Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myös ihmisen ääni voidaan syväväärentää

Vierailija
17.10.2025 |

Tiesittekö tätä?Ollut useaan otteeseen iltapäivää lehtien sivuilla missä viranomaiset varoittavat kansalaisiaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kiusaajat,hävetkää!

Vierailija
22/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi motiivi tehdä näin

Isi hei, matkustin thaimaaseen ja multa ryöstettiin lompakko, voisitko lähettää tonnin mun kaverille western uniolla kun passikin ryöstettiin, niin että pärjään kunnes saan uuden haettua suurlähetystöstä?

Tässä toimari Mikko hei, pitäisi saada yksi 200 tonnin lasku nyt heti maksettua, tällä on kiire...

Jne jne jne

rikoksia  , kun voi tekeytyä  joksikin läheiseksi ihmiseksi

Niin, tuohan toimii lähinnä vain sellaisten henkilöiden kesken, ketkä ei tapaa livenä paljon koskaan. 

Muuten tulisi selväksi jotkut pienet epäloogisuudet: Hei, sä sanoit niin. 

Enhän sanonut. Jne. 

Mutta jos läheiset tapaavat harvoin  saattaa toimiakin, varsinkin jos  jotenkin on saatu uskoteltua toiselle, että on joku salaisuus mitä ei saa kertoa toiselle in Person jos tavataan tai että hänkään ei halua siitä puhua. Sitten töitä käsitellään muka puhelimitse ja joku esittää kyseistä henkilöä? 

Kaikkein naurettavin olisi sellsinen tapaus, missä muka joku olisi suostunut johonkin terveys projektiin, mutta ei ole mutta tätä ei oteta ikinä puheeksi on uskoteltu, että muka henkilö ei halua. 

Tosiasia on, että se henkilö  ei ole tietoinen ollenkasn näistä projekteista selkänsä takana, mutta muut tai osa luulee ertä on? 

Se joka tahallisesti sekoittaa pakkaa tietää toisin?

Pakkas voidaan sekoittaa juuri väärennetyin  puheluin ja tiedostoin? 

Mutta tosiaan,  ei toimisi kun silloin, jos näkevät harvoin, koska väkisinkin muuten joku huomaisi  jotain. 

Sen sijaan viranomaisten esittäminen tai jonkun yrityksen edustajana esiintyminen saattaisi toimia. Vaatii kyllä  numeroiden ja puheluiden hakkerointiakin, mutta sekin on nykytekniikalla piece of cake. 

Soitat yritys : Paskapäät, mutta siellä onkin super paskapäät kaapanneet puhelun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisitkaan eivät koskaan auttaneet vaikka kuinka olin sinne yhteyksissä!Turvaton olo jos poliisitkaan ei osaa auttaa!

Vierailija
24/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajille ja instabeibeille koittaa ankeat ajat.

Vierailija
25/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isi hei, matkustin thaimaaseen ja multa ryöstettiin lompakko, voisitko lähettää tonnin mun kaverille western uniolla kun passikin ryöstettiin, niin että pärjään kunnes saan uuden haettua suurlähetystöstä?

Tässä toimari Mikko hei, pitäisi saada yksi 200 tonnin lasku nyt heti maksettua, tällä on kiire...

Jne jne jne

**Mikolla on kyllä ihana ääni vaikka se on vanhemmiten muuttunut vähän kurjemmaksi - siis ei ole kurja ollut ennenkään. Voisiko hyvällä puheäänellä tehdä jotakin oikeesti ja lyödä rahaksi?

Vierailija
26/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ollut se ettei lähipiirin ikään usko että minua tällä tavoin kiusataan,muilutetaan!Olen ollut yksin helvettini  kanssa Ei usko terapeuttini ei poliisi en yksin ainakaan osaa asialle mitään tehdä mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
27/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö myös miksi pankkitunnuksia varastetaan?

Vierailija
28/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Instassa en facebookissa en halua julkisuuteen!Ei ketään voi sinne pakottaa!Haluan elää ihan tavallista elämää taviksena nyt näin keski-ikäisenä.Rauhallista,tasapainoista ja ennenkaikkea turvallista elämää!

Vierailija
29/29 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubettajille ja instabeibeille koittaa ankeat ajat.

Olen tästä vuosi sitten kirjoittanut paljon, sittemmin myös muutamat "asiantuntijat" ovat heränneet varoittelemaan.

Etenkin itsestään videomateriaalin laittaminen tiktokkiiin ja instagrammiin altistaa sinut ja läheisesi tulevaisuudessa todella järkyttäville tekoälypohjaisille deep fake -huijauksille.

Kaikki keinot ovat jo olemassa on vain ajan kysymys milloin huijaukset ja kiristykset alkavat.