Myös ihmisen ääni voidaan syväväärentää
Tiesittekö tätä?Ollut useaan otteeseen iltapäivää lehtien sivuilla missä viranomaiset varoittavat kansalaisiaan.
Kommentit (29)
Osastani oltiin ihan tarpeeksi kateellisia V.I.P henkilönä,sitten minut bongattiin vielä yhden bändin backstagelle!
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi motiivi tehdä näin
Isi hei, matkustin thaimaaseen ja multa ryöstettiin lompakko, voisitko lähettää tonnin mun kaverille western uniolla kun passikin ryöstettiin, niin että pärjään kunnes saan uuden haettua suurlähetystöstä?
Tässä toimari Mikko hei, pitäisi saada yksi 200 tonnin lasku nyt heti maksettua, tällä on kiire...
Jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Voin soitella paikkoihin ja eri ihmisille sinuna. Mahdollisuudet on rajattomat.
Kuulutan skeptisyyden perään!Pyydän olkaa skeptisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi hei, matkustin thaimaaseen ja multa ryöstettiin lompakko, voisitko lähettää tonnin mun kaverille western uniolla kun passikin ryöstettiin, niin että pärjään kunnes saan uuden haettua suurlähetystöstä?
Tässä toimari Mikko hei, pitäisi saada yksi 200 tonnin lasku nyt heti maksettua, tällä on kiire...
Jne jne jne
Pannaan poliittinen vastustaja sanomaan jotain, minkä takia häviää vaalit. Todistetaan kansalle, että opposition johtaja on tehnyt ties mitä.
Helppoa nykyään tekoälyn avulla. YouTube alkaa olla täynnä eri artistien äänellä tehtyjä feikkibiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin soitella paikkoihin ja eri ihmisille sinuna. Mahdollisuudet on rajattomat.
Olet kateellinen ja siis sairas ja rikollinen!
Onko valtaan nousemassa joku ikävä poliitikko? No eipä hätää. "Mikrofoni jää päälle" ja tulee nauhoittaneeksi pöyristyttäviä lausuntoja. Hänestä voidaan julkaista jopa turvakameran kuvaa jossa tapahtuu törkeitä rikoksia.
Mitähän kaikkea siellä Pietarin trollitehtaalla keksitään?
No nyt kaikki ainakin tietävät teistä kiusaajat!Ja motiivinne:Kateus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jne
Pannaan poliittinen vastustaja sanomaan jotain, minkä takia häviää vaalit. Todistetaan kansalle, että opposition johtaja on tehnyt ties mitä.
Tätähän ollaan iät ja ajat yritetty tehdä persuja vastaan. Onneksi ihmiset näkee nykyisin rais kaus- ja väkivaltatuomioiden läpi.
Mutta minun kävi hyvin kiusaajat,elelen teidän rahoillanne ja tietenkin myös isäni perinnöllä.Minu ei tarvitse enää töitä tehdä saan vaan nautiskella elämästäni:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jne
Tätähän ollaan iät ja ajat yritetty tehdä persuja vastaan. Onneksi ihmiset näkee nykyisin rais kaus- ja väkivaltatuomioiden läpi.
Että se onkin muhammed eikä persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jne
rikoksia , kun voi tekeytyä joksikin läheiseksi ihmiseksi
Kiitos että kuulitte avunpyyntöni ja kateelliset kiusaajat vastuuseen!
Teidän minuun kohdistuva kiusaamisenne on ollut minun pahoinpitelyä!Teille pitäisi langettaa tuomio pahoinpitelystä!
Tämän vuoksi kaikki nettiin menevä materiaali pitää lukea nasaaliäänellä. Kaikki oikeasti tuntevat tietävät heti huijauksen.