Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olette niin kateellisia kun ostin rintamamiestalon?

Vierailija
17.10.2025 |

Noita voi ostaa melko halvalla jos noin paljon sattuu sieluun.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kateellinen sahanpurumörskästäsi, usko pois.

Vierailija
2/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja et tiedä mitä ja miten pitäs rempata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen pienituloinen ja yksinasuva. En tule koskaan tienaamaan tarpeeksi jotta voisin ostaa sellaisen järkevän välimatkan päästä Helsingin ydinkeskusta, jossa käyn töissä.

Vierailija
4/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kateellinen sahanpurumörskästäsi, usko pois.

Mä oon, jos on hyvällä sijainnilla. 

Vierailija
5/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pitää.

Vierailija
6/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikka ja oma 2.5-hehtaarin tontti kotitarvekanalalla. Voin pitää täällä myös lampaita. Kelpaisiko?

Vierailija
7/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko laitoit uudet ihanat korkeakiiltoiset keittiökalusteet?

Vierailija
8/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole kateellinen, pikemminkin lähes iloinen, että sen talon historia jatkuu.

Jotkut niistä rm-taloista ovat vaan niin huonossa kunnossa, että pakko on tehdä paljon remonttia. Mikäs siinä, jos on kätevä käsistään (itse en ole, eikä ketään sukulaistakaan lähellä, joka osaisi auttaa). Ehkä kateellisuus johtuu siitä?

Muistan lapsuudesta, kun faijan kanssa käytiin  kylässä hänen työkaverin/työkavereiden luona. Oli hienoja taloja, ja hienoja ihmisiä.

....

Nuo vierailut entisten, eläkkeelle jääneiden työkavereiden luona oli vaan sellanen tapa. Surullista oli, että faijan luona, hänen jäätyään eläkkeelle, ei käynyt enää kukaan, entisistä työkavereista (muuta porukkaa siellä kyllä luuhasi .... :( )

Vierailija
9/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamamiestalo-hullu jankannut jo täällä jokusen päivän. Mutta missä on Munsalan kansallispuku-jankkaaja ? Onkohan hoitojaksolla.

Vierailija
10/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Rintsikka ja oma 2.5-hehtaarin tontti kotitarvekanalalla. Voin pitää täällä myös lampaita. Kelpaisiko?

Kanojen pito on todellisuudessa melko vaivalloista eikä kovin idyllistä. Nekin tarvitsevat päivittäistä hoitoa, joutuu varomaan lintuinfluenssaa, tarhaa saa olla jatkuvasti siivoamassa ja rehu houkuttelee rottia. Kalliita munia. 

Vierailija
11/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko laitoit uudet ihanat korkeakiiltoiset keittiökalusteet?

Kyllä, Ikeasta. Ap

Vierailija
12/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, koska minulla on oma. Onnea sulle!

Vierailija
13/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rintamamiestalossa Porvoossa, pukeudun joka päivä Munsalan kansallispukuun ja kiltti parikymppinen perhetyttömme ei saa yöpyä poikaystävän luona ennen kuin on naimisissa ja täyttänyt vähintään 30. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
14/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asumaton tuollainen ja toivon, että joku murtautuu sinne ja polttaa sen poroksi.

Siis se on mieheni omaisuus ja inhoan sitä yli kaiken.

Vierailija
15/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa nää talopsykååsit.

En ole puhunut sanaakaan uuden

kotini tyypistä missään somessa.

Enkä tule puhumaan.

Vierailija
16/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Rintsikka ja oma 2.5-hehtaarin tontti kotitarvekanalalla. Voin pitää täällä myös lampaita. Kelpaisiko?

Kanojen pito on todellisuudessa melko vaivalloista eikä kovin idyllistä. Nekin tarvitsevat päivittäistä hoitoa, joutuu varomaan lintuinfluenssaa, tarhaa saa olla jatkuvasti siivoamassa ja rehu houkuttelee rottia. Kalliita munia. 

Terveellisiä munia kun tietää mitä syöttää kanoille. Ei ole vaivalloista, on hyvin yksinkertaista. Minulla ollut kanoja jo 40 vuotta ja risat. Rottia ei ole näkynyt, ne on näet mahdollista välttää monella tavalla jos kananhoitoon perehtyy. Nykyporukalle on kaikki vaivalloista, sehän tiedetään. 

Vierailija
17/17 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen rintamamiestalon ostosta!