Pärjääköhän Kalle formuloissa?
Kommentit (13)
No ei pärjää. Maitojunalla kotiin vaan...
Kallen Yaris GR on kyllä unelma auto
En usko, kuitenkin kaksi ihan eri lajia. Nuorihan se vielä on, mutta nämä nuoret tulevat F1 kuskit ovat ajaneet jo 5 vuotiaasta asti noita asfaltti ratoja eri alasarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kieritetään tervassa ja höyhenissä, kun on tuolla tavalla meidät häpäissyt.
Eihän se pärjää enää ralllissa sorateillä. Valittaa vaan että on huonot renkaat. Tallikaverit ovat kyllä edelleen nopeita samanlaisella autolla ja renkailla. Kyllähän siinä motivaatio ymmärrettävästi huononee kun ei enäää pärjää. Olihan se nopea kun oli nopein auto ja sopivat renkaat. Nyt on vaan status laskusuunnassa joten on viisasta siirtyä muualle ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, kuitenkin kaksi ihan eri lajia. Nuorihan se vielä on, mutta nämä nuoret tulevat F1 kuskit ovat ajaneet jo 5 vuotiaasta asti noita asfaltti ratoja eri alasarjoissa.
Formuloissa pitää ottaa huomioon muut autot. Kalle on varmaan hyvä aika - ajoissa mutta kun pitäisi puolustaa omaa sijoitusta samalla kun yrittää päästä ohi edellä ajavasta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pärjää enää ralllissa sorateillä. Valittaa vaan että on huonot renkaat. Tallikaverit ovat kyllä edelleen nopeita samanlaisella autolla ja renkailla. Kyllähän siinä motivaatio ymmärrettävästi huononee kun ei enäää pärjää. Olihan se nopea kun oli nopein auto ja sopivat renkaat. Nyt on vaan status laskusuunnassa joten on viisasta siirtyä muualle ajamaan.
Häh.. Mitä lehteä luet?
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että on mahdollisuudet pärjätä koska on poikkeuksellisen lahjakas ajamaan kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että on mahdollisuudet pärjätä koska on poikkeuksellisen lahjakas ajamaan kovaa.
Formula autolla ajetaan jotain 100km/h kovempaa kuin ralliautolla.
Vierailija kirjoitti:
Kallen Yaris GR on kyllä unelma auto
Niin 80000 euroa maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kieritetään tervassa ja höyhenissä, kun on tuolla tavalla meidät häpäissyt.
No näin, mulla on jo tervat hankittuna. Kuka hommaa höyhenet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Formula autolla ajetaan jotain 100km/h kovempaa kuin ralliautolla.
Lyhyellä yleensä leveähköllä radalla monta kierrosta samaa rataa ja pito aika samaa luokkaa koko ajan ellei sade yllätä. Pitääkin ajaa paljon kovempaa.
Palander? Taitaa olla jo vähän turhan iäkäs.