeästä bisnessopimuksesta? Pienemmässä mittakaavassa samat periaatteet pätevät kumppanin valinnassa; ei kukaan halua sellaista kumppania, joka ei saa hommia hoidettua.

Vierailija
24/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei puutu mihinkään, ei sano vastaan eikä osoita auktoriteettia/itsevarmuutta. 

Vierailija
25/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ovat suurimpia auktoriteetteja joita vapaakasvatuksen hedelmät vievät kuin pässiä narussa.

Ei kaikki opettajat, eivätkä kaikki vanhemmatkaan.

Kyllä ryhdikkäitä on vieläkin.

Vierailija
26/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska jonkun pitää puuttua. Näin kerran, että esim. romaninainen raahattiin väkisin autoon. Meinasin juosta siihen. Mutta muut naiset pitivät sitä huonona ajatuksena.

Jos mies ei puutu, minun pitää sitten. 

Jos ei ole oma lehmä ojassa, niin ei kannata puuttua romanien asioihin.

Ei nekään yleensä puutu meidän asioihin.

Vierailija
27/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matomies.

Mikä tää harha on, että tahdoton myötäilijä mukamas "puolustaisi" jotakuta?

Jäbä elää harhoissa. Ota ne lääkkeesi.

Vierailija
28/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen diagnoosi sulla on kun jankutat tätä lapatossumiestä kuukaudesta toiseen?

Vierailija
29/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kuin kulkea kadulla, niin tulee tilanteita. Olen kaksi kertaa nähnyt, kun miehet raahaavat naisen autoon. Nainen kiljuu. Poliisi ei ehdi paikalle. Minä en uskalla mennä väliin. 

Asia jää vaivaamaan minua jälkeenpäin. 

Vierailija
30/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska ei osaa pitää rajoja.

Ei osaisi pitää sinun puoliasi silloin kun pitäisi, koska myötäillen pakenee.

Vierailija
31/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on pettymys kun on kaksi kertaa käynyt niin että minua on dissattu ja arvosteltu niin mies on vaan hiljaa lampaana kuunnellut eikä ole kokenut tarvetta kyseenalaistaa tai puolustaa. Itse olisin pitänyt toki puoleni mutta en ollut paikalla/kuulemassa. Ja kun naisena oman miehen arvoitus ja kunnioitus laskee niin vähenee myös rakkaus ja halut. En unohda koskaan. Pettymys. 

Vierailija
32/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska jonkun pitää puuttua. Näin kerran, että esim. romaninainen raahattiin väkisin autoon. Meinasin juosta siihen. Mutta muut naiset pitivät sitä huonona ajatuksena.

Jonkun pitää puuttua. Nuoria romaninaisia kuolee paljon. 

Vierailija
33/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat väkivaltaisia ja haluavat miehen jota voi provosoimalla hallita.

Vierailija
34/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot narikasta ja käyttöön. Otat kuvan/videon  autosta ja tilanteesta, katsot mihin suuntaan lähtivät ja soitat 112. Annat poliisille videon. 

Te tietynlaiset i d i o o t i t ette muuta osaa kuin kuvitella säntäävänne painimaan. 

Olette jumissa supersankarisarjakuvissa ja 5 ikävuoden kehitystasossa.

Täysin tarpeettomia olentoja kun oikeitakin 5-vuotiaita on.

Vierailija
35/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on pettymys kun on kaksi kertaa käynyt niin että minua on dissattu ja arvosteltu niin mies on vaan hiljaa lampaana kuunnellut eikä ole kokenut tarvetta kyseenalaistaa tai puolustaa. Itse olisin pitänyt toki puoleni mutta en ollut paikalla/kuulemassa. Ja kun naisena oman miehen arvoitus ja kunnioitus laskee niin vähenee myös rakkaus ja halut. En unohda koskaan. Pettymys. 

Minua ei nyt haittaa, jos joku kaveri aukoo päätään. Osaan sanoa takaisin ilkeästi. 

Mutta juurikin muihin kohdistuva epäoikeudenmukaisuus ja väkivalta naisia kohtaan on pelottavaa. 

Vierailija
36/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen diagnoosi sulla on kun jankutat tätä lapatossumiestä kuukaudesta toiseen?

Todennäköisesti se on jonkin sortin narsisti, pakkomielteinen ja ehkä psykoottinen.

Alustalla jankuttaa myös paranoidinen skitsofreenikko, joka ei ole oikein hoitomyönteinen.  Se ennustaa huonoa hänen loppuelämälleen, sillä tauti pahenee hoitamattomana.

Vierailija
37/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun nössö miehen hiljaista hyväksyntää kaikkeen paskaan miettiikin niin nousee viha, pettymys ja paha olo. Jos edes oma mies ei ole samalla viivalla ja omalla puolella niin kuka on? Niin itse on pärjättävä mutta yhdessä oltaisiin vahvempia.

Vierailija
38/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot narikasta ja käyttöön. Otat kuvan/videon  autosta ja tilanteesta, katsot mihin suuntaan lähtivät ja soitat 112. Annat poliisille videon. 

Te tietynlaiset i d i o o t i t ette muuta osaa kuin kuvitella säntäävänne painimaan. 

Olette jumissa supersankarisarjakuvissa ja 5 ikävuoden kehitystasossa.

Täysin tarpeettomia olentoja kun oikeitakin 5-vuotiaita on.

Menin lukkoon, kun näin tilanteen. Kaksi miestä repi romaninaisen ja toisen kerran ehkä romanialaisen naisen autoon. Nainen kiljuu. 

Tilanne tulee yllättäen. Itämafialla on aseita. Kuvaaminenkin pelottaa. 

Kännykkä esille seuraavaksi. 

Vierailija
39/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten turvaton olo tällaisella miehellä on, eikö kaipaa että nainen puolustaa? Joskus tainnut olla sellaista toivetta, ehkä samalta henkilöltä.

Vierailija
40/48 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kuin kulkea kadulla, niin tulee tilanteita. Olen kaksi kertaa nähnyt, kun miehet raahaavat naisen autoon. Nainen kiljuu. Poliisi ei ehdi paikalle. Minä en uskalla mennä väliin. 

Asia jää vaivaamaan minua jälkeenpäin. 

Aina luuri kourassa mutta mitään et osaa tehdä. Pelle.

Miesten suurin ongelma on kyvyttömyys käyttää aivojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi